Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:Jeg har vel set næsten alle 103 kampe under Moyes og van Gaal, og United er klart bedre under sidstnævnte. Særligt de sidste måneder under Moyes var katastrofale. Et mesterhold forvandlet til et uorganiseret, uengageret taberhold.
Så United er steget i graderne til organiseret, engageret taberhold? ;-)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:
Flax_Generous skrev:Jeg har vel set næsten alle 103 kampe under Moyes og van Gaal, og United er klart bedre under sidstnævnte. Særligt de sidste måneder under Moyes var katastrofale. Et mesterhold forvandlet til et uorganiseret, uengageret taberhold.
Så United er steget i graderne til organiseret, engageret taberhold? ;-)
Godt og vel. Det halter gevaldigt på den sidste tredjedel, og det koster point (og trofæer), men forsvaret står fint, spillerne går ikke i panik med bolden, og engang imellem bliver der også kæmpet lidt for hinanden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:
Storken skrev:
Flax_Generous skrev:Jeg har vel set næsten alle 103 kampe under Moyes og van Gaal, og United er klart bedre under sidstnævnte. Særligt de sidste måneder under Moyes var katastrofale. Et mesterhold forvandlet til et uorganiseret, uengageret taberhold.
Så United er steget i graderne til organiseret, engageret taberhold? ;-)
Godt og vel. Det halter gevaldigt på den sidste tredjedel, og det koster point (og trofæer), men forsvaret står fint, spillerne går ikke i panik med bolden, og engang imellem bliver der også kæmpet lidt for hinanden.
Jeg synes stadig United-magien mangler. Man sætter slet ikke modstanderen under det famøse pres fra Fergie dagene. Generelt kan jeg slet ikke gennemskue den offensive gameplan, men jeg ser dog heller ikke alle deres kampe.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Der er lang vej tilbage til Fergie-niveauet, ja. Men van Gaal er på rette (omend ujævne) spor. Moyes var til gengæld bare en trafikulykke.

... og så fik jeg også opbrugt min kvote af trafikmetaforer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »



Og hvad gør man når PL flopper i Europa igen? Stan Collymore viser vejen. Cunt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Lål.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Badabing »

Piquénbauer skrev:

Og hvad gør man når PL flopper i Europa igen? Stan Collymore viser vejen. Cunt.
Billede
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Haha, stærkt!
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Piquénbauer skrev:

Og hvad gør man når PL flopper i Europa igen? Stan Collymore viser vejen. Cunt.
Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Pochettino: 'Manchester City and Manchester United lost in the Champions League, because the Premier League is a very tough competition.'
:eek:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af KongenINord »

Skydefinten skrev:
Pochettino: 'Manchester City and Manchester United lost in the Champions League, because the Premier League is a very tough competition.'
:eek:
Man kan jo høre, hvor idiotisk det lyder ved at vende den om. "Manchester City og United vandt i Champions League, fordi Premier League er en virkelig let turnering."
Det giver ingen mening. Det er efterhånden patetisk, hvordan de prøver at opretholde deres tabte status.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

Well det er det en del PL fan boys vitterligt tror på. Jeg havde en diskussion med min liverfool buddy, og han mente i alt seriøsitet, at grunden til at PL klubber ikke vandt mere i Europa var pga. at kvaliteten blandt holdene simpelthen var så høj i PL, at storklubberne blev trætte, når de mødte hold som Stoke og derfor ikke kunne vinde i Europa, 3 dage senere. Jeg blev nødt til at stoppe diskussionen med ham der.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

klogfyr skrev:Well det er det en del PL fan boys vitterligt tror på. Jeg havde en diskussion med min liverfool buddy, og han mente i alt seriøsitet, at grunden til at PL klubber ikke vandt mere i Europa var pga. at kvaliteten blandt holdene simpelthen var så høj i PL, at storklubberne blev trætte, når de mødte hold som Stoke og derfor ikke kunne vinde i Europa, 3 dage senere. Jeg blev nødt til at stoppe diskussionen med ham der.
Var det zqa?
Allez...

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

emo skrev:
klogfyr skrev:Well det er det en del PL fan boys vitterligt tror på. Jeg havde en diskussion med min liverfool buddy, og han mente i alt seriøsitet, at grunden til at PL klubber ikke vandt mere i Europa var pga. at kvaliteten blandt holdene simpelthen var så høj i PL, at storklubberne blev trætte, når de mødte hold som Stoke og derfor ikke kunne vinde i Europa, 3 dage senere. Jeg blev nødt til at stoppe diskussionen med ham der.
Var det zqa?
Nej, det ville have været for svært at formulere for ham, zqa kan maks kapere 3-4 ord i en sætning.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Pis af, bøssehund.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster