Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Diabolito »

De hedder Livorno
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

LivOrno naturligvis. Så det ikke engang før du srkev

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af klogfyr »

Det hedder skrev ikke srkev.

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Vhirkealig?

eldurum

Re: Serie A tråden

Indlæg af eldurum »

det hedder virkelig

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Juve’s failure this season hasn’t been only related to their negative results but more importantly to the directors’ inability to deliver for one of Italy’s most prestigious sides.

As Marco Tardelli rightly pointed out, this Juventus is the result of the directors’ [woeful] work. These men in charge have been handed a Ferrari to drive while they should have started off with a Fiat 500.
Er så meget enig i det postulat.

http://www.football-italia.net/feb09i.html (de vil prøve at få Lippi ansat som præsident for klubben, samt strukturerer deres under-direktører. Virker som en god idee, da Blanc og Secco har været forfærdlige.)
Tuttosport believes Prandelli is looking for a new challenge after five years in Tuscany. He is also said to have been far from indifferent when approached by Juventus through a third party.
Hvis denne plan lykkedes med at omstrukturere ledelsen og ansætte en af bedste offensive trænere i Italien, så vil Juventus blive genfødt, og igen blive en dominerende faktor i Italien og i Europa. Glæder mig.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Det lyder meget interessant!, og måske en smule optimistisk. Men hva' faen.

Det er utroligt at en ledelse kan gøre det SÅ dårligt som det har været tilfældet i Juventus'. Uanset hvad, så skal der ske store ændringer.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Det lyder som et spændende initiativ. Jeg tror sagtens de kan overtale Lippi til at overtage posten som præsident i klubben. Lippi har opnået alt det man kan opnå som træner og lidt mere. Han har været træner for nogle a verdens største klubber, han har været landstræner for Italien og endda ført dem til et verdensmesterskab. Han elsker desuden Juve, så mon ikke han siger ja til jobbet og rydder lidt op i ledelsen så klubben kommer på rette spor. Blanc og Secco har været elendige, ISÆR secco har været dårlig i rollen som sportsdirektør.

Det er straks meget svært at se en Prandelli som fremtidig Juve træner. Han er en a de største, måske den største favorit til at overtage landstræner jobbet efter sommerens VM. Det største man kan opnå, som en italiensk træner, er vel at blive landstræner for sit land? Jeg tror Prandelli takker ja til landstræner jobbet, og siger nej tak til Juve, selvom det også er stort at være Juve træner.

Hvis Juve ikke får Prandelli, så er løbet dog ikke kørt. Der findes mange spændende alternativer, synes jeg. En Laurent Blanc kunne være mulighed. Han er kendt for offensiv og underholdende spil, han er god til mandskabsbehandling og desuden har han det rette CV og karisma til at kunne klare jobbet som træner i en a verdens aller største klubber. De kunne også ansætte Spalletti, han praktiserer den samme spillestil som Prandelli og han er utrolig respekteret i Italien. De kunne også vælge at satse (ved godt det ikke gik så godt med ciro satsning), og ansætte Vialli, jeg tror godt han kan udføre et godt job.

Det vigtigste for mig at se er, at Juve får styr på organisation og får en stærk ledelse ind, der rent faktisk ved hvad de laver. Hvis de får held med at ansætte Lippi som præsident, så skal trofæer nok komme.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Milan flopper igen. Ærgeligt.

Forhåbentlig blvier de snart overtaget af araberne. Emirates bliver som sagt allerede deres nye sponsor fra næste år. forhåbentlig kan det blive et startskud til en overtagelse, så de igen kan vinde Serie som italiens største klub. Jaja, Juve har 10 flere mesterskaber, men Milan har 5 Cl titler mere. I mine øjne er det en større bedrift.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Godt du lige nævner det.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Diabolito »

Fortsættes fra Wayne Rooney tråden:
FC. Barcelona skrev: Jeg mindes vist også at jeg mente at Juves ledelse VAR korrupt. Og at spillerne var usympatiske og ikke korrupte. Lad venligst være med at lyve og skrive noget folk ikke har skrevet, ellers giver jeg dig en advarsel.
Og hvordan var/er spiller usympatiske ? Jeg kan godt begynde at grave, men jeg er ret sikker på, at dine argumenter var, at de var usympatiske fordi de spillede kedelig fodbold.
Wikipedia skrev:Sympati (gr. συμπάθεια sympátheia "sam-følelse") er den egenskab at vise følelser som følge af en anden persons følelser, eller som en følge af en anden persons lidelse.
Vend den så om og forklar mig, hvordan spiller er usympatiske ud fra den definition ?
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Aha, så du lukker varm luft ud. Ikke overraskende. Hvad med at du rent faktisk tjekker hvad folk skriver, inden du kommer med dine beskyldninger? Ville hvert fald statuere et godt eksempel som den moderator du er.



Haha er det en joke? Du bruger Wikipedia som kilde? Har du overvejet en ordbog? Og prøver du at bilde mig ind, at du ikke kender betydningen af "usympatisk". Og hvis du ikke gør, så har jeg forklaret dig, hvorfor jeg fandt de spillere jeg nævnte usympatiske.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Diabolito »

Hvad har min status med noget som helst at gøre ?
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Serie A tråden

Indlæg af Rivaldo10 »

Hvad med at du svarer på mine beskeder? Hvis det ikke er tilfældet kan vi ligeså godt lade være med at diskutere. Spild af tid.

Ja, det ville være en ide, at stoppe med at komme med usande påstande, især hvis man giver folk advarsler, fordi de mener at holdningerne er grinagtige, for så at gøre nøjagtig det samme selv.

Imponerende dobbeltmoral.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Diabolito »

Nu stopper du !

Jeg har ikke advaret dig pga. dine meninger. Det var da utroligt at jeg sort på hvidt, med citater og det hele, kan fortælle dig præcist hvor du har trådt over stregen, og at du stadig skal udgive mig for at være dobbeltmoralsk og fortælle "pøblen", det var pga. dine holdninger.

Du skal ikke gøre mig til Sorteper i den her sag, når det er dig der overtræder retningslinierne.

Mht. det andet, så kan jeg ingen posts finde. Jeg har ledt igennem.

Ikke engang ordet usympatisk dukker frem nogle steder, hvilket du selv har nævnt. Så om de er blevet slettet eller om jeg husker forkert, ved jeg ikke. Men der er intet at diskutere tilsyneladende.
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: PuyolErGud og 87 gæster