Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

#23

Hm..Da han forlod PL, så havde han ikke efterladt et positivt indtryk på trænerne, og slet ikke på SAF(de havde deres tvistigheder), hvis jeg ikke husker forkert, og han prøvede så i sin sidste sæson på, at være neddæmpet, og blive venner med de andre trænere og SAF.

Jeg ved ikke, om han kommer til, at være anderledes, og det kan godt være, at han ikke bliver ligeså slem som i Real, men man ved aldrig med Mourinho.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Kubala skrev:#23

Hm..Da han forlod PL, så havde han ikke efterladt et positivt indtryk på trænerne, og slet ikke på SAF(de havde deres tvistigheder), hvis jeg ikke husker forkert, og han prøvede så i sin sidste sæson på, at være neddæmpet, og blive venner med de andre trænere og SAF.

Jeg ved ikke, om han kommer til, at være anderledes, og det kan godt være, at han ikke bliver ligeså slem som i Real, men man ved aldrig med Mourinho.
Altså, han havde sine kampe med nogle, men slet ikke i samme omfang som i Spanien, hvor han er blevet uvenner med 95 procent af La Liga.

Ferguson og Mourinho har altid haft deres mindgames, men de har aldrig angrebet hinanden personligt. Mourinho har altid udtrykt sin dybeste respekt for Ferguson. De er også gode venner den dag i dag, så jeg tror ikke, at der vil komme managerkampe a la Pep vs. Mou mellem Fergie og Mou. Slet ikke.

Hvis du har tid, så kan du snildt finde klip med Mourinho på Tuben, hvor han fortæller om hans respekt og venskab med Ferguson.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

#23

Selvfølgelig har deres tvistigheder ikke været i nærheden af Pep og Mourinho, og han havde slet ikke samme hetz mod Man utd(mener ikke der var noget af den slags, da han var i Chelsea), som hans hetz mod Barca har været. I la liga er han heller ikke hadet af alle, ligesom han heller ikke var det i England.


Hans respekt er også kommet efter han forlod PL, og det begyndte allerede i hans sidste sæson i Chelsea(sådan husker jeg det, men kan være, at jeg er forkert på den), hvor han prøvede, at vinde hjerter. Han har jo også været meget mere moderat her i hans sidste sæson i Spanien, og der har ikke været ligeså malplacerede udtalelser fra hans side af eller tvistigheder med Tito for den sags skyld.


Jeg tror, at denne respekt godt kunne svinde, hvis han begynder, at møde modgang, bare ikke i samme omfang, selvfølgelig.


Jeg giver ham bare ikke the benefit of the doubt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Hvis det er Sir Alex, der står mellem Mourinho og et engelsk mesterskab, så vil det blomstrende venskab blive sat på standby. Det vil nok ikke udvikle sig så grimt som forholdet til Pep, men helt hyggeligt bliver det næppe.

Ligesom sidst ...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Flax_Generous skrev:Hvis det er Sir Alex, der står mellem Mourinho og et engelsk mesterskab, så vil det blomstrende venskab blive sat på standby. Det vil nok ikke udvikle sig så grimt som forholdet til Pep, men helt hyggeligt bliver det næppe.

Ligesom sidst ...


Præcis, Flax. Det var, hvad jeg talte om. Ikke det samme som Pep vs Mourinho, men han er stadig på tværs med sin direkte modpart.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

# 23 skrev:
Ferguson og Mourinho har altid haft deres mindgames, men de har aldrig angrebet hinanden personligt. Mourinho har altid udtrykt sin dybeste respekt for Ferguson. De er også gode venner den dag i dag, så jeg tror ikke, at der vil komme managerkampe a la Pep vs. Mou mellem Fergie og Mou. Slet ikke.

Hvis du har tid, så kan du snildt finde klip med Mourinho på Tuben, hvor han fortæller om hans respekt og venskab med Ferguson.
En lille meningsudveksling fra Mourinhos tid i Chelsea
Cristiano Ronaldo: "Mourinho does not know how to admit his own failures"

Mourinho: "A kid made some statements not showing maturity and respect. Maybe it's his difficult childhood, no education. Maybe it's the consequence of that."

Ferguson: "Coming from a poor background does not mean you are uneducated. Some people from very poor backgrounds have got principles, but some people with education have no principles and that, without question, is the case here."

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes heller aldrig at man har siddet med en fornemmelse af at CR, sådan for alvor har været glad under Mourinho's tid i Madrid. Måske er forholdet i virkeligheden ret skidt bag facaden, selvom ingen af dem sikkert vil indrømme det?

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af OliverDK »

Blaugrana92 skrev:Jeg synes heller aldrig at man har siddet med en fornemmelse af at CR, sådan for alvor har været glad under Mourinho's tid i Madrid. Måske er forholdet i virkeligheden ret skidt bag facaden, selvom ingen af dem sikkert vil indrømme det?

Det tror jeg, at du har helt ret i. Specielt med CR's seneste udtalelse.

"Jeg er ligeglad med træneren. Jeg bekymrer mig kun om holdet og mig selv"

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Wigan - Swansea! OK vild kamp!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

God stil af Wigans fans.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Alcantara »

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -week.html

Noget af en bombe for United-fans, hvis det skulle passe.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Sir Alex stopper og hr. Oversættter som Man Utd fans er forelskede i, overtager jobbet. De to fortjener hinanden, jeg håber han ender der, så de fans selv kan se, hvor god han er til at smadre en trup.

Han har også haft tungen i SAD og Man Utds numse i lang tid. Måske elsker de ham mere i Manchester end man gør i London.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Mourinho har vel kun haft problemer med truppen i Real Madrid. Og det er jo ret normalt for Real Madrid-trænere de seneste 10 år. I alle andre klubber har Mourinho været elsket af spillerne.

Men derudover er Moyes vist favoritten. Hvis rygtet er sandt. Hvilket jeg fan'me ikke håber!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Damn, så blev det offentliggjort :eek:
https://twitter.com/ManUtd_PO

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Quaresma »

Det er fucked. Jeg mener, manden har været i klubben længere, end jeg har været i verden!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster