Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:JUVE!!!!!!!!!!!!!!!!. Sådan man!. Tag den klamme Milan!.
Nu spørger jeg måske dumt... Men er Milan klammere end en klub der blev tvangsnedrykket som følge af korruption?..

Ikke at italiensk bold siger mig så meget. Det er blot en sjov logik ..
Ja du spørger dumt. Det skal du stoppe med, snart. Tak!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Yeeeeeeees! Grande Juve. Bliver fantastisk at se stjerne nr 3 pryde trøjen. Overlegent mesterskab!

Chiellini var iskold, væltede bare rundt blandt fans. Super fedt. Så blev dagen alligevel god.
Nu skal de bare lade være med at tabe den sidste kamp hjemme, og så er de ubesejret i hele sæsonen. Fortjent mesterhold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Hæ hæ hæ selvf. skal Calciopoli hives frem. Milan gik nu ikke ustraffet hen... men ja, Milan er en mindre pæn klub.
Allez...

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

zqa skrev:Yeeeeeeees! Grande Juve. Bliver fantastisk at se stjerne nr 3 pryde trøjen. Overlegent mesterskab!

Chiellini var iskold, væltede bare rundt blandt fans. Super fedt. Så blev dagen alligevel god.
Det var det bedste, sådan nogle spillere forstår virkelig fansene. Mon ikke han selv var en purk der stormede baner i sine unge dage... og hoppede op og ned af en Conte evt.. ! Smukt.
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Daluigi »

Tror bare at den gængse holdning blandt os fodboldfans, der ikke nødvendigvis kan prale af at være interesseret i Italiensk bold, er at Juventus er en meget usympatisk klub.

Men det skal selvfølgelig ikke lægge jer til last på denne aften ;-)
Forumlegende

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Quaresma »

Fortjent mesterskab. Låner lige en fremragende statestik fra bold.dk:
Serie A:

Juve-Milan 2-0
Milan-Juve 1-1

Copa D´Italia:

Milan-Juve 1-2
Juve-Milan 2-2

Samlet set: 2 sejre til Juve og 2 uafgjorte
Milan: 2 Points
Juve: 8 Points

Kampe mod Top 6 i Serie A:

Milan:
Milan-Lazio 2-2
Napoli-Milan 3-1
Milan-Udinese 1-1
Milan-Inter 0-1
Lazio-Milan 2-0
Milan-Napoli 0-0
Udinese-Milan 1-2
Inter-Milan 4-2

Kampe spillet: 8
Antal Points: 6

Juve:
Inter-Juve 1-2
Lazio-Juve 0-1
Napoli-Juve 3-3
Udinese-Juve 0-0
Juve-Udinese 2-1
Juve-Inter 2-0
Juve-Napoli 3-0
Juve-Lazio 2-1

Kampe Spillet: 8
Antal Points: 20
Overlegent.

Visca El Barca skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:JUVE!!!!!!!!!!!!!!!!. Sådan man!. Tag den klamme Milan!.
Nu spørger jeg måske dumt... Men er Milan klammere end en klub der blev tvangsnedrykket som følge af korruption?..

Ikke at italiensk bold siger mig så meget. Det er blot en sjov logik ..
Ja du spørger dumt. Det skal du stoppe med, snart. Tak!.
Skru da lige ned for charmen, Visca.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Jaja, så får I da den. Et eller andet skal der vel også være at fejre, når man har sejlet i årevis.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

- Conte er fantastisk. Jeg har haft mange trænere i min karriere, men aldrig en, der er så forberedt og grundig. En, der forklarer tingene så tydeligt. Vi ser video af vores modstandere tre-fire gange om ugen, og så det er svært for dem at overraske os. Taktisk og mandskabsmæssigt er han bedre end Carlo Ancelotti og Marcello Lippi, siger Pirlo til La Gazzetta dello Sport
Store ord fra en stor mand, i Italiansk fodbold. Hvis man kigger på det hold Juve har nu og på de hold de tidligere har vundet Serie A med, er dette IMO et af de svageste hold, i nyere tid, og derfor tilskriver jeg en stor del af denne Serie A titel til træneren. Tror næppe at nogen andre, meget få i så fald, ville kunne vinde Serie A med dette hold.
Allez...

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Alex über alles..., finno mål.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det bliver godt nok en lidt speciel sæson næste år, med alle de ikoner der pludselig er væk. Del Piero, Nesta, Inzaghi, Gattuso, Seedorf ... er der andre, som jeg bare har glemt?

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Blev til et kedeligt nederlag for Juve i pokal-finalen til Napoli. Generelt en kedelig kamp, og Juve må have haft tømmermænd.

Matti Lund Nielsen er i Serie A med Pescara, der trænes af af den ultra-ultra-ultra offensive Zdenek Zeman. Pescara har endte med at score 89 mål i Serie B, og lukke over 50 ind. Kendte ikke selv vildt meget til Zeman, men man kan læse sig frem til meget, en ret spøjs person, der angriber med flere spillere end han har til rådighed. ;-) Men fet fet med Matti i Serie A.
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

- Og spændende med Verratti. Jeg har ikke set ham spille, men alle roser ham til skyerne. Læste også i dag, at han foretrækker at blive i Pescara frem for et skifte til Juve, altid god stil med loyalitet.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Pieyanthikos skrev:- Og spændende med Verratti. Jeg har ikke set ham spille, men alle roser ham til skyerne. Læste også i dag, at han foretrækker at blive i Pescara frem for et skifte til Juve, altid god stil med loyalitet.
Så en YouTube-video med ham den anden dag... var første gang, jeg nogensinde har set ham, på trods af, at jeg har købt ham i FM de sidste par år...

Han havde i øvrigt nogle vanvittige afleveringer i videoen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.goal.com/en/news/10/italy/20 ... li-scandal

Endnu en skandale på vej i Italien, pinligt. Mauri anholdt, Criscito og Conte begge afhørt af politiet (Criscito blev afhørt mens han i landsholdslejren for at forberede sig til EM).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Troede ikke at Serie A var indblandet, da de nævnte det første gang. Hvad angår Conte så skulle han have været indblandet i noget i sin tid i Siena, ifølge en unavngiven spiller, mens andre siger at det ikke passer. Men skulle intet have med hans sæson i Juventus.

Skræmmende Italien, fanme ikke fedt, lige op til EM, og generelt slet ikke fedt. Lad os håbe at det er uskyldigt det hele, eller i det mindste ikke på niveau med Calciopoli, som det nok hellere ikke er.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster