Sådan som Brasilien spiller så ryger de ud i gruppespillet eller først knockout kampPaulinho15 skrev: ↑lør jun 13, 2026 11:39 pmSå er der en halv times tid til, at det går løs mellem Brasilien og Marokko. Det her er en kamp jeg har set frem til i det seneste døgns tid.
Brasilien gir sig selv og så er Marokko også et af de mest spændende landshold. Brasilien starter rigtig stærkt op - blandt andet med Raphinha fra start - og jeg forventer, at de kommer blæsende ud fra start.
De kan godt gå hen og blive en dark horse ved dette VM - Spanien og Frankrig er nok de største favoritter hos de fleste og det er de også hos mig - men jeg holder en smule med Brasilien![]()
En smule er vist en underdrivelse.
Marokko har et stærk landshold. De blev nummer fire ved sidste VM og var i finalen mod Senegal ved AFCON tidligere i år. Der vandt Senegal, men som jeg forstår det er de blevet taberdømt 3-0 til Marokkos fordel.
De fleste kender nok Brasiliens spillere, så hos Marokko er der flere velkendte navne som Bono i målet og Hakimi på højre back. Andre velkendte navne i startopstillingen er Mazraoui og Brahim Diaz.
Abdessamad Ezzalzouli er blevet skadet op til kampen som jeg forstår det, desværre. Ellers har de den tidligere Barca-spiller Chadi Riad med i startopstillingen.
Azzedine Ounahi, der var rigtig spændende ved sidste VM, starter inde på den offensive midtbane. Dertil har de Sofyan Amrabat startende på bænken, der også spillede et rigtig flot VM i Qatar.
Nu er der ved at være tyve min til kampstart i skrivende stund. En spændende kamp er i vente. Min fornemmelse siger mig nu, at kampen ender 3-1 og Raphinha kommer på tavlen!![]()
Jeg håber på en spændende og åben kamp med masser af tempo, spil frem og tilbageog mål.
Det ser jeg frem til!![]()
VM 2026
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 521 gange
- Blevet takket: 320 gange
Re: VM 2026
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Paulinho15
- Har takket: 333 gange
- Blevet takket: 226 gange
Det var bestemt ikke kønt i hvertfald. Brasilien er en enmandshær i Vini lige nu. Raphinha bliver ikke sat tilstrækkeligt op. Cunha med et fint indhop.Filten skrev: ↑søn jun 14, 2026 12:34 amSådan som Brasilien spiller så ryger de ud i gruppespillet eller først knockout kampPaulinho15 skrev: ↑lør jun 13, 2026 11:39 pmSå er der en halv times tid til, at det går løs mellem Brasilien og Marokko. Det her er en kamp jeg har set frem til i det seneste døgns tid.
Brasilien gir sig selv og så er Marokko også et af de mest spændende landshold. Brasilien starter rigtig stærkt op - blandt andet med Raphinha fra start - og jeg forventer, at de kommer blæsende ud fra start.
De kan godt gå hen og blive en dark horse ved dette VM - Spanien og Frankrig er nok de største favoritter hos de fleste og det er de også hos mig - men jeg holder en smule med Brasilien![]()
En smule er vist en underdrivelse.
Marokko har et stærk landshold. De blev nummer fire ved sidste VM og var i finalen mod Senegal ved AFCON tidligere i år. Der vandt Senegal, men som jeg forstår det er de blevet taberdømt 3-0 til Marokkos fordel.
De fleste kender nok Brasiliens spillere, så hos Marokko er der flere velkendte navne som Bono i målet og Hakimi på højre back. Andre velkendte navne i startopstillingen er Mazraoui og Brahim Diaz.
Abdessamad Ezzalzouli er blevet skadet op til kampen som jeg forstår det, desværre. Ellers har de den tidligere Barca-spiller Chadi Riad med i startopstillingen.
Azzedine Ounahi, der var rigtig spændende ved sidste VM, starter inde på den offensive midtbane. Dertil har de Sofyan Amrabat startende på bænken, der også spillede et rigtig flot VM i Qatar.
Nu er der ved at være tyve min til kampstart i skrivende stund. En spændende kamp er i vente. Min fornemmelse siger mig nu, at kampen ender 3-1 og Raphinha kommer på tavlen!![]()
Jeg håber på en spændende og åben kamp med masser af tempo, spil frem og tilbageog mål.
Det ser jeg frem til!![]()
Marokko var klart bedst. Jeg ved ikke om jeg havde for store forventinger til Brasilien, men jeg blev i hvert fald skuffet. Det var ikke noget særligt godt niveau.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Ja, tro det eller ej.
Haiti - Skotland er faktisk spændende. Har fulgt med de sidste ti min ca.
Det jeg har set indtil nu har været mere spændende end hele Brasilien - Marokko kampen.
Haiti - Skotland er faktisk spændende. Har fulgt med de sidste ti min ca.
Det jeg har set indtil nu har været mere spændende end hele Brasilien - Marokko kampen.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
- Paulinho15
Haiti var overraskende gode. Der skete noget hele tiden. Den tidligere OB’er Deedson var nærmest prime Neymar.
En af de mest spændende kampe indtil nu. Nu kommer der Australien - Tyrkiet om lidt.
Desværre er jeg ret plaget af min angst for tiden. Det holder mig vågen om natten og har vendt op ned på dag og nat, men så kan jeg få set noget VM, når jeg alligevel ikke skal andet eller har nogle forpligtigelser lige nu.
Glæder mig til at se Arda Guler og Kenaf Yildiz. Sidstnævnte starter dog ude på grund af nogle skadesproblemer.
Awer Mabil starter på bænken for Australien.
En af de mest spændende kampe indtil nu. Nu kommer der Australien - Tyrkiet om lidt.
Desværre er jeg ret plaget af min angst for tiden. Det holder mig vågen om natten og har vendt op ned på dag og nat, men så kan jeg få set noget VM, når jeg alligevel ikke skal andet eller har nogle forpligtigelser lige nu.
Glæder mig til at se Arda Guler og Kenaf Yildiz. Sidstnævnte starter dog ude på grund af nogle skadesproblemer.
Awer Mabil starter på bænken for Australien.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1168 gange
- Blevet takket: 1409 gange
Brasilien var dybt skuffende. De har ingen kreatør på det hold. Hvem skal sætte Raphinha op til løb? Han spiller 30-40 meter fra målet, hvilket fuldstændig annullerer hans spil. Den brasilianske midtbane er en katastrofe og presspillet er det dårligste, der endnu er set ved VM. Ingen sammenhængskraft
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 725 gange
- Blevet takket: 790 gange
Japan blir den store overraskelse… de når semi i år.
I hørte det her, først!
Jeg var i Japan i Oktober… and i’ve seen things.
I hørte det her, først!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1168 gange
- Blevet takket: 1409 gange
Japan er et fremragende hold. Alle spillere er så gode på bolden, de er hurtige og taktisk velfunderet. Deres problem på et eller andet tidspunkt, bliver at tilpasse sig gamestate og kreativitet når kampene er låst. Men deres måde at angribe med hele holdet som en sværm er fremragende at se på og der skal et rigtig godt hold til at stoppe demSpillerSomMESSI skrev: ↑søn jun 14, 2026 12:27 pmJapan blir den store overraskelse… de når semi i år.
I hørte det her, først!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Iniesta007
- Har takket: 121 gange
- Blevet takket: 293 gange
Tænk engang at Curacao er med ved dette WM og hverken DK eller Italien...tankevækkende
Jeg gider ikke se det, jo måske finalen eller når Spanien spiller...på et rimeligt tidspunkt
Nå bare min mening.
God sommer cules.
Jeg gider ikke se det, jo måske finalen eller når Spanien spiller...på et rimeligt tidspunkt
Nå bare min mening.
God sommer cules.
- Paulinho15
Har Japan ikke også et relativt nyt hold? Jeg glæder mig til at se dem. Jeg synes, at jeg for et års tid siden har set videoer med, at Japan har fokuseret enormt meget på teknisk talentudvikling.EasyBuddhist skrev: ↑søn jun 14, 2026 12:45 pmJapan er et fremragende hold. Alle spillere er så gode på bolden, de er hurtige og taktisk velfunderet. Deres problem på et eller andet tidspunkt, bliver at tilpasse sig gamestate og kreativitet når kampene er låst. Men deres måde at angribe med hele holdet som en sværm er fremragende at se på og der skal et rigtig godt hold til at stoppe demSpillerSomMESSI skrev: ↑søn jun 14, 2026 12:27 pmJapan blir den store overraskelse… de når semi i år.
I hørte det her, først!
- Paulinho15
Curacao har haft nemmere ved at kvalificere sig. Det har de nordamerikanske hold generelt, da USA, Mexico og Canada allerede var kvalificeret via deres værtsskab, så Curacao har ikke skulle op imod dem.Iniesta007 skrev: ↑søn jun 14, 2026 2:19 pmTænk engang at Curacao er med ved dette WM og hverken DK eller Italien...tankevækkende![]()
Jeg gider ikke se det, jo måske finalen eller når Spanien spiller...på et rimeligt tidspunkt![]()
Nå bare min mening.
God sommer cules.
-
Iniesta007
- Har takket: 121 gange
- Blevet takket: 293 gange
Raphinha kan jo ikke vinde WM selv, og Vini ( det Ego) laver INTET defensivtEasyBuddhist skrev: ↑søn jun 14, 2026 11:04 amBrasilien var dybt skuffende. De har ingen kreatør på det hold. Hvem skal sætte Raphinha op til løb? Han spiller 30-40 meter fra målet, hvilket fuldstændig annullerer hans spil. Den brasilianske midtbane er en katastrofe og presspillet er det dårligste, der endnu er set ved VM. Ingen sammenhængskraft
Så ja Brasilien vinder intet, men måske en outsider...det sker for sjældent
Jeg er udemærket klar over at positionen han spiller er der hvor vi er Aller stærkest og har mindst brug for forstærkning, men hold kæft ham Bouaddi fra Marokko spiller som en drøm. Det er spørgsmål om tid før han lander på en større adresse. 18 og spiller som en 32 årig rutineret midtbanespiller. Håber ikke Madrid hapser ham for han ligner virkelig en generations spiller på vej frem. Da jeg læste om ham i første omgang at han havde valgt Marokko fremfor Frankrig tænkte jeg endnu en af de dygtige men ikke helt deroppe nordafrikanske spillere der vælger “hjemmelandet” frem for hvor de født og og opvokset. Men med ham har Frankrig mistet en fremtidig spiller.
- Paulinho15
Brasilien har jo NeymarIniesta007 skrev: ↑søn jun 14, 2026 4:08 pmRaphinha kan jo ikke vinde WM selv, og Vini ( det Ego) laver INTET defensivtEasyBuddhist skrev: ↑søn jun 14, 2026 11:04 amBrasilien var dybt skuffende. De har ingen kreatør på det hold. Hvem skal sætte Raphinha op til løb? Han spiller 30-40 meter fra målet, hvilket fuldstændig annullerer hans spil. Den brasilianske midtbane er en katastrofe og presspillet er det dårligste, der endnu er set ved VM. Ingen sammenhængskraft![]()
Så ja Brasilien vinder intet, men måske en outsider...det sker for sjældent![]()
- Paulinho15
Han var rigtig god. Jeg kendte ham ikke før kampen. Forstod ikke hvorfor Sofyan Amrabat ikke startede inde. Tænkte han var skadet, men det var han nok ikke.Diego10 skrev: ↑søn jun 14, 2026 4:51 pmJeg er udemærket klar over at positionen han spiller er der hvor vi er Aller stærkest og har mindst brug for forstærkning, men hold kæft ham Bouaddi fra Marokko spiller som en drøm. Det er spørgsmål om tid før han lander på en større adresse. 18 og spiller som en 32 årig rutineret midtbanespiller. Håber ikke Madrid hapser ham for han ligner virkelig en generations spiller på vej frem. Da jeg læste om ham i første omgang at han havde valgt Marokko fremfor Frankrig tænkte jeg endnu en af de dygtige men ikke helt deroppe nordafrikanske spillere der vælger “hjemmelandet” frem for hvor de født og og opvokset. Men med ham har Frankrig mistet en fremtidig spiller.
Han var virkelig god Bouaddi, så jeg forstår godt hvorfor Amrabat var henvist til bænken!
- Paulinho15
Curacao har scoret!