Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Lopezzz skrev:Tror I at ham der ANCOLABAR eller ANALCRAP, hvad fan han hedder, kommer forbi igen??
Han sidder og tuder over hans profetier endnu engang er blevet slået for hårdt til jorden!

hahahahaha Visca, jeg hader også den forbandede lorte klub!! er fanme ligeglad med de får mere forberedelses tid i ligaen! F det!! de er ude af CL, der budget er sprængt og hvad kan de diske op med!? endnu et sølle nederlag til Lyon! hahahaha!! Må fanme være sørgeligt at holde med en klub, som ikke engang ved indkøb for 2 milliarder formår at slå et fransk hold der er dårligt kørende!

Hvis der er nogen real-fans der læser med herinde (Mr. crabby og mamma mia) - IN YOUR FACE :lol:
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Der er kun tre ting der kan overgå aftenens nyhed, at Barca vinder ligaen, at Barca vinder CHL eller at Barca vinder både liga og CHL.

Vi må håbe at dette er starten på en nedtur for Madrid, også i ligaen, samt en scoringskrise for Higuain.
Allez...

Toure

Re: Champions league

Indlæg af Toure »

Lopezzz skrev: Jeg er mere glad nu end den gang vi vandt Champions League......det er så fucking feeedtt!!!
Argh.
Men hold kæft hvor var det en smuk sejr. Lyonnais vender det hele i halvlegen, og min ros går til Claude Puel, der med en total ændring af taktik og udskiftningen af to spillere sænker Real Madrid, og sender en stortuende Ronaldo ned i omklædningrummet.
Miralem Pjanitsch er i øvrigt en dejlig spiller. :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Har lige været på madridista, og der er flere der vil have Higuain ud til sommer og fyre Pellegrini :D :D Endnu engang viser det bare hvor latterlig en klub Real er og hvor latterlige Reals fans er :D

@ Daluigi, helt enig, jeg er ligeglad med at de får mere tid til la liga, de ender alligevel ikke med at vinde noget som helst :D Vi SKAL slå stuttgart ud, kan i forestille jer Barca som vindere a C.L på Bernabeu, kom så Barca!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

Nu skal vi fandme vinde imorgen, så vi kan få hældt lidt salt på Madrids såre
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Nu skal vi fandme vinde imorgen, så vi kan få hældt lidt salt på Madrids såre
Imorgen? :shock:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

imorgen betyder næste uge på avatar'sk
Próxima Estación.... Parallel!

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Pinlige kommentarer drenge.

Come on, naturligvis er de rivaler, men lidt mindre pinlige ytringer kunne vi godt have været foruden.

Hvorfor denne overdrevne jubel? De ville jo efter al sandsynlighed ikke vinde pokalen alligevel og nu har de en i mine øjne større mulighed for sejr i ligaen.

Vil de af med Higuain kan de ringe til Rosell. (han vinder). Så kan de få Zlatan.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

abx skrev:imorgen betyder næste uge på avatar'sk
:lol: spot-on.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

lige en lille griner at gå i seng på... sakset fra tabernes omklædningsrum:

jeg forstår simpelthen ikke hvad der skete... jeg havde en dårlig fornemmelse i maven allerede i slutningen af første halvleg hvor real spillerne begyndte at trække sig lidt... jeg er helt færdig... jeg tude græd(er) så meget da de scorede... kunne simpelthen ikke tro mine egne øjne... og de sidste 5 minutter lyon havde med 1 mod 1 med casillas.... mit hjerte er bare KNUST lige nu... igen iår..!!
Forumlegende

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, ufattelig sjovt.

Havde ikke været meget anderledes herinde, hvis vi var røget ud. Dog muligvis uden 10-årige medløbere, der småtuder.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Champions league

Indlæg af abx »

stakkels knejt... lol
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

altid lige sjovt at læse om deres had til træneren og at de nu vil have den 117. træner indenfor de sidste 3 år.. deres topscore skal sQ sælges fordi han brænder iaften... hahahaha de er så blæst man!!

Nå, fandt iøvrigt lige ud af, lidt OT, at en bruger herinde: yuzuf1 kalder sig barca-fan herinde, mens han på madridista kalder sig real-fan... har vi en Analcrab i forklædning tror i? :P
Forumlegende

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ponte »

haha, hvilken poet af en knægt og hvilken traume!, nogen burde dog have lært ham for ca. 10 år siden, at der kun er ét hold og det ikke er Madrid..., så kunne man have reddet et sikkert (godt) ungt mennekse :wink:
Forstår dog ikke skeptisismen omkring at de nu får fordel i forsøget på at vinde mesterskabet... :?:
Vi skal kunne vinde mesterskabet med/uden Madrid held/uheld eller ej. Vi skal selv afgøre det.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ha Ha Ha det er fedt at læse sådan noget, jeg fryder mig! Det er altid dejligt at se Real fans helt nede!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 82 gæster