VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Argentina kunne have nationaliseret Neymar, De Gea, Modric, Cristiano Ronaldo, Godin, Marcelo, Carvajal, Busquets, og Sampaoli havde stadigvæk valgt Meza, Mercado og Acuna foran dem i en 2-6-2.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc Fabregas: "Argentina played with a 5-0-5 formation. No midfield. This is what any opposition in the world wants to face. Argentina players did not play for each other but they played against each other. The passing was terrible. They offered nothing, nothing."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Jorge Sampaoli (Argentina coach): "I am responsible for the loss. I made the decisions. I did not read the game well. We have not found the best team to accompany Messi."
NO SHIT!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

RM vinder CL tre år i træk
Froome står nok til at vinde alle tre Gran Tours.
LeBron på vej til Lakers. Og kan forme superhold med PG13 og Kawhi. Lakers er mit hjertehold.
Ronaldo topscorer ved VM
Mourinho stadigvæk træner i Manchester United
Valverde stadigvæk træner i Barcelona
Bartomeu stadigvæk præsident
Kujonfodbold er stadigvæk ind i fodbold
Argentina sutter pik
Danmark spiller ringe med tÅges lorte fodbold.
Trump er stadigvæk præsident af verdens mest mægtige nation.
Trump adskiller børn fra familier
Martin Henriksen er stadigvæk en del af dansk politik.
Pernille Vermund og Mette Thiesen er relevante for en bekymrende del af den danske nation.
Jeg fik 02 i min sidste eksamen inden ferien, fordi jeg chokede hårdere end Higuain anno 2014.
Rasmus Jarlov er blevet erhvervsminister
Messi sutter røv til VM
Sampaoli er Messis træner


Er der ikke en, der vil gøre en ende på mine lidelser.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Luka Modric on Messi's Argentina: "In football, you need help from your team. He's phenomenal, but like anyone else, he needs help."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Visca El Barca skrev:
Jorge Sampaoli (Argentina coach): "I am responsible for the loss. I made the decisions. I did not read the game well. We have not found the best team to accompany Messi."
NO SHIT!
Visca El Barca skrev:
Cesc Fabregas: "Argentina played with a 5-0-5 formation. No midfield. This is what any opposition in the world wants to face. Argentina players did not play for each other but they played against each other. The passing was terrible. They offered nothing, nothing."
Armani
Salvio - Fazio - Rojo - Tagliafico
Mascherano - Lo Celso
Dybala - Messi - Pavon
Aguero

Eller

Armani
Salvio - Fazio - Rojo - Tagliafico
Mascherano
Banega - Lo Celso
Messi - Aguero - Pavon


Kom nu i gang forfanden i helvede, Sampaoli. Det burde inderligt være lige til højrebenet man.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Starnils »

Jeg har det som efter Roma-kampen... Ja holdet og træneren sejler, men tag nu for fanden noget ansvar Messi.

Hvergang Messi løb med bolden, der blev det farligt, hvorfor ikke opsøge den noget mere?? Jeg er så træt..

Nu håber jeg for alt i verden, at Nigeria smadrer Island med nogle mål.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Starnils skrev:Jeg har det som efter Roma-kampen... Ja holdet og træneren sejler, men tag nu for fanden noget ansvar Messi.

Hvergang Messi løb med bolden, der blev det farligt, hvorfor ikke opsøge den noget mere?? Jeg er så træt..

Nu håber jeg for alt i verden, at Nigeria smadrer Island med nogle mål.
Det gjorde han også ved at trække helt ned til midten, og endda længere ned på visse tidspunkter. Man kan ikke forvente, at han skal opsøge den helt nede fra eget målfelt. De andre er nødt til at finde ham længere oppe på banen, det er der han er farligst. Det kunne de bare ikke, og de kunne heller ikke spille med ham når han så endeligt forsøgte noget.

I og med, at han var den eneste der overhovedet kunne sætte noget igang, så forstår jeg simpelthen ikke på hvilket punkt det er han skal tage noget mere ansvar. Det samme gjorde sig gældende i Roma kampen, han spiller - med en flot pasning - Suárezhelt fri, hvor han endda starter fra en ret så svær position.
Senest rettet af LeoMessi tors jun 21, 2018 11:25 pm, rettet i alt 1 gang.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:Jeg har det som efter Roma-kampen... Ja holdet og træneren sejler, men tag nu for fanden noget ansvar Messi.

Hvergang Messi løb med bolden, der blev det farligt, hvorfor ikke opsøge den noget mere?? Jeg er så træt..

Nu håber jeg for alt i verden, at Nigeria smadrer Island med nogle mål.
Der er noget mentalt i vejen med Messi. Om han mangler de sidste fem procents tænding, eller om han bare ganske enkelt er mæt og har svært ved at motivere sig som i gamle dage efter 13 år på den sublime top, skal være usagt. Men han har ikke den helt samme ærgerrighed og vilje, som Ronaldo uden på udstråler. Nu er Messi en meget introvert person, så han kan sagtens bare skjule det bedre, men der virker noget galt med Messi mentalt i de helt tætte kampe.

Og jeg synes faktisk, at det begyndte straks efter der i november, da han fik sin vanvidskontrakt på minimum 700 millioner kroner om året, han er sikret i løn. Han var så flyvende indtil den kontrakat blev skrevet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Starnils »

LeoMessi skrev:
Starnils skrev:Jeg har det som efter Roma-kampen... Ja holdet og træneren sejler, men tag nu for fanden noget ansvar Messi.

Hvergang Messi løb med bolden, der blev det farligt, hvorfor ikke opsøge den noget mere?? Jeg er så træt..

Nu håber jeg for alt i verden, at Nigeria smadrer Island med nogle mål.
Det gjorde han også ved at trække helt ned til midten, og endda længere ned på visse tidspunkter. Man kan ikke forvente, at han skal opsøge den helt nede fra eget målfelt. De andre er nødt til at finde ham længere oppe på banen, det er der han er farligst. Det kunne de bare ikke, og de kunne heller ikke spille med ham når han så endeligt forsøgte noget.

I og med, at han var den eneste der overhovedet kunne sætte noget igang, så forstår jeg simpelthen ikke på hvilket punkt det er han skal tage noget mere ansvar. Det samme gjorde sig gældende i Roma, han spiller med en flot bold Suárezhelt fri, hvor han starter fra en ret så svær position.
Han skulle have gjort, som han gjorde mod Island. Hele kampen gik han ned til midterlinjen for at få bolden og derved starte nogle angreb. Jeg ved godt, at det ikke er optimalt, da han er langt bedre på den sidste tredjedel af banen..

Det er dog tydeligvis den eneste måde, som Argentina kan spille på
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Starnils skrev:
LeoMessi skrev:
Starnils skrev:Jeg har det som efter Roma-kampen... Ja holdet og træneren sejler, men tag nu for fanden noget ansvar Messi.

Hvergang Messi løb med bolden, der blev det farligt, hvorfor ikke opsøge den noget mere?? Jeg er så træt..

Nu håber jeg for alt i verden, at Nigeria smadrer Island med nogle mål.
Det gjorde han også ved at trække helt ned til midten, og endda længere ned på visse tidspunkter. Man kan ikke forvente, at han skal opsøge den helt nede fra eget målfelt. De andre er nødt til at finde ham længere oppe på banen, det er der han er farligst. Det kunne de bare ikke, og de kunne heller ikke spille med ham når han så endeligt forsøgte noget.

I og med, at han var den eneste der overhovedet kunne sætte noget igang, så forstår jeg simpelthen ikke på hvilket punkt det er han skal tage noget mere ansvar. Det samme gjorde sig gældende i Roma, han spiller med en flot bold Suárezhelt fri, hvor han starter fra en ret så svær position.
Han skulle have gjort, som han gjorde mod Island. Hele kampen gik han ned til midterlinjen for at få bolden og derved starte nogle angreb. Jeg ved godt, at det ikke er optimalt, da han er langt bedre på den sidste tredjedel af banen..

Det er dog tydeligvis den eneste måde, som Argentina kan spille på
Lo Celso skal have chancen i næste kamp. Han har vist fine momenter som playmaker for Argentina. Det vil frigøre Messi så meget mere, så han næsten ikke skal spille 6'er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Den dårligste start siden 1974 for Argentina under VM. Tyg lige på det.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Og lige en ting til. Messi kan ikke gøre alt selv. Fodbold er en holdsport. Det er urimeligt at sige, at Messi skulle løfte holdet, når de ti andre ikke bidrager med en skid; altså virkelig en skid.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Og lige en ting til. Messi kan ikke gøre alt selv. Fodbold er en holdsport. Det er urimeligt at sige, at Messi skulle løfte holdet, når de ti andre ikke bidrager med en skid; altså virkelig en skid.
Men Messi ser ramt ud. Om det skyldes manglende stimulering, manglende lyst til at præstere for landsholdet, fordi han har indset håbløsheden fra Sampaoli, eller om han bare virkelig ikke gider fodbold mere, skal være usagt. Hans gnist er væk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Og lige en ting til. Messi kan ikke gøre alt selv. Fodbold er en holdsport. Det er urimeligt at sige, at Messi skulle løfte holdet, når de ti andre ikke bidrager med en skid; altså virkelig en skid.
Men Messi ser ramt ud. Om det skyldes manglende stimulering, manglende lyst til at præstere for landsholdet, fordi han har indset håbløsheden fra Sampaoli, eller om han bare virkelig ikke gider fodbold mere, skal være usagt. Hans gnist er væk.
Nej, det er ikke. Intet har ændret sig. Han spiller under urimelige vilkår.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster