Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Haha @ Inter igår, 3-1 til Catania og rødt kort til Muntari efter få min på banen. Nu skal Milan og Roma udnytte Inters resultat og ligge ekstra pres på.
Allez...

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Zååådan Roma, 1 point op til Inter. Så mangler vi kun at Milan vinder over Lazio... go go go.
Allez...

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, vile være helt utrolig, men dog fantastisk, hvis Milan løber med mesterskabet med den nuværende trup. Ville ligne en gentagelse af 1998-1999 sæsonen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Serie A tråden

Indlæg af Lopezzz »

FC. Barcelona skrev:Ja, vile være helt utrolig, men dog fantastisk, hvis Milan løber med mesterskabet med den nuværende trup. Ville ligne en gentagelse af 1998-1999 sæsonen.
Hvis Milan misser denne chance så kan de vinke farvel til mesterskabet.
Lazio har udlignet til 1:1 men der mangler at spilles 2. halvleg
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jep håber på Milan sejr, det kunne være dejligt hvis Ronnies hold vandt mesterskabet. Men hvis Milan ikke kan, så må jo Roma vinde mesterskabet. Inter skal i hvert fald ikke vinde noget som helst!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Læste en goal.com-artikel for lidt tid siden, som jeg et eller andet sted var ret enig med. Den sagde, at det vil være forfærdeligt for italiensk fodbold, hvis Inter bliver ved med at vinde ligaen år efter år - men det vil være endnu værre, hvis et så middelmådigt hold som Milan reelt er i år, er i stand til at vinde den.

Jeg holder med Milan, men de har simpelthen været så ringe de seneste par sæsoner, at jeg ikke kan bestemme mig for, om de egentlig har fortjent at vinde.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Læste en goal.com-artikel for lidt tid siden, som jeg et eller andet sted var ret enig med. Den sagde, at det vil være forfærdeligt for italiensk fodbold, hvis Inter bliver ved med at vinde ligaen år efter år - men det vil være endnu værre, hvis et så middelmådigt hold som Milan reelt er i år, er i stand til at vinde den.

Jeg holder med Milan, men de har simpelthen været så ringe de seneste par sæsoner, at jeg ikke kan bestemme mig for, om de egentlig har fortjent at vinde.

Altså hvis de i sidste ende vinder mesterskabet, så har de vel fortjent det?

Jeg er dog enig med dig i at de har været ret middelmådige og til tider skandaløs dårlige! Roma til gengæld spiller meget godt, de spiller også ret underholdende bold, det ville ikke være så skidt hvis de vinder, hvis det glipper for Milan og Ronnie.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Mander skrev:Læste en goal.com-artikel for lidt tid siden, som jeg et eller andet sted var ret enig med. Den sagde, at det vil være forfærdeligt for italiensk fodbold, hvis Inter bliver ved med at vinde ligaen år efter år - men det vil være endnu værre, hvis et så middelmådigt hold som Milan reelt er i år, er i stand til at vinde den.

Jeg holder med Milan, men de har simpelthen været så ringe de seneste par sæsoner, at jeg ikke kan bestemme mig for, om de egentlig har fortjent at vinde.
Så er det godt at Roma også er med i kampen. De har et højere bundniveau end Milan imo. De havde forfærdelig start men efter nogle runder har de ikke set sig tilbage.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:
Mander skrev:Læste en goal.com-artikel for lidt tid siden, som jeg et eller andet sted var ret enig med. Den sagde, at det vil være forfærdeligt for italiensk fodbold, hvis Inter bliver ved med at vinde ligaen år efter år - men det vil være endnu værre, hvis et så middelmådigt hold som Milan reelt er i år, er i stand til at vinde den.

Jeg holder med Milan, men de har simpelthen været så ringe de seneste par sæsoner, at jeg ikke kan bestemme mig for, om de egentlig har fortjent at vinde.
Altså hvis de i sidste ende vinder mesterskabet, så har de vel fortjent det?

Jeg er dog enig med dig i at de har været ret middelmådige og til tider skandaløs dårlige! Roma til gengæld spiller meget godt, de spiller også ret underholdende bold, det ville ikke være så skidt hvis de vinder, hvis det glipper for Milan og Ronnie.
Jeg ved godt, at pointene ikke lyver, men det siger en hel del om Serie A, hvis Milan er i stand til at vinde med så svingende præstationer. De var heller ikke i nærheden af at matche Inter i lokalopgøret, men det er selvfølgelig også i de 36 kampe, der ikke er lokalopgøret, at mesterskabet vindes eller tabes..
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Serie A tråden

Indlæg af Lopezzz »

bye bye Milan
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Visca El Barca skrev:
Mander skrev:Læste en goal.com-artikel for lidt tid siden, som jeg et eller andet sted var ret enig med. Den sagde, at det vil være forfærdeligt for italiensk fodbold, hvis Inter bliver ved med at vinde ligaen år efter år - men det vil være endnu værre, hvis et så middelmådigt hold som Milan reelt er i år, er i stand til at vinde den.

Jeg holder med Milan, men de har simpelthen været så ringe de seneste par sæsoner, at jeg ikke kan bestemme mig for, om de egentlig har fortjent at vinde.
Altså hvis de i sidste ende vinder mesterskabet, så har de vel fortjent det?

Jeg er dog enig med dig i at de har været ret middelmådige og til tider skandaløs dårlige! Roma til gengæld spiller meget godt, de spiller også ret underholdende bold, det ville ikke være så skidt hvis de vinder, hvis det glipper for Milan og Ronnie.
Jeg ved godt, at pointene ikke lyver, men det siger en hel del om Serie A, hvis Milan er i stand til at vinde med så svingende præstationer. De var heller ikke i nærheden af at matche Inter i lokalopgøret, men det er selvfølgelig også i de 36 kampe, der ikke er lokalopgøret, at mesterskabet vindes eller tabes..
True, niveauet i serie a er utrolig lavt i år. Juve er helt væk, Palermo er middelmådigt hold, det samme gælder Fiorentina, Udinese helt væk, Napoli utrolig svingende, Samp det samme, Genoa har heller ikke klassen. Jeg synes f.eks niveauet i Bundesligaen er højere end i serie a.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

http://www.football-italia.net/apr7k.html

Så, nu sker der måske mere i Calciopoli sagen... glæder mig til at følge det.
Allez...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af soul_pitcher »

Sjovt at Moggis advokat lige pludselig skulle have fundet flere bånd. Burde de ikke være fremvist i 2006?
Eller har man bare ondt i løgene, fordi Juventus har spillet fallit i denne sæson?
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

soul_pitcher skrev:Sjovt at Moggis advokat lige pludselig skulle have fundet flere bånd. Burde de ikke være fremvist i 2006?
Eller har man bare ondt i løgene, fordi Juventus har spillet fallit i denne sæson?
Nu skal man lige afvente dokumenterne, men Moggi gør det ikke på Juves vejne, han gør det for at vise at han ikke var så skyldig som de gjorde ham til. Det Moggi blev dømt for var ikke match-fixing for Juve, så ved ikke om han har noget han skal betale tilbage den vej.
Allez...

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af soul_pitcher »

emo skrev:
soul_pitcher skrev:Sjovt at Moggis advokat lige pludselig skulle have fundet flere bånd. Burde de ikke være fremvist i 2006?
Eller har man bare ondt i løgene, fordi Juventus har spillet fallit i denne sæson?
Nu skal man lige afvente dokumenterne, men Moggi gør det ikke på Juves vejne, han gør det for at vise at han ikke var så skyldig som de gjorde ham til.
Tjaa, de få "fakta" man får ud af at læse artiklen, så er den mere fokuseret på at påvise, at Inter også skulle have været involveret, fremfor sin egen uskyldighed.
emo skrev:Det Moggi blev dømt for var ikke match-fixing for Juve, så ved ikke om han har noget han skal betale tilbage den vej.
Ja, det var vist noget med nogle dommernavne, han gerne ville kende lidt mere til. Det jeg mente, var bare om hans Juventus-hjerte stadig bløder lidt - især efter en sæson som den igangværende. Det må jo gøre ondt.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 70 gæster