Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Jeg er ikke enig, i jeres betragtninger vedr. Inter. Et af de undervurderede hold, jeg tror har en god chance for at gå hele vejen. Vi går helt sikkert videre sammen med Inter. Dertil betyder en bundfrossen bane i østeuropa ikke nok.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Guardiola skrev:Jeg er ikke enig, i jeres betragtninger vedr. Inter. Et af de undervurderede hold, jeg tror har en god chance for at gå hele vejen. Vi går helt sikkert videre sammen med Inter. Dertil betyder en bundfrossen bane i østeuropa ikke nok.
Kan godt lide du venter til de banker Milan 4-0 ;)

Jeg skriver faktisk at de nu uden Zlatan kan få mere holdånd og fungere som et team. Inter har ikke spillet så godt sammen i mange år, som de gjorde her i weekenden. Pasningsspillet var til tider forrygende.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Ha ha.-. ja ok, så er det nemt at virke klog. Kan godt se det ikke er skide smart, at komme med sådan en kommentar, lige efter Milan er blevet flettet i smadder (kan tildels undskyldes med, at jeg har været til begravelse i weekenden, og ikke har kunnet skrive før)

Men ikke desto mindre; Milito og Eto'o er vitterligt to virkeligt giftige og hårdtarbejdende angribere, som scorer og scorer og scorer og scorer. Det ser rigtig farligt ud. Og hele holdet har en god substans. Problemet for dem kan vel blive, at spillet i Serie A generelt er lidt for langsomt og ikke helt godt nok. Omstillingen til hurtigere spil i CL kan blive problemet.

Remmen

Re: Champions league

Indlæg af Remmen »

Hvad sker der for at 3+ viser FC Zurich - Real Madrid og Tv2sport Besiktas - Manchester United, når der er kampe som Juventus - Bordeaux, Marseille - AC Milan og Chelsea - FC Porto :x Fair nok, Real og Man U har mange fans i Danmark, men lad os da se noget fodbold der er værd at bruge sin tid på, også for andre end de førnævnte klubbers fans..

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Remmen skrev:Hvad sker der for at 3+ viser FC Zurich - Real Madrid og Tv2sport Besiktas - Manchester United, når der er kampe som Juventus - Bordeaux, Marseille - AC Milan og Chelsea - FC Porto :x Fair nok, Real og Man U har mange fans i Danmark, men lad os da se noget fodbold der er værd at bruge sin tid på, også for andre end de førnævnte klubbers fans..
ENIG!!!

De går nok efter underholdningsværdien og det gav Madrid dem. Men har et eller andet sted set at næste uges Barca kamp ikke vises, ej hellere på Tv2sport. Og har idag erfaret at man ikke engang kan købe de kampe der ikke vises, viasatondemand sælger kun dem de viser. Katastrofe.

Sad og streamede Juve. Caceras var katastrofal idag. Ikke engang i Barca trøjen leverede han så elendig en præstation. Havde to gode indlæg, men deffensivt var han helt væk.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Det var ellers ganske underholdende at se, hvordan Real til tider blev udspillet af en flok schweiziske bankfolk... bare ærgerligt, at deres målmand ikke kunne finde ud af at redde skud, der kom lige på ham, ellers var kampen måske endt anderledes. Imponerende spil fra Reals side var det i hvert fald ikke.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Æv, hvorfor skulle Liverpool absolut vinde her til aften? Magen til møghold skal man lede længe efter (eller tage til Madrid).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

@emo

Er du egentlig Juve-fan? Er fair hvis du er, men er bare sjovt du nævner juve mod Bordoux som en alternativ kamp at vise, da jeg mener det ville være den mest ligegyldige og kedelige kamp
Forumlegende

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Daluigi skrev:@emo

Er du egentlig Juve-fan? Er fair hvis du er, men er bare sjovt du nævner juve mod Bordoux som en alternativ kamp at vise, da jeg mener det ville være den mest ligegyldige og kedelige kamp
Oh, absolut ikke. Har noget familie der er og ser deres kampe på den måde. Kampen var kedelig men på papiret var den da stærkere end Zurich - Madrid.

Bordux er franske mestre (stærkere liga end den sweiziske liga) samt har flere profiler end Zurich, desuden er Juventus et storhold, slog bl.a. Madrid både ude og hjemme i sidste års CHL.

Så, på papiret var Juve kampen stærkere end Madrid kampen, men Madrids store indkøb gør at de bliver favoriseret.

Næste CHL runde er da også uden Barca på dansk tv, mener jeg at have set. Barcelona på hjemmebane imod et mindre godt hold burde da være = underholdningsværdi, men er sikker på at både Madrid, United, Pool og evt. Chelsea bliver vist.

Samme uge spiller Munchen - Juventus og den bliver vist hellere ikke vist. Håber sq at de laver planen om.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

3+ viser som udgangspunkt altid United, Liverpool og Real, med mindre der er en ekstraordinær grund til at vise andre (som fx Barca - Inter). Især fatter jeg ikke, at de holder fast på at vise Liverpool, der 9/10 gange spiller 0-0 (især mod PSV og Chelsea), men halvdelen af Danmark er jo enten United eller Liverpool-fan...

Dog skal det siges, at Zürich stod for størstedelen af underholdningen mod Real, da de spillede langt over niveau (bortset fra målmanden).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Arh,jeg synes nu også vi er godt med på de kampe. Kan erindre 06/07 sæsonen, der var det reelt Barca den ene dag og så forståelig nok fck den anden dag. Hvorvidt vi er repræsenteret med kampe uden sportslig beretigelse, før det naturligvis ikke bedre.

Bliver sgu bare nødt til at forsvare viasat mongolerne lidt. Jeg kan ikke fordrage Werge og hans bande, men hvad er deres alternativ. Viasat har betalt boksen for de kampe, og vil se seertal. Den sportslige redaktion kan ikke sige til dem at de går efter et estimeret 10% lavere seertal, fordi det virker mere sportsligkorrekt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Ja, vi er godt med på kampe - men kun hvis Utd/Liverfools ikke spiller, eller hvis vi møder et storhold. Jeg forventer, at Real bliver den helt store i år, med deres nyindkøb.

Jeg har skam fuld forståelse for Viasats dispositioner, men jeg fatter ikke, at danskerne åbenbart kan spises af med Liverpool - PSV (der konsekvent ender 0-0 hver evig eneste gang), bare fordi der er en del mennesker derude, der blev tabt som barn, og derfor holder med Fools. Jeg fatter heller ikke, at Schmeichel nogensinde blev udpeget til vært for deres helt store trækplaster. Og jeg fatter slet ikke, at man kan have helt op til 8 timers opvarmning til FCK - Brøndby. Derfor foretrækker jeg sådan set, når vores kampe vises på TV2 Sport, for så slipper man for 75 % af den tomme bullshit fra studiet.

Problemet er vist først og fremmest, at vi har for få kommercielle kanaler i Danmark, så du har aldrig noget reelt alternativ til noget som helst. Hvordan kunne det ikke gå uden et statsmonopol, der tager langt størstedelen af seerne?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

XaviHernandez

Re: Champions league

Indlæg af XaviHernandez »

Mander skrev:danskerne åbenbart kan spises af med Liverpool - PSV (der konsekvent ender 0-0 hver evig eneste gang), bare fordi der er en del mennesker derude, der blev tabt som barn, og derfor holder med Fools.
:lol:

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Champions league

Indlæg af ladislau »

Oh så sandt. I det mindste slap man for lidt af de tarveligste udbrud fra ulidelige Werge, når Michael Laudrup er med.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster