Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Champions league

Indlæg af klogfyr »

http://www.transferleague.co.uk/premier ... sfers.html

her kan man se hvad chelsea har brugt på transfers

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... utput=html

Roman tog, så vidt jeg husker, over i 2003.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:http://www.transferleague.co.uk/premier ... sfers.html

her kan man se hvad chelsea har brugt på transfers
Tak for linket klogfyr.

Chelsea har altså brugt 607.5 millioner pund på spillekøb, siden Roman overtog. Det svarer til over 5.6 milliarder, som man har brugt på spillerkøb. Det er mange penge.

Ud fra Blaus link kan jeg se, at Barca har brugt 4.2 milliarder på spillerkøb i samme periode. Der er alligevel en forskel på ca. 1.5 milliard.

City har brugt 4.6 millarder i samme periode kan jeg se, altså en milliard mindre end Chelski.

Real basher så allesammen, de har brugt over 6 milliarder på spillerkøb i samme periode.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg kan ikke helt få dine tal til at passe, Visca.

Ifølge Blaugranas link (som vist er i €) har Chelsea købt spilere for ca. 6,4 mia. kr. siden Abramovich købte klubben. Barca har brugt ca. 4,2 mia. kr. Real Madrid er eneste klub, der har brugt mere end Chelsea med ca. 6,6 mia. kr. Hvis man fraregner salg af spillere har Chelsea netto brugt 4,7 mia. kr, mens Barca har brugt 2,3 mia. kr. og Real Madrid 4,2 mia. kr.

Hvis man bruger klogfyrs tal (i £) har Chelsea købt spillere for ca. 6,8 mia. kr., eller ca. 4,7 mia. kr. netto.

City er kommet godt efter det i de seneste par år, men reelt er det kun Real Madrid, der kan matche Chelseas forbrug siden 2003. Og Real Madrid har altså en enorm omsætning og gode venner blandt banker og politikere.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg kan ikke helt få dine tal til at passe, Visca.

Ifølge Blaugranas link (som vist er i €) har Chelsea købt spilere for ca. 6,4 mia. kr. siden Abramovich købte klubben. Barca har brugt ca. 4,2 mia. kr. Real Madrid er eneste klub, der har brugt mere end Chelsea med ca. 6,6 mia. kr. Hvis man fraregner salg af spillere har Chelsea netto brugt 4,7 mia. kr, mens Barca har brugt 2,3 mia. kr. og Real Madrid 4,2 mia. kr.

Hvis man bruger klogfyrs tal (i £) har Chelsea købt spillere for ca. 6,8 mia. kr., eller ca. 4,7 mia. kr. netto.

City er kommet godt efter det i de seneste par år, men reelt er det kun Real Madrid, der kan matche Chelseas forbrug siden 2003. Og Real Madrid har altså en enorm omsætning og gode venner blandt banker og politikere.
Det er fordi jeg har taget fejl af året som Roman overtog klubben, kan jeg se. Sorry for that. Dine tal passer meget godt.

Men hvorom alting er, så tyder noget på at Chelski er et af de hold, som har brugt mest penge på spillerkøb, langt flere end Barca f.eks.
Jeg har udelukkende taget det beløb man har købt spillere for, og har ikke fraregnet spillersalg fra.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Barca, Man.City, Juve, Dortmund... næste sæson, why not? Feee kampe.... ;-)
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15191
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

emo skrev:Barca, Man.City, Juve, Dortmund... næste sæson, why not? Feee kampe.... ;-)
City, Juve og Dortmund skuffer igen og slutter på enten 3. eller 4. plads i gruppespillet.
Det er mit bud ;-)
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Hvis vi skulle ende i gruppe med de tre hold, måtte de da meget gerne skuffe. :D
Allez...

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: Champions league

Indlæg af Badabing »

ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Siempre Barca »

FC trak Club Brugge i 3. kvalifikations runde. Det bliver sq svært - især uden Damen. MEN Ariel har stor kendskab til holdet, og det må være en lille fordel. Come on FC!

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Champions league

Indlæg af BarcaRJ »

Siempre Barca skrev:FC trak Club Brugge i 3. kvalifikations runde. Det bliver sq svært - især uden Damen. MEN Ariel har stor kendskab til holdet, og det må være en lille fordel. Come on FC!
Håber brugge ødelægger drømmen for fck..de har intet at gøre i den turnering.. de gjorde det ok sidst de var med, men på en noget billig baggrund, hvor de reelt set kun skulle koncentrere sig om rubin..panathinaikos var røvringe.
..Og så skider jeg i øvrigt på det med point til danske hold..fck er min hadeklub nr uno!!
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Tilgengæld gør det, at chancen for endnu en gang at se Barcelona i Danmark bliver dobbelt så stor - og det er positivt.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Men, det mindsker også chancen for at se Barca i tv, hvis de to danske hold obligatorisk optager to af de fire kampe der vises i tv. :lol: ;-)
Allez...

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jakob »

Pt har Danmark 2 hold i Champions League hvilket er fantastisk, hvis stillingen holder! Tror I FCK trækker den hjem i Frankrig?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Nej.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 88 gæster