Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

emo skrev:Klasse af OB at lade sig tabe til Sønderjyske og Randers, og så lammetæve AGF i sidste kamp, wuhu, go go go OB.
det er flot ja
Forumlegende

Hardgrove

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Hardgrove »

DBU er til grin.

Pt når Brøndby fører 1-3 i Randers, Esberg fører over Nordsjælland og OB er foran med 0-2 i Århus, kan det direkte betale sig for Randers at spille dårligt og lukke en masse mål ind, sådan, at Brøndby bliver 3er og de selv får fair-play-Europapladsen (især fordi der ikke er nogen reel risiko for, at AGF vender skuden).

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Hardgrove skrev:DBU er til grin.

Pt når Brøndby fører 1-3 i Randers, Esberg fører over Nordsjælland og OB er foran med 0-2 i Århus, kan det direkte betale sig for Randers at spille dårligt og lukke en masse mål ind, sådan, at Brøndby bliver 3er og de selv får fair-play-Europapladsen (især fordi der ikke er nogen reel risiko for, at AGF vender skuden).
Og hvorfor er DBU til grin?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

GF.. ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!

Forza Brøndby allez.
#jesuisSheep

Hardgrove

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Hardgrove »

Visca El Barca skrev:
Hardgrove skrev:DBU er til grin.

Pt når Brøndby fører 1-3 i Randers, Esberg fører over Nordsjælland og OB er foran med 0-2 i Århus, kan det direkte betale sig for Randers at spille dårligt og lukke en masse mål ind, sådan, at Brøndby bliver 3er og de selv får fair-play-Europapladsen (især fordi der ikke er nogen reel risiko for, at AGF vender skuden).
Og hvorfor er DBU til grin?
Fordi de offentliggør fair-playlisten. Med mindre, selvfølgelig, at det er en anden instans, der står får det - så tager jeg mine ord i mig... :)

Nice: Brøndby i Europa og Randers bliver oppe. Desværre kunne AGF ikke tage sig sammen...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Lopezzz »

Ja utrolig ringe af AGF som i starten var favoritter til at vinde ligaen
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Lopezzz skrev:Ja utrolig ringe af AGF som i starten var favoritter til at vinde ligaen
Aaaah, ja i følge deres egen træner måske.
Allez...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af soul_pitcher »

Og deres fans haha... fail
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Rivaldo10

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Rivaldo10 »

Fedt af Klebben allerede er 7 point efter FCK.

http://www.bold.dk/nyt/Lyngby-traener-F ... r-Broendby

Og spændende med Bolanos!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ch ... lars-olsen

Det er da noget af dummeste jeg har set i et pænt stykke tid. Hvad regner de helt præcist med at få ud af det? :?
Troede i øvrigt at det var en joke i starten, men så kom jeg i tanker om at der er lang tid til den 1. april! :shock:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ch ... lars-olsen

Det er da noget af dummeste jeg har set i et pænt stykke tid. Hvad regner de helt præcist med at få ud af det? :?
Troede i øvrigt at det var en joke i starten, men så kom jeg i tanker om at der er lang tid til den 1. april! :shock:
Noget skulle jo ske... Det med Kim var ikke ventet men med LO og Viggo har det ligget længe i kortene, IMO.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

emo skrev:
Blaugrana92 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ch ... lars-olsen

Det er da noget af dummeste jeg har set i et pænt stykke tid. Hvad regner de helt præcist med at få ud af det? :?
Troede i øvrigt at det var en joke i starten, men så kom jeg i tanker om at der er lang tid til den 1. april! :shock:
Noget skulle jo ske... Det med Kim var ikke ventet men med LO og Viggo har det ligget længe i kortene, IMO.
Jeg kan da godt se at det ikke er gået helt som de havde håbet i OB, men jeg synes da absolut ikke at det har været så ringe at det ligefrem var til en fyring? :P
Jeg tror bare at OB efterhånden må se i øjnene at det er svært rigtig at komme ind på livet af FCK. De har bare en helt anden bredde og et andet niveau end de andre Superliga hold.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

Vanvittigt at fyrer Brink. Velsagtens DK's bedste sportsdirektør dette årti...
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Noget af en bombe de lige smed der. Virker lidt drastisk, synes jeg.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:
emo skrev:
Blaugrana92 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ch ... lars-olsen

Det er da noget af dummeste jeg har set i et pænt stykke tid. Hvad regner de helt præcist med at få ud af det? :?
Troede i øvrigt at det var en joke i starten, men så kom jeg i tanker om at der er lang tid til den 1. april! :shock:
Noget skulle jo ske... Det med Kim var ikke ventet men med LO og Viggo har det ligget længe i kortene, IMO.
Jeg kan da godt se at det ikke er gået helt som de havde håbet i OB, men jeg synes da absolut ikke at det har været så ringe at det ligefrem var til en fyring? :P
Jeg tror bare at OB efterhånden må se i øjnene at det er svært rigtig at komme ind på livet af FCK. De har bare en helt anden bredde og et andet niveau end de andre Superliga hold.
Det er ikke kun målt op imod FCK, de har været under niveau i forhold til alle andre konkurrenter i Superligaen denne sæson, og også i foråret. Fantasiløst fodbold.

"I 23 kampe i Superligaen i kalenderåret 2010 er det blevet til 9 sejre, 5 uafgjorte og hele 9 nederlag." - Tv2

Spændende at se om det har en chockeffekt til kampen imod Getafe på torsdag. Håber jeg.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster