Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Hvis United sender RM ud, køber jeg en United-trøje næste gang der kommer Koda-penge. S'jøst. Nøj, hvor vil jeg gerne have lukket ned for RM's opadgående kurve.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:Hvis United sender RM ud, køber jeg en United-trøje næste gang der kommer Koda-penge. S'jøst. Nøj, hvor vil jeg gerne have lukket ned for RM's opadgående kurve.

Jeg håber også Man U slår dem, men ryger ud i kvart- eller semifinalen. Jeg har fået nok af Man U fans og bare generelt fans af engelske klubber, de er dobbeltmoralske. Ryger vi ud, så håber jeg enten Bayern eller Juve vinder CL.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Visca du jo tabt sutten ;) Man kan aldrig holde med RM ligegodt hvad!

Hvis ManU vinder iaften, så vil jeg glædeligt omtalte dem som verdens bedste hold resten af sæsonen.
Visca el Barca

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Bager skrev:Visca du jo tabt sutten ;) Man kan aldrig holde med RM ligegodt hvad!

Hvis ManU vinder iaften, så vil jeg glædeligt omtalte dem som verdens bedste hold resten af sæsonen.

Jep jeg holder også med Man U i aften, men derefter kan de skride af helvedes til. Deres fans postede de værste hoverende posts på FB, og hver gang jeg snakker med en Man U fan, så lyder han som en Real fan.

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Det er selvfølgelig forståeligt, at I holder med United i aften, men United er jo også blevet jeres "rivaler" gennem de sidste sæsoner. Ikke at det er jeres skyld, for I har blot udspillet dem i to finaler, men United fans hader Barca fans og har gennem flere år svinet Barca til, mens de har virket mere pro-madrid, når diskussionen har været Real vs Barca.

Jeg tror vi går videre. Vi er i storform og jeg mener, at vi i øjeblikket har verdens bedste spiller, som nok aldrig har været mere opsat, mens vi samtidig har et solidt forsvar, som senest har formået at lukke Barca ned over 180 minutter.

Derudover tror jeg det bliver en helt fantastisk fodboldkamp, som enhver fodboldelsker burde se. :)

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg håber at Real fans falder lidt ned til jorden, efter de seneste El Clasicos, de er endda begyndt at tro, at CR7 igen er urørlig og ubestridt verdens bedste. Udelukkende derfor skal de tabe og jeg håber "verdens bedste spiller", bliver sat godt og grundigt på plads.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Visca El Barca skrev:Den portugisiske HalvGud skal besøge Old Trafford. Det er altså ikke hver dag, der er så fint besøg på Old Trafford. Mon ikke Man Utd fans glæder sig helt vildt meget.

En dive i det 93. minut fra Gudens sides, som giver Real straffe, han scorer på det og sender Man Utd ud. Det kunne være lidt sjovt at opleve det :lol: :lol: .

Ronaldo diver mere end ham her:

Billede


Og med de falske tårer og den teatralske attitude, da er han også mere våd end fyren på billedet.

Håber iøvrigt at United sender Madrid hjem med et nederlag. Så kan Mourinho give dommeren, vejret og Barcelona skylden for det!

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

United mere sympatiske end Real ? JA!

United sympatisør normalt? Nææ, måske i visse kampe.

United videre? JA! Når de spiller imod knap så sympatiske klubber og klubber jeg ikke kan ønske en smule godt.

Ønsker jeg intet godt for Real? Nope, det gør jeg desværre ikke, samme kan siges om Milan og Inter og Cfc.

Hadet til Real? Ja, kun på klubplan selvf. intet personligt for spillerne.

Ale ale ale, United!
Allez...

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af Dytrax »

Enig!
United er langt mere sympatiske og jeg kan med ét billede vise hvorfor:


Billede

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Jeg vil til en hver tid holde med det modsatte hold, når det gælder Real. Især dette hold, som Real har, kan man ikke andet end hade, da jeg seriøst ikke kan finde nogle spillere på holdet(næsten, der er dog nogle styks, som er lidt sympatiske), der virker sympatiske. Og værre er det, når træneren er den klammeste af alle trænere i verdenen.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Dytrax skrev:Enig!
United er langt mere sympatiske og jeg kan med ét billede vise hvorfor:


Billede

Psykopatens seneste udbrud: http://www.youtube.com/watch?v=vhy86_tOB5o

michaelk94

Re: Champions league

Indlæg af michaelk94 »

Kubala skrev:Jeg håber at Real fans falder lidt ned til jorden, efter de seneste El Clasicos, de er endda begyndt at tro, at CR7 igen er urørlig og ubestridt verdens bedste. Udelukkende derfor skal de tabe og jeg håber "verdens bedste spiller", bliver sat godt og grundigt på plads.
Hvis det var til min kommentar, så vil jeg da gerne fastslå, hvad jeg mener.

Cristiano er ikke verdens bedste. Messis talent er større og det medgiver jeg. Derfor kan Ronaldo godt have perioder, hvor han er i bedre form end Messi, og når han er det, så er han verdens bedste. Jeg synes Ronaldo har været helt fantastisk her i 2013 og er i storform. Jeg synes ikke man kan sige det samme om Messi, selvom han stadig er fantastisk. Derfor mener jeg i øjeblikket, at vi har verdens bedste spiller.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

98% på grund af Mou, at jeg virkeligt håber på ManU i aften. Ville elske at høre på ham bagefter. Nå nej, så sender han Karanka. Kom så RvP!!

Og så skulle Pepe aflives, når man ser hans seneste mordforsøg.
Senest rettet af Skydefinten tirs mar 05, 2013 6:42 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

michaelk94 skrev:
Kubala skrev:Jeg håber at Real fans falder lidt ned til jorden, efter de seneste El Clasicos, de er endda begyndt at tro, at CR7 igen er urørlig og ubestridt verdens bedste. Udelukkende derfor skal de tabe og jeg håber "verdens bedste spiller", bliver sat godt og grundigt på plads.
Hvis det var til min kommentar, så vil jeg da gerne fastslå, hvad jeg mener.

Cristiano er ikke verdens bedste. Messis talent er større og det medgiver jeg. Derfor kan Ronaldo godt have perioder, hvor han er i bedre form end Messi, og når han er det, så er han verdens bedste. Jeg synes Ronaldo har været helt fantastisk her i 2013 og er i storform. Jeg synes ikke man kan sige det samme om Messi, selvom han stadig er fantastisk. Derfor mener jeg i øjeblikket, at vi har verdens bedste spiller.

Ok. Men det sjove er, at den rigtige verdens bedste spiller med Ballon d'or, har i sin dårlige periode scoret næsten lige antal mål, imens den såkaldte verdens bedste spiller i sin primetime har scoret samme antal, hvad sker der, hvis Ballon d'or vinderen finder en smule af sin form. Skal vi så snakke om klasseforskel eller at de stadig er ret tætte på hinanden?
Senest rettet af Kubala tirs mar 05, 2013 6:48 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Øv. Vores "verdens bedste" (med fire certifikater på det i træk), har kun scorer i 16 kampe i streg. Sikke en bølgedal. Godt man ikke er forvent.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster