Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Håber sgu ikke at Laudrup trækker Faxe den fulde skid med.
Men ellers bliver det forhåbentlig spændende at følge Laudrup & Swansea.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Spændende med Laudrup i Swansea. Og umiddelbart et godt match.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Ja, det er godt for Laudrup og jeg håber der smittes lidt af den success på Laudrup, som de forhenværende trænere har fået i klubben.

Det er måske lidt atypisk for Barca fans herinde eller andre steder ligeledes at man som Barca ikke bryder sig om M Laudrup, men det gør jeg altså. Jeg stødte i ham, da jeg var ca. 11 år, og han var virkelig arrogant og klam; vil ikke give autograf til min lille bror på 7 år, som prøvede at få hans opmærksomhed, selvom jeg frarådte min lille bror om at lade ham være.

Men han er dansker, og spillede for Barca, og derfor håber jeg at han får success, men klam er han stadigvæk i mine øjne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Kubala skrev:Ja, det er godt for Laudrup og jeg håber der smittes lidt af den success på Laudrup, som de forhenværende trænere har fået i klubben.

Det er måske lidt atypisk for Barca fans herinde eller andre steder ligeledes at man som Barca ikke bryder sig om M Laudrup, men det gør jeg altså. Jeg stødte i ham, da jeg var ca. 11 år, og han var virkelig arrogant og klam; vil ikke give autograf til min lille bror på 7 år, som prøvede at få hans opmærksomhed, selvom jeg frarådte min lille bror om at lade ham være.

Men han er dansker, og spillede for Barca, og derfor håber jeg at han får success, men klam er han stadigvæk i mine øjne.
Okay jeg har haft den modsatte oplevelse.. Jeg så ham da jeg var omtrent 9-10 år, efter at have spillet en fodboldkamp for miniputholdet. Han sad med Mads og så Andreas spille fodbold med sit hold på en af de andre baner, og jeg gik over og spurgte om han var Michael Laudrup, hvis ja, om han så ikke ville skrive en autograf til mig. Det blev med en hilsen og det hele. Kan endda huske at han stillede en masse spørgsmål om hvor jeg spillede fodbold, hvor gammel jeg var osv..

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jo, men sådan var han ikke overfor min lille bror,og det var iøvrigt ikke mig, der ville have hans autograf, men min lille bror, som var 7 år på daværende tidspunkt. Jeg har altid være lidt ligeglad med de der autografer og det der halløj. De er blot fodboldspillere, og ikke folk som Niels Bohr, Gandhi osv, som man kan beundre for en hel masse betydningsfulde ting, som de har bidraget til vores liv. Sådan har jeg det altså over for sportspersonere, skuespillere o.lign.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Det er altså ret svært at vurdere hans opførsel ud fra den ekstremt korte beskrivelse, du gav... han kunne lige så godt have travlt/have en dårlig dag/et eller andet. Man har trods alt ikke krav på en autograf, ligegyldigt hvor ung man er.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Hehe det er så typisk at man vil forsvare ham, for han er dansker og har spillet for Barca. Men jeg er jo også ligeglad med hans autograf, men det var så min lille bror ikke. Det skal siges at han havde masser af tid til give autograf, der var ingen andre mennesker tilstede, undtagen os. Så han kunne godt have brugt 5 sek af sit travle liv til at give autograf til en lille dreng på 7, som prøvede at få hans autograf. Iøvrigt har jeg jo skrevet i mit tidligere indlæg, at jeg ønsker ham success, for han er dansker og spillede for Barca. Men jeg vil altid synes at han er klam.

End of Discussion; Vil ikke bruge flere indlæg på denne diskussion, som virker lidt ligegyldigt.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Jeg er temmelig ligeglad med, at han er dansker (who cares?), men han er en af mine yndlingsspillere gennem tiderne pga. hans spillestil (og ja, Barca).

Det eneste, jeg kommenterede på, var, at det er svært at erklære sig enig med dig i, at Laudrup er "klam og arrogant" alene baseret på en meget lidt detaljeret beskrivelse af hans opførsel. Som sagt havde din lillebror ikke krav på en autograf, og så giver det heller ingen mening at begynde at gætte på, hvorfor han ikke havde lyst... Brombi har da f.eks. oplevet, at han ikke kategorisk nægter at give autografer.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Ok for sidste gang. Jeg beordrer/overbeviser/overtaler heller ikke andre til at synes at manden er klam eller arrogant. Og jeg siger heller ikke at andre skal have den samme opfattelse af manden, som jeg har. Jeg fortalte en side historie omkring ham og hvad jeg anser ham som, som person. Så kan folk have den opfattelse af ham som de vil, men de kan ikke ændre min opfattelse af ham. Igen JEG synes at han er klam og arrogant. Og det håber jeg bliver det sidste indlæg omkring dette emne.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.sporten.dk/fodbold/liverpool ... milliarder

Jeg fandt lige det her på Sporten.dk, det er virkelig mange penge hvis det passer. Over 400 millioner kr. får de ind hvert år af Warrior Sports, kan det virkelig passe?.

Er der nogen der ved, hvor mange penge NIKE betaler os hvert år, for at være trøjesponsor?. Og hvem har den bedste trøjesponsor aftale indenfor fodboldens verden?. Nogen der ved det?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

NIKE betaler vist Barca ca. 30 mio euro om året.

Real Madrid har lige tegnet en ny med Adidas. Sidste år fik de 35 mio euro, men den nye giver vist 40 mio euro.

Kontrakten løber vel og mærke i 8 år, så RM hiver hvad der svarer til prisen på 3x C. Ronaldo i trøjesponsor-indtægt på de 8 år.

Ved ikke om nogen klubber kan stikke dette, tvivler.

Angående sponsor på tøjet, er vi vist godt med fremme med "Qatar Foundation".

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Ok så hvis man kun ser på, årlige indtængter, så tjener Liverpool næsten dobbelt så meget som os og Real, på trøjesponsorat. Det er godt klaret af deres nye ejere, hvis det passer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:Ok så hvis man kun ser på, årlige indtængter, så tjener Liverpool næsten dobbelt så meget som os og Real, på trøjesponsorat. Det er godt klaret af deres nye ejere, hvis det passer.
Warrior Sports er blevet bondefanget. Der er en grund til, at Adidas og Carlsberg ikke gad Liverpool mere. De prissætter sig selv som var de mestre.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Tror Michael blir fyret. Eller også siger han op.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 77 gæster