Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 337 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af DeanCassady »

Vel kun fire, fordi de har en bedre målscore.
Robert Zimmerman

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 149 gange

Indlæg af Dumle »

DeanCassady skrev:
søn apr 19, 2026 6:28 pm
Det er rigtigt, stadig noget af et bjerg de har stillet sig i bunden af hvis West Ham vinder.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 600 gange

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
søn apr 19, 2026 5:51 pm
Nogen der ser PL lige nu!?

Donnaruma laver en tro kopi af det drop der satte Real i gang for nogle år siden for PSG :roll:
Han er seriøst elendig. Han lever stadig på at han fik debut som 16-årig. Han har lavet utallige fejl gennem årene. Ustabil keeper.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 337 gange

Indlæg af DeanCassady »

Dumle skrev:
søn apr 19, 2026 6:32 pm
DeanCassady skrev:
søn apr 19, 2026 6:28 pm
Det er rigtigt, stadig noget af et bjerg de har stillet sig i bunden af hvis West Ham vinder.
Enig. Jeg er ikke engang sikker på, at Spurs formår at vinde en eneste af deres tilbageværende kampe.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Har takket: 1815 gange
Blevet takket: 1192 gange

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
søn apr 19, 2026 6:36 pm
Antimadridista skrev:
søn apr 19, 2026 5:51 pm
Nogen der ser PL lige nu!?

Donnaruma laver en tro kopi af det drop der satte Real i gang for nogle år siden for PSG :roll:
Han er seriøst elendig. Han lever stadig på at han fik debut som 16-årig. Han har lavet utallige fejl gennem årene. Ustabil keeper.
Han havde en god shotstopper slutrunde for Italien i 2021…..det lever han vist stadig på! :roll:

Forstår slet ikke Pep vælger at satse på sådan en type?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 507 gange
Blevet takket: 1852 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ufatteligt hvis Arsenal når at smide det hele, men fandeme også fedt med det haram fodbold de spiller.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 149 gange

Indlæg af Dumle »

FCBarcelonaChr skrev:
søn apr 19, 2026 7:06 pm
Ufatteligt hvis Arsenal når at smide det hele, men fandeme også fedt med det haram fodbold de spiller.
De ryger også til Atl. Madrid, som så har 0 chance mod hverken Bayern eller PSG

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 516 gange
Blevet takket: 309 gange

Indlæg af Filten »

FCBarcelonaChr skrev:
søn apr 19, 2026 7:06 pm
De har smidt det, igen igen :)
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Har takket: 1076 gange
Blevet takket: 1319 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Det var så det. 6 min spillet og City er på første pladsen på flere mål scoret. Arsenal har smidt det, igen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 9:08 pm
Det var så det. 6 min spillet og City er på første pladsen på flere mål scoret. Arsenal har smidt det, igen
Fatter ikke de holder fast i Arteta. 6 (?) år som træner for Arsenal. Èt FA Cup trofæ og to Community Shield trofæer. Flot høst.

EasyBuddhist
Har takket: 1076 gange
Blevet takket: 1319 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 22, 2026 9:11 pm
EasyBuddhist skrev:
Fatter ikke de holder fast i Arteta. 6 (?) år som træner for Arsenal. Èt FA Cup trofæ og to Community Shield trofæer. Flot høst.
For mig handler det nok mere om spillestilen. Jeg holdte umådelig meget af at se Arsenal under Wenger og den fodbold, de spiller nu, er så dræbende kedelig. Men ja, det er heller ikke en imponerende trofæ høst
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 9:28 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 22, 2026 9:11 pm
EasyBuddhist skrev:
For mig handler det nok mere om spillestilen. Jeg holdte umådelig meget af at se Arsenal under Wenger og den fodbold, de spiller nu, er så dræbende kedelig. Men ja, det er heller ikke en imponerende trofæ høst
Samme her. Ville faktisk gå så langt som at sige at det var “mit hold” i England, skulle jeg vælge. Men Arteta’s stil eller mangel på samme, har gjort at jeg pt. har mistet alt for dem.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2805 gange
Blevet takket: 1624 gange

Indlæg af Dytrax »

City var et mulehår fra at kunne vinke farvel til mesterskabsdrømmen, men en udligning i sidste øjeblik holder gryden i kog. I hvert fald indtil videre.

nosslo15
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 316 gange

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
man maj 04, 2026 11:03 pm
City var et mulehår fra at kunne vinke farvel til mesterskabsdrømmen, men en udligning i sidste øjeblik holder gryden i kog. I hvert fald indtil videre.
Havde nogle penge på en kupon med Atletico, Barca, Madrid og City. De 3 første var gået hjem og da City scorer deres første i går, lukker jeg væddemålet - det var en klog beslutning.

Jeg tror Arsenal kører den hjem nu, deres resterende kampe er på papiret lettere end Citys.

Til gængæld tror jeg ikke de kommer i CL finalen.

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 665 gange
Blevet takket: 857 gange

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, nu hvor arbejdet alligevel ikke byder på så meget, så kan man jo opdatere på hvordan det står til i slutningen af diverse ligaer rundt omkring i Europa. Fokus på de europæiske pladser, nedrykning samt oprykning til bedste række.

Skal man lave den i England når man også sympatiserer med Tottenham? Oh well. Det ligner et Arsenal mesterskab, da de "blot" skal vinde deres 3 sidste kampe, West Ham (U), Burnley (H) og et finalefokuseret Crystal Palace (U). Man. City er sikret 2. pladsen i så fald. Og Man. United er nærmest sikret 3 pladsen. England har jo 5 CL pladser og der med en Aston Villa sejr i EL, kan de måske få 6, hvis Aston Villa ikke ender i top 4.

Liverpool er på 59 point, Aston Villa er på 58 (mangler Burnley i morgen) og Bournemouth er på 55 point. Så det ligner at det bliver Liverpool og Aston Villa i top 5. Bournemouth kæmper med Brighton på 53 point om 6. pladsen og en mulig CL plads. Brentford på 51 point, Chelsea på 49 og Everton på 48 (mangler Crystal Palace i morgen) kan kæmpe for en sidste europæisk plads. For Chelsea er det en katastrofe uanset hvad.

Hvad der også er en katastrofe uanset hvad er Tottenham. Dog x 10 hvis de rykker ned. Det ligner det står mellem dem og West ham. Tottenham er på 37 point og møder Leeds hjemme, Chelsea ude og Everton hjemme. West Ham er på 36 point og møder Arsenal hjemme, Newcastle ude og Leeds hjemme. Meget kan derfor blive afgjort i morgen og mandag, hvis Tottenham vinder hjemme og West Ham taber til Arsenal.

Nottingham Forest er på 42 point og det burde være mere end rigeligt, men man ved aldrig i den her sæson.

Oprykkerne er på plads i form af Coventry, længe siden! Ipswich, ikke så længe siden. Og så den sidste plads som pt. står mellem Millwall/Hull og Middlesbrough/Southampton. De første kampe endte begge 0-0, så returkampene må vise hvem der skal mødes i den afgørende kamp om oprykningen.

Besvar