Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Mums
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Pis man, Deu skulle have scoret på sin chance!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Hvor mange år skal vi tilbage for at finde et år hvor United har været så dårlige som de er nu? Deres placering overrasker mig slet ikke, havde forudset deres deroute, men troede de havde holdt en bedre form i starten af sæsonen.

Hvor er suarez vild. 13 mål i 8 kampe, efter en periode med lang karantæne. Håber ikke Madrid skriver med ham. Nogensinde.

PuyolErGud
Indlæg: 10805
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 602 gange
Blevet takket: 584 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Vildt at Arsenal er så langt foran United. Men det der ærgrer mig mest ved United dårlige form er, at så har Chelsea større chance for et mesterskab nu United ikke kæmpet med om det. Som det ser ud pt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

City vinder PL...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Alle andre end Chelsea, tak. Helst Arsenal. Everton kunne være meget sjovt, men sker jo nok ikke. Men bare alle andre end Chelsea, så er jeg tilfreds.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Kan Arsenal holde niveauet og få ok resultater mod de store hold, så kan de godt gå hen og vinde PL. De skal dog satse 100 % på PL, hvilket betyder, at de skal ryge tidligt ud af CL. Enig med Blau; alle andre end Chelsea.
Senest rettet af Kubala tors dec 05, 2013 2:05 am, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

City er for dårlige på udebane til at kunne blive mestre. Arsenal eller Chelsea virker som bedre bud. Med al den konkurrence der er i år, ville det være et boost for Arsenal at vinde i år, når nu de har sultet efter titlen så længe. Mourinho må ikke vinde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

City skal bare lige igang... Tror sgu de tager den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:City skal bare lige igang... Tror sgu de tager den.
Støtter du City? Føj for den lede satan. Troede du støttede det flotte ved fodbold, eftersom du er Barca-fan, og ved det flotte ved fodbold mener jeg, at en klub har udviklet sig gennem deres præstationer, som har skaffet dem penge og ikke en rig araber, der har spyttet milliarder ind.

United og Arsenal har taget den hårde vej ved at gøre det uden rigmænd, som har spyttet penge i lortet, men skabt deres status ud fra deres præstationer.

Nu, hvor United IMO er endegyldigt ude af mesterskabsracet, håber jeg inderligt Arsenal vinder mesterskabet. De er dem, der har mest ære i hele Premier League til at vinde mesterskabet, fordi de ikke har en rigmænd i ryggen, som har købt holdet frem til succes.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:Suarez 8 kampe 12 mål i PL...
Jeg var en af dem, der for 14 måneders tid siden kritiserede dem, der kaldte Suarez for verdensklassespiller, men for satan hvor er han blevet god. Folk kalder Ronaldo og Messi for enmandshær, men her har du virkelig tale om en enmandshær. Foruden Sturridge, Coutinho og til tider Gerrard og Agger, så er Suarez omringet af fuldstændig håbløse spillere, som ikke er værdige nok og alligevel vinder han kampe for dem. Ronaldo og Messi har verdensklassespillere omkring dem også, selvom de scorer målene, men Suarez er næsten nødt til at gøre det hele alene.

Jeg hader manden som pesten, men fodbold - det kan han fandme finde ud af det, det grimme menneske.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:City skal bare lige igang... Tror sgu de tager den.
Støtter du City? Føj for den lede satan. Troede du støttede det flotte ved fodbold, eftersom du er Barca-fan, og ved det flotte ved fodbold mener jeg, at en klub har udviklet sig gennem deres præstationer, som har skaffet dem penge og ikke en rig araber, der har spyttet milliarder ind.

United og Arsenal har taget den hårde vej ved at gøre det uden rigmænd, som har spyttet penge i lortet, men skabt deres status ud fra deres præstationer.

Nu, hvor United IMO er endegyldigt ude af mesterskabsracet, håber jeg inderligt Arsenal vinder mesterskabet. De er dem, der har mest ære i hele Premier League til at vinde mesterskabet, fordi de ikke har en rigmænd i ryggen, som har købt holdet frem til succes.
Næ støtter ikke nogle pl hold... Men tror de vinder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Nå men, de har vel lige en afstemning om en guldbold, de skal have genåbnet efter Suarez' kamp i går ;-) (more like: :roll: )

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

# 23 skrev:
Elbarca skrev:Suarez 8 kampe 12 mål i PL...
Jeg var en af dem, der for 14 måneders tid siden kritiserede dem, der kaldte Suarez for verdensklassespiller, men for satan hvor er han blevet god. Folk kalder Ronaldo og Messi for enmandshær, men her har du virkelig tale om en enmandshær. Foruden Sturridge, Coutinho og til tider Gerrard og Agger, så er Suarez omringet af fuldstændig håbløse spillere, som ikke er værdige nok og alligevel vinder han kampe for dem. Ronaldo og Messi har verdensklassespillere omkring dem også, selvom de scorer målene, men Suarez er næsten nødt til at gøre det hele alene.

Jeg hader manden som pesten, men fodbold - det kan han fandme finde ud af det, det grimme menneske.
Godt du er blevet klogere :) Han er netop en enmandshær. Lige et niveau over Bale mens denne var i PL. Det er derfor jeg frygter Real får Suarez, mens jeg aldrig har frygtet Bale. Suarez passer alt for godt ind hos dem. Han er en forbedret udgave af Raul.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Elbarca skrev:
# 23 skrev:
Elbarca skrev:Suarez 8 kampe 12 mål i PL...
Jeg var en af dem, der for 14 måneders tid siden kritiserede dem, der kaldte Suarez for verdensklassespiller, men for satan hvor er han blevet god. Folk kalder Ronaldo og Messi for enmandshær, men her har du virkelig tale om en enmandshær. Foruden Sturridge, Coutinho og til tider Gerrard og Agger, så er Suarez omringet af fuldstændig håbløse spillere, som ikke er værdige nok og alligevel vinder han kampe for dem. Ronaldo og Messi har verdensklassespillere omkring dem også, selvom de scorer målene, men Suarez er næsten nødt til at gøre det hele alene.

Jeg hader manden som pesten, men fodbold - det kan han fandme finde ud af det, det grimme menneske.
Godt du er blevet klogere :) Han er netop en enmandshær. Lige et niveau over Bale mens denne var i PL. Det er derfor jeg frygter Real får Suarez, mens jeg aldrig har frygtet Bale. Suarez passer alt for godt ind hos dem. Han er en forbedret udgave af Raul.
Af Raul? Ret mig hvis jeg tager fejl, men Raul har da aldrig været den her individualist, som Suarez jo er? Eller hvilke baner tænker du Raul i?

Ikke har frygtet Bale? Manden har scoret 7 mål og lagt op til 9 i 13 kampe. Det er da en udemærket start for en spiller, der har misset al pre-season både hos Spurs og Real og er kommet til en ny liga, og stadigvæk kun er 24 år.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster