Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:Det er fantastisk at se, det varmer utrolig meget ovenpå nogle hårde uger!
Jinx lol
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lopezzz skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Det er fantastisk at se, det varmer utrolig meget ovenpå nogle hårde uger!
Jinx lol
:sad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Hold kæft, hvor går alting bare ad helvede til. Vi har tabt 3 af de sidste 4 kampe (right?), Timberwolves har nærmest ikke lavet andet end at tabe i år og AGF starter ud med et pikke hamrende ufortjent nederlag til lorte-fisker-by. De blev også tag for hårdt i røven af Mads-Kristoffer Kristoffersen. Ved 1-0 scoringen bliver der nærmest altid dømt frispark. Kenneth Fabricius bakker i hvert fald ind i Steffen Rasmussen uden at virke til at være specielt interesseret i bolden. Der bliver nærmest altid dømt frispark til målmanden i sådanne situationer. Derefter vælger han så at snyde Stephan P. for et straffespark, da Jonas Knudsen smækker en albue i ansigtet af ham, og for lige at toppe det hele af, så formår han at undgå at smide selvsamme Jonas Knudsen ud, da han som sidste mand stopper Stephan P. Hold kæft mand ... jeg har lyst til bare at gå i hi og vågne op engang til september. Og så må Jesper Lange i øvrigt gerne lægge sig til at dø. Han er så ulækker at se på, selvom det var et flot 2-1 mål. Fuck. Røv. Lort. Pis.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

I var gode i første division. Det der pisser mig af er OB i går ikke kunne løbe mere end 60 minutter. Lorte fucking fysisk form. Ok.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

... ja, for en 5. plads i Superligaen er nemlig lort. Du har ret emo, det er rigtigt hvad du skriver, det er det altså.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Blaugrana92 skrev:... ja, for en 5. plads i Superligaen er nemlig lort. Du har ret emo, det er rigtigt hvad du skriver, det er det altså.
Det har jeg ikke sagt, en 5. er da super når man har været i 1.division. Jeg siger bare at i var gode i 1.division, det var i altså, og jeg har ret i det jeg skriver, har jeg altså. ;-)

Men jeg er ligeså sur over OB som du er over GF, det er skidt... og Lange er en skid, det er han. Præsterer kun imod det hold man holder af, aldrig imod andre.
Allez...

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af fidanho »

Blaugrana92 skrev:Hold kæft, hvor går alting bare ad helvede til. Vi har tabt 3 af de sidste 4 kampe (right?), Timberwolves har nærmest ikke lavet andet end at tabe i år og AGF starter ud med et pikke hamrende ufortjent nederlag til lorte-fisker-by. De blev også tag for hårdt i røven af Mads-Kristoffer Kristoffersen. Ved 1-0 scoringen bliver der nærmest altid dømt frispark. Kenneth Fabricius bakker i hvert fald ind i Steffen Rasmussen uden at virke til at være specielt interesseret i bolden. Der bliver nærmest altid dømt frispark til målmanden i sådanne situationer. Derefter vælger han så at snyde Stephan P. for et straffespark, da Jonas Knudsen smækker en albue i ansigtet af ham, og for lige at toppe det hele af, så formår han at undgå at smide selvsamme Jonas Knudsen ud, da han som sidste mand stopper Stephan P. Hold kæft mand ... jeg har lyst til bare at gå i hi og vågne op engang til september. Og så må Jesper Lange i øvrigt gerne lægge sig til at dø. Han er så ulækker at se på, selvom det var et flot 2-1 mål. Fuck. Røv. Lort. Pis.
EFB LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ!!! Det egentlig vildt ,at jeg har gået i skole med nogle af de drenge på EfB. F.eks. parallelklasse med Jonas Knudsen.

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Fuck din parallelklasse. Han er jo tydeligvis stjernepsykopat, sådan som han svinger med albuerne. Gå ind i et skur (er lidt mindre dramatisk end et bål) og bliv der.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af fidanho »

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Bo Henriksen, tidl. angriber og nuværende Brønshøj træner, han et satme skarp og intelligent at høre på. Ser ham i optakten til OB kampen på Canal 8 og han taler lige ud af posen.
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Ja, han er ikke helt dum. Og så er han i øvrigt en ganske sympatisk person. Kæmpe trænertalent, og kommende Superligatræner med enten Brønshøj eller en etableret klub.

Og så må OB i øvrigt meget gerne vinde!
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

Ja, det har jeg hørt/læst, ar han skulle være smart nok. Måske en fremtidig OB chef, hvem ved.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af # 23 »

OB ffs.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

# 23 skrev:OB ffs.

Gange 1000!

Falliterklæring at 2500 mennesker på Horsens stadion er "imponerende".
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Skydefinten »

Der er vel kvindehåndbold er sted i Horsens eller omegn samtidig. Så er folk der,
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 80 gæster