Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Helt enig. De spiller noget virkelig god fodbold til tider og har hevet en del store resultater hjem. Håber også han bliver, det ville være fedt! :thumbup:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Imponerende kulisse. Dog ikke nok, Inter vandt deres 20. mesterskab.
Nogen der har været på San Siro/Giuseppe Meazza før? Kan det anbefales?


PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg var dernede sidste år, sidste spillerunde hvor Zlatan sagde farvel. Kæmpe anbefaling. Selv stadion er et pragteksemplar i sig selv, selvom det selvfølgelig er lidt slidt, men arkitekturen er flot! Derudover er det nemt at komme til og nemt at finde rundt på stadion. Stemningen var også god og generelt bare godt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 pm
Jeg var dernede sidste år, sidste spillerunde hvor Zlatan sagde farvel. Kæmpe anbefaling. Selv stadion er et pragteksemplar i sig selv, selvom det selvfølgelig er lidt slidt, men arkitekturen er flot! Derudover er det nemt at komme til og nemt at finde rundt på stadion. Stemningen var også god og generelt bare godt.
Fedt, tak Puyi! :thumbup:

Har skrevet det på bucket listen tidligere og må snart se at komme afsted. Overvejer en kamp til næste sæson, skal bare se på kalenderen når den bliver frigivet. Så kan den vinges af. Fed oplevelse du fik, slet ikke misundelig! :grin:

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af PuyolErGud »

FCBarcelonaChr skrev:
tirs apr 23, 2024 7:17 pm
PuyolErGud skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 pm
Jeg var dernede sidste år, sidste spillerunde hvor Zlatan sagde farvel. Kæmpe anbefaling. Selv stadion er et pragteksemplar i sig selv, selvom det selvfølgelig er lidt slidt, men arkitekturen er flot! Derudover er det nemt at komme til og nemt at finde rundt på stadion. Stemningen var også god og generelt bare godt.
Fedt, tak Puyi! :thumbup:

Har skrevet det på bucket listen tidligere og må snart se at komme afsted. Overvejer en kamp til næste sæson, skal bare se på kalenderen når den bliver frigivet. Så kan den vinges af. Fed oplevelse du fik, slet ikke misundelig! :grin:
Ja, var til kongres i Milano og skulle egentligt hjem søndag, men tog lige en ekstra dag for at se kampen. Det fortrød jeg ikke! Jeg skal til Athen i weekenden og forsøger også at få billet til Olympiakos der, selvom formålet ikke er fodbold, så kan man jo ligeså godt udnytte det når man er afsted :glad:

nosslo15
Indlæg: 1044
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af nosslo15 »

PuyolErGud skrev:
man apr 22, 2024 7:09 pm
Det er virkelig spændende det Thiago Motta har gang i. Håber for det hele at han bliver i Bologna, så de kan vise sig frem i i Champions League. Det burde næsten være sikkert, nu hvor Italien har 5 pladser.
Hvorfor har Italien 5 pladser?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20616
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:
tirs apr 23, 2024 7:26 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tirs apr 23, 2024 7:17 pm
PuyolErGud skrev:
tirs apr 23, 2024 7:14 pm
Jeg var dernede sidste år, sidste spillerunde hvor Zlatan sagde farvel. Kæmpe anbefaling. Selv stadion er et pragteksemplar i sig selv, selvom det selvfølgelig er lidt slidt, men arkitekturen er flot! Derudover er det nemt at komme til og nemt at finde rundt på stadion. Stemningen var også god og generelt bare godt.
Fedt, tak Puyi! :thumbup:

Har skrevet det på bucket listen tidligere og må snart se at komme afsted. Overvejer en kamp til næste sæson, skal bare se på kalenderen når den bliver frigivet. Så kan den vinges af. Fed oplevelse du fik, slet ikke misundelig! :grin:
Ja, var til kongres i Milano og skulle egentligt hjem søndag, men tog lige en ekstra dag for at se kampen. Det fortrød jeg ikke! Jeg skal til Athen i weekenden og forsøger også at få billet til Olympiakos der, selvom formålet ikke er fodbold, så kan man jo ligeså godt udnytte det når man er afsted :glad:
Helt enig, det er med at tage de muligheder der opstår! Håber du får held med at en billet! :thumbup:

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af PuyolErGud »

nosslo15 skrev:
tirs apr 23, 2024 7:30 pm
PuyolErGud skrev:
man apr 22, 2024 7:09 pm
Det er virkelig spændende det Thiago Motta har gang i. Håber for det hele at han bliver i Bologna, så de kan vise sig frem i i Champions League. Det burde næsten være sikkert, nu hvor Italien har 5 pladser.
Hvorfor har Italien 5 pladser?
Fra den nye sæson udvides Champions League med 4 hold, og 2 af de pladser går til de lande som opnår den højeste koefficient i løbet af denne sæson. Så alle point indsamlet divideret med antal lande som har deltaget. Italien er sikret den ene plads og Tyskland ligger pt. til den anden plads, men England kan stadig nå det. Dog svært at se med de nuværende hold tilbage.

Så 5. plads i Italien og formentligt Tyskland giver også CL. De sjove i Italien er jo så, at pt. er de Roma og Atalanta som ligger 5/6, men de kan begge komme i CL ved at vinde EL, så der vil pladsen blive skubbet ned til næste hold og så fremdeles. Hvis Fiorentina også vinder ECL, så kan Italien vist få 9/10 hold med i Europa næste år.

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Filten »

Er der lige en der kan fortælle mig, hvordan og hvorfor Roma kan foretage 10! Udskiftninger i en Serie A kamp? Har man ikke kun 5 eller har jeg misforstået noget?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 923
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af !Option »

Filten skrev:
tors apr 25, 2024 9:59 pm
Er der lige en der kan fortælle mig, hvordan og hvorfor Roma kan foretage 10! Udskiftninger i en Serie A kamp? Har man ikke kun 5 eller har jeg misforstået noget?
Uden at have set kampen eller læst nærmere, så tænker jeg at det skyldes at kampen blev midlertidigt afbrudt i en længere periode da en Roma spiller faldt om på banen.

Kan ikke huske hans navn eller hvad der var sket med ham, men jeg så det bare kort på LiveScore.
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

!Option skrev:
fre apr 26, 2024 8:39 am
Filten skrev:
tors apr 25, 2024 9:59 pm
Er der lige en der kan fortælle mig, hvordan og hvorfor Roma kan foretage 10! Udskiftninger i en Serie A kamp? Har man ikke kun 5 eller har jeg misforstået noget?
Uden at have set kampen eller læst nærmere, så tænker jeg at det skyldes at kampen blev midlertidigt afbrudt i en længere periode da en Roma spiller faldt om på banen.

Kan ikke huske hans navn eller hvad der var sket med ham, men jeg så det bare kort på LiveScore.
Evan Ndicka, hvis lunge kollapsede, ser det ud til.
Allez...

Filten
Indlæg: 1971
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 211 gange
Blevet takket: 191 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Filten »

ok men 10 udskiftninger?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Det var kun de resterende 18 min der blev spillet, fra den afbrudte kamp fra 14. April.

Så kravet er nok ikke at stille med samme spillere som da kampen stoppede, men du må ikke bruge dem du skiftede ud.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster