Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Champions league

Indlæg af A$AP »

Kunne rigtig godt tænke mig at se Real Madrid - Juventus.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Real - Bayern, ja tak.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Håber vi trækker Malaga.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 850
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Champions league

Indlæg af Diabolito »

For en gangs skyld håber jeg vi trækker Real !

Jeg er simpelthen så hævngerrig efter de Copa kampe og samtidig lige få sat de skide madridistas på plads, der nu tror de er så meget bedre, pga. vi havde et par dårlige kampe.

Efter hvad jeg så mod Milan, så skal vi sgu sagtens kunne banke dem.
El Señor de las Tartas

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Enig. Orker bare ikke 2xEl Clasico så hurtig igen. Men hellere dem end BM, Dortmund eller Juve!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Ser gerne at vi trækker enten Real eller Galatasaray.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Champions league

Indlæg af Storken »

Håber vi trækker Paris Saint Germain.

Jeg vil fryde mig, hvis vi for andet år i træk sender Zlatan ud af den turnering han aldrig har vundet :twisted:

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg hader virkelig den svensker :)

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Mine tanker er at de "svage" hold inkluderer Galatasaray, PSG, Malaga og BvB. Denne sæson vil jeg gerne se holdet så langt i CHL som muligt, og min tankegang siger mig at sandsynligheden for at avancere et større hvis et af de ovenstående fire hold bliver trukket som vores modstander.

PSG - dem vil jeg jeg gerne møde, for at vise at de har "lang" vej igen, og at det ikke burde være fodbold-fremtid at købe sig til trofæer på samme måde som de prøver på, Cfc gjorde, og City er i gang med.

BvB - ser jeg som det stærkeste offensive hold af de fire. De vil uden tvivl kunne straffe os på vores fejl. De er et hurtigere og mere dynamisk hold end Milan (gælder alle de ovenstående hold). Men de er også et hold uden rutine. Vi har mere end midlerne til at neutralisere en Gøtze og en Reus, og når de to ikke er på "toppen", så har Lewandowski ikke meget at arbejde med og de er tandløse. De var ikke fejlfrie og uovervindelig i dette års CHL.

Galatasaray - Et hold der ikke har mødt stor modstand hidtil, og et hold der bølger frem og tilbage. Anser dem for at være det svageste af de fire jeg har nævnt. Det er måske ikke nemt at spille i Tyrkiet, men derfor har man også en retur-kamp. Sneijder og Drogba ser jeg ikke som markante forstærkninger, sådan som de er pt..

Malaga - Jeg mener at de vil passe os bedst. Vi kender dem ud og ind, og har et godt tag på dem. Er kampen gældende og vigtig så kan vi motivere os selv til at yde maksimalt. Jeg håber at de kommer langt i denne CHL, men set med Barca øjne ville de måske være den nemmeste modstander baseret på vores kendskab til dem. Spiller for spiller er de et godt hold, men de kan/burde ikke kunne overraske os, som de kan overraske andre hold i CHL der ikke aner hvad Malaga er for en dimension.

Hvem vil jeg så have? PSG eller Real Madrid (?) jeg er ligeså hævntørstig som alle andre herinde. Vi tabte fordi vi var dårligst, men at de bygger deres kongerige op omkring to kampe, er så naivt at jeg vil sønderbombe deres kongerige.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Kan godt være det lyder fjollet, men jeg er sgu lidt bange for at vi trækker Malaga.

Vi bør jo helt klart kunne slå dem ( :venstre: - og netop dén sætning understreger hvorfor, jeg er lidt nervøs for at trække dem) .....meeeeen....

Bort set fra det har jeg også en lidt irrationel lyst til en mulighed for revanche mod Real, men mest af alt håber jeg på Galatasaray eller PSG.
Senest rettet af JonasV tors mar 14, 2013 1:30 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg vil gerne trække Real, som jeg har skrevet i Barcelona tråden. Grundene er mange, f.eks. at vi skal revanchere nederlagene. Men den største grund er, at madridistaerne skal gøres tavse. De rider på bølgen pt., og de har mistet realitetssansen, da de anser os, som et komplet udueligt hold. Men vi skal vise dem, at vi langt fra er dette. Jeg vil ikke være jubelidiot, for jeg mener stadig, at vi skal forbedre visse ting, men spiller vi sådan, som vi gjorde mod Milan og ligger 5-10% til, så kan vi slå Real. Vi skal justere små ting, og med Tito tilbage, og hvis vi fortsætter med, at holde fast i vores koncept og genpresset, samtidig med at vi kan komme personlige fejl til livs, så får Real problemer.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Diabolito skrev:For en gangs skyld håber jeg vi trækker Real !

Jeg er simpelthen så hævngerrig efter de Copa kampe og samtidig lige få sat de skide madridistas på plads, der nu tror de er så meget bedre, pga. vi havde et par dårlige kampe.

Efter hvad jeg så mod Milan, så skal vi sgu sagtens kunne banke dem.
Jeg har det på samme måde :cool:

Dog er det en fordel at møde dem så sent i forløbet som muligt, eller at andre tidligst slår dem ud i semifinalen. De må gerne smide lidt flere point i ligaen.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg har også en lyst til at trække Real, det har dog ikke så meget at gøre med, at jeg har en utrolig trang til at revanche, eller vil have hævn.

Nu er jeg blevet beskyldt for lidt af hvert herinde (Barca brillere, Barca forelsket, jeg hader Real mere end jeg holder med Barca osv osv osv.), men jeg synes jeg har et sundt forhold til Real. Jeg hader dem ikke f.eks., ligesom jeg ikke ønsker dem det eller deres spillere det værste. Jeg kan til tider også have sympati for deres fans, især de gamle. Det er dog en klub som jeg på godt og ondt betragter som vores største rival, en klub som jeg synes er det modsatte af hvad der fik mig til at holde med Barca, især under Perez.

Nu har de spillet et par gode kampe mod os, hvorimod vi har været helt væk, især i de sidste to. Med tanke på, at de slog os hjemme sidste år og reelt sikrede ligaen, samt de vandt S.C i starten af denne sæson, er der snak om magtskifte. Man snakker om, det lige pludselig er Barca og ikke Real, som er nervøse for disse møder.

Jeg er oprigtig interesseret i at finde ud af, om det virkelig forholder sig sådan. Jeg tror nemlig ikke det er tilfælde, jeg mener vi er bedre, når begge hold spiller op til deres bedste. Lad os trække Real, hvor vi forhåbentlig er blevet endnu bedre og har Tito tilbage. Hvis de slår os ud, så må det bare være sådan, men man skal ikke være bange for noget i sporten. Det er udfordringer som disse, der gør det hele lidt mere sjovt, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Allan Reese

Re: Champions league

Indlæg af Allan Reese »

Ifølge en kammerat af mig, ender lodtrækningen således:

Barcelona - Juventus

Real Madrid - Bayern München

Malaga - Galatasaray

PSG - Dortmund

Lodtrækningen skulle være rigged igen, men lad os nu se. Hvis det viser sig at være sandt, kan det blive nogle gode kampe imod Juventus og det samme med Real Madrid - Bayern München.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Allan Reese skrev:Ifølge en kammerat af mig, ender lodtrækningen således:

Barcelona - Juventus

Real Madrid - Bayern München

Malaga - Galatasaray

PSG - Dortmund

Lodtrækningen skulle være rigged igen, men lad os nu se. Hvis det viser sig at være sandt, kan det blive nogle gode kampe imod Juventus og det samme med Real Madrid - Bayern München.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Allan Reese skrev:Ifølge en kammerat af mig, ender lodtrækningen således:

Barcelona - Juventus

Real Madrid - Bayern München

Malaga - Galatasaray

PSG - Dortmund

Lodtrækningen skulle være rigged igen, men lad os nu se. Hvis det viser sig at være sandt, kan det blive nogle gode kampe imod Juventus og det samme med Real Madrid - Bayern München.
Tror din ven heller ikke på månelandingen og global opvarming? :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster