Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

Awesome udvikling denne debat tog. Mere af det tak. F.C.Barcelona månedens poster. Dejligt (eller egentlig ikke, men bestemt interessant) at se Flax skriver igen, troede stadig han tudede over sine hangovers, som gjorde han ikke kom til el clasico. Lad vær og reagere på zqas posts han er bare en sørgelig mand, der praler med hvor awesome han er, men alligevel drikker sig i søvn alene hver aften.

Rivaldo10

Re: Champions league

Indlæg af Rivaldo10 »

Taget til efterretning Flax. Kan ikke lige helt huske dit borgerlige navn.

Synes jeg har forklaret mig nok nok angående Juve og hvorfor jeg ikke bryder mig om dem. Dia: Med svinske spillere mener jeg, at de ofte har det med at lave svinske tacklinger og generelt er usympatiske at se på. De spiller jeg nævnte mener jeg i allerhøjeste grad hører under denne kategori.

Juventus havde eftersigende usandsynlig meget dommerhjælp og Fiorentina blev snydt for et mesterskab i 1980'erne og deraf er bla. det enorme had til Juventus fra deres side af. Derudover mener man, at under den mangeårige ledelse med Agnelli-familien i spidsen, at de regelmæssigt snød, f.eks. valgte specifikke dommere og bestak dem og andre hold.

Men spørg den almene italiener, så vil han fortæller jer, at Juve ligeledes var "mistænktomme inden Calciopoli.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

Det svarer stadig ikke på, hvorfor du mener de stadig er korrupte, men jeg gider ikke spørge dig 22 gange før du svarer
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Dejligt at Fiorentina vinder, lovely taget ned af Kanouté, og hvor er det fantastisk at se TV2 Sport i stedet for de talende hoveder på 3+. Også rigtig nice, at Lieges målmand scorer mod AZ.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

Alle mine odds på 6 kampe var hjemme til ca. 1.000 kr.

Indtil Fiorentina scorede til 1-2 i 2 minutters overtid....
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Diabolito skrev:Alle mine odds på 6 kampe var hjemme til ca. 1.000 kr.

Indtil Fiorentina scorede til 1-2 i 2 minutters overtid....
Du har for meget tiltro til Liverpool.. :)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Lodtrækning til næste runde, nu, Eurosport!

EDIT: Vi trak Stuttgart. Opdatering følger, når resten er trukket.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

10hi!

Re: Champions league

Indlæg af 10hi! »

Haha vi trak stuttgart - Det kunne vel næppe være bedre?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Tjo, vi kunne have trukket Olympiakos. Men det er vel næppe blandt de værste lodtrækninger, som vi kunne få. Så får vi da Hleb at se igen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

10hi!

Re: Champions league

Indlæg af 10hi! »

Og du mener, at det bliver et glædeligt gensyn med Hleb? ( :

Anyways så er det tæt på den letteste lodtrækning, vi kunne ønske os. Så vidt jeg ved, er Stuttgart meget ude af balance for tiden, og har vidst fået en katastrofal start på sæsonen - Altså et let bytte for giganter som Barca ( :

Ser frem til en nedslagtning.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Her er kampene:

Stuttgart - Barcelona
Olympiakos - Bordeaux
Inter Milan - Chelsea
Bayern - Fiorentina
CSKA Moskva - Sevilla
Lyon - Real Madrid
Porto - Arsenal
AC Milan - Man Utd

Det skal nok blive en fin omgang.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

zigazaga

Re: Champions league

Indlæg af zigazaga »

Yeah, nedslagtning a la 'Barca knuser Bayern' sidste år :) Fin lodtrækning, der bliver også nogle andre gode kampe at se, som f.eks. Chelsea - Inter og Man United - AC Milan.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Nu er det selvfølgelig svært at spå om hvordan klubberne spiller i februar, men umiddelbart er Stuttgart den letteste lodtrækning overhovedet. Det er altså et hold som lige nu ligger omkring nedrykningsstregen i Bundesligaen.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Her er kampene:

Stuttgart - Barcelona
Olympiakos - Bordeaux
Inter Milan - Chelsea
Bayern - Fiorentina
CSKA Moskva - Sevilla
Lyon - Real Madrid
Porto - Arsenal
AC Milan - Man Utd

Det skal nok blive en fin omgang.
Det er en SUPER lodtrækning.

- Vi bør ikke få problemer med Stuttgart (egentlig var jeg ligeglad med hvem vi fik med undtagelse af Moskva da vi har været nok i Øst Europa for denne sæson)

- Alligevel nice at et af dødbiderholdene (som praktiserer park-the-bus fodbold på et højt niveau imod os), Chelsea eller Inter, ryger ud efter næste runde.

- Real Madrid får problemer med Lyon som er gode også i år, og så er det ekstra fedt hvis de ryger ud til et hold vi slog sidste år.

- Milan imod ManU bliver seværdig, med Becks tilbage for Milan.

- Jeg håber at Sevilla slår Moskva.

Resten af kampene er low profile hvor jeg er lidt ligeglad hvem som kommer videre. dog ku Bordeux godt hen og overraske i år, fedt fredag at gå til weekend på!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Fair nok, jeg var ikke klar over, at Stuttgart spillede dårligt for tiden. Så er det vel den letteste alligevel.

Inter - Chelsea bliver enten en helt forrygende dårlig fodboldkamp à to omgange betonforsvar, eller også går de amok, og så ender den 4-1 til Chelsea. Ikke helt til at sige, men jeg frygter den første kamp. Milan - United skal nok gå hen og blive sjov, og jeg håber lidt på, at Milan går videre, men tvivler på, at pensionistklubben slår til. Inzaghi skal nu nok score et mål eller to, hvis Pato ikke gør det. Bordeaux kommer langt i år, ser det ud til, hvis de kan holde spillet fra denne side af jul ved lige.

Og håber selvfølgelig på Fiorentina og Lyon.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster