Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Real er næsten sikker på finale. Dortmund har ikke vist samme spil siden gruppespillet. De er formmæssigt blevet svage. Faktisk håbede jeg lidt på Real over to kampe, så vi kunne sende dem ud af turneringen.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Champions league

Indlæg af mathi »

Hellere Bayern end Real.. Bliver vilde kampe uanset hvad, men jeg må nok indrømme at jeg tror Bayern går videre.

Hvis ikke vi kan slå Bayern håber jeg på en rent tysk finale ;)

I øvrigt imponerende af ham den skallede, han taler fransk, tysk, spansk og engelsk. Impressive.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Champions league

Indlæg af emo »

Fint, lige meget hvad så havde det været oooh nej. Nu hvor vi ikke kunne trække Arsenal eller Leverkusen.

Vamos, vi vinder the shit. Hvis ikke, så er vi de moralske vindere. Alti Alti..
Allez...

Melo19

Re: Champions league

Indlæg af Melo19 »

Infantino har fyret den af på:

Schweizertysk, tysk, spansk, italiensk, engelsk og en smule portugisisk.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Bring it on!

Bayern har dog en taktisk stærk træner og de er et hold der scorer en masse på dødbolde osv, det bliver rigtigt svært, selvom jeg tror at deres forsvar er til at spille med.

Så er det også godt at vi har et stort forspring i ligaen, vi kan tillade os at spare en masse spillere op til disse kampe så de er klar.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Real er næsten sikker på finale. Dortmund har ikke vist samme spil siden gruppespillet. De er formmæssigt blevet svage. Faktisk håbede jeg lidt på Real over to kampe, så vi kunne sende dem ud af turneringen.
Gu' er de ej, næsten sikre på en finale. Der er vitterligt intet der er givet i de her opgør. Det bliver piv hamrende åbent og piv hamrende spændende. Og lidt fræk. Jeg glæjer mig.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

A$AP skrev:Bring it on!

Bayern har dog en taktisk stærk træner og de er et hold der scorer en masse på dødbolde osv, det bliver rigtigt svært, selvom jeg tror at deres forsvar er til at spille med.

Så er det også godt at vi har et stort forspring i ligaen, vi kan tillade os at spare en masse spillere op til disse kampe så de er klar.
Og bayern kan sige; "Så er det godt vi er mestre, vi kan tillade os at spare en masse spillere op til disse kampe så de er klar"

:P

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

En ting er sikkert, det bliver nogle fede kampe. Til gengæld tror jeg ikke på, at Dortmund og Real bliver så fede kampe, og at Real kører den sikkert hjem.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

BM skal bare ikke have frispark på vores banehalvdel eller hjørne, så skal vi nok tage dem. :cool: Ps., er der nogen chance for at Tarzan bliver klar i kulissen?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Real er næsten sikker på finale. Dortmund har ikke vist samme spil siden gruppespillet. De er formmæssigt blevet svage. Faktisk håbede jeg lidt på Real over to kampe, så vi kunne sende dem ud af turneringen.
Gu' er de ej, næsten sikre på en finale. Der er vitterligt intet der er givet i de her opgør. Det bliver piv hamrende åbent og piv hamrende spændende. Og lidt fræk. Jeg glæjer mig.

Ok, vi får at se.



Jeg ville nok have ment noget andet, hvis Dortmund havde bibeholdt formen fra gruppespillet, men det har de ikke, hvorimod Real kun er blevet bedre siden gruppespillet.
Senest rettet af Kubala fre apr 12, 2013 12:44 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bliver nogle sindssygt spændende kampe, det bliver møg svært, men jeg tror altid på holdet!

VAMOOOOOOOOOOS!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Champions league

Indlæg af Champione »

Har egentlig spekuleret lidt.. Tror faktisk på ok muligheder.. Bayern er i fantastisk form, men umiddelbart ligger deres forcer ok til os.. De har ikke små vævre folk i angrebet.. Men mere dygtige fysiske spillere i form af Müller, Mandzukic og Gomez..
De har heller ikke vist sig på ALLER-højeste niveau (ikke at vi har).. Vil trods alt mene at Arsenal og Juve er et niveau under den absolutte elite..

Fedt vi slutter af hjemme.. Spændende bliver det..
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

ulrich skrev:
A$AP skrev:Bring it on!

Bayern har dog en taktisk stærk træner og de er et hold der scorer en masse på dødbolde osv, det bliver rigtigt svært, selvom jeg tror at deres forsvar er til at spille med.

Så er det også godt at vi har et stort forspring i ligaen, vi kan tillade os at spare en masse spillere op til disse kampe så de er klar.
Og bayern kan sige; "Så er det godt vi er mestre, vi kan tillade os at spare en masse spillere op til disse kampe så de er klar"

:P
Skulle lige til at skrive det! :razz:

Jeg tror faktisk vi går videre. Det er nu vi stepper up!
Forumlegende

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Champions league

Indlæg af OliverDK »

F**k jeg glæder mig til semifinalerne! Barca kan kun overraske mig positivt, da jeg lige nu ser Bayern som et stærkere hold, så hvis vi skulle ende med at slå dem ud, er det jo bare klasse. Hvis vi derimod ryger ud... Så var jeg forberedt på det, modsat Chelsea-kampen sidste år. ;-)

Det bliver nogle fede kampe!
Barca går videre med en samlet sejr på 3-2, mens Dortmund går videre på reglen om udebanemål 3-3.

Barca vinder derefter finalen stensikkert 2-0

(Drømmescenarie)

Afellay99

Re: Champions league

Indlæg af Afellay99 »

Vi slår Bayern også Real i finalen, så alle bare lukker røven.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 80 gæster