Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Denne her gik lige i styrhuset hos mig.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Culé skrev:Jeg fristes til at sige at du i så fald må finde dig en tysk klub at holde med, for man kommer nok aldrig til at opleve Dortmund agtige tifoer i Barca-regi. Som det også er blevet nævnt er det klubben der qua at den er medlemseget, også den der står for tifoer, samtidig med at den spanske fankultur aldrig har slået sig op på at være stemningsbaseret og tifoskabende.
Jeg har heldigvis ikke så langt til Vestegnen, hvor nordens bedste tifo fraktion holder til.
Og igen, jeg har på intet tidspunkt sagt vores mosaikker ikke er flotte - for det er de. Jeg har blot sagt, at de er laaangt lettere at lave, og dermed mindre imponerende - og så ligner de i øvrigt hinanden (bortset fra teksten).
Der har også været fede tifoer fra Boixos side, da de stadig måtte være på stadion.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Culé »

zqa skrev:Jeg har heldigvis ikke så langt til Vestegnen
Haha, ovenstående forklarer alt... ;-)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Champions league

Indlæg af Quaresma »

zqa skrev:Ha ha!

Du synes ikke, at det er lettere at bruge 10 min på at bestille 60.000 stykker farvet papir, bruge et par timer på at lægge dem på stolene, ift at bruge dage på at købe materialer, designe, igangsætte folk, male og så endelig gøre den klar, transportere den, få den hejst osv?

Og jeg synes ikke det er irrelevant. Ligesom Emo, så mener jeg at meget af charmen ved tifoer er at det er fansenes egne kreationer, egen passion og egne penge der bliver brugt - og så er de i øvrigt for det meste 100 gange federe!
Hermed ikke sagt, at jeg ikke synes at vores egne mega mosaikker er flotte - de er for det meste bare enkle og kedelige også - og så gør antallet ikke det store.
Bestemt. Men hvor du tydeligvis går mere op i hvem, der har lavet den og hvorledes, vægter jeg eksekveringen og det endelige resultat højest. De skaber stemning fra en enkelt tribune, Barça inkluderer hele stadion, og skaber en fantastisk fællesskabsfølelse. At du finder Barças kedelige, forstår jeg ikke, men det er vel en smagssag. Og jo, antallet af involverede mennesker, gør netop en kæmpe forskel - noget af det smukke ved Barças tifoer er jo netop, at de involverer 98.000 tilhængere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Hvis Bayern går videre og ikke vinder finalen så mister jeg alt respekt for holdet.
De vil automatisk ryge på min liste af værste fjender. Lige nu har jeg kun Putanyol og Puta Mandril.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

A$AP skrev:Bayern tager guldet i år, deres tid er kommet.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Noget andet end selve spillet, dommeren? En semifinale i CHL, hvor to måske tre mål burde være blevet annulleret og hvor der godt kunne have været tildelt to straffespark til Bayern, og hvor jeg igen mener at de gule kort ikke fulgte en linje.

Hvad sker der Uefa?
Allez...

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af BarcaRJ »

bayern munchen vinder i år..shit, de er effektive..er jeg den eneste der mener at man burde have skiftet messi ud og satset med fabregas..messi var tydeligvis ikke klar.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Og dommerne i kvartfinalerne var bestemt heller ikke at råbe hurra for....!
Helt generelt er dommerkvaliteten bare faldet markant - og det endda med flere dommere på banen :roll:
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Jo flere, jo værre. Flot, flot UEFA.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Ser kampen i aften udelukkende for at holde øje med dommeren bag baglinjen og lidt med de resterende dommere også.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Problemet er vel, at fodbold har udviklet sig enormt de seneste 15-20 år, men vilkårene for dommerne er de samme. Tempoet er et helt andet i dag end for år tilbage. Det gør det unægteligt sværere for dommerne.

Man bliver dog nødt til at forholde sig til problemet. Det hjælper ikke noget, at Platini bare vifter afværgende og snakker om charmen ved spillet. Der er ingen charme ved uretfærdighed. Ligesom der heller ikke er charme ved racisme og manglende fair play, hvilket er to områder, hvor UEFA ikke bare ser passivt til.

Mit opråb:
Kom ind i kampen UEFA!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

KLASSETOR !!!!!!!
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lewandowski!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Man kan sige at det var enkelt og lækkert... ligesom en kold snaps.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Michman, Mt91, nosslo15 og 87 gæster