Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Drop det nu. Det er en god tråd det her - lad være med at voldtage den.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Hvis der er en person som ikke bidrager med noget konstruktivt i dette forum, er det da i aller højeste grad ikke Visca? Han spammer da næsten hele forumet med barca relateret artikler, og manden highlighter endda de vigtige dele af artiklerne :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Tag nu den der diskussion i den relevante tråd.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Tag nu den der diskussion i den relevante tråd.

:lol: :lol: :lol: :lol: .

Og bare rolig, de der person angreb kan ikke sætte mit pis i kog længere, især når det er enkelte personer der oftest kommer med dem. Det er bedre at ignorere det, har jeg erfaret efterhånden. Og hvis nogen absolut skal fortælle mig at jeg er en idiot, så er de frie til at ignorere mig, så de fremover slipper for at skulle være vidne til min idioti
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

I er én stor flok bitches! Hele bundtet!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:I er én stor flok bitches! Hele bundtet!
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Blaugrana92 skrev:I er én stor flok bitches! Hele bundtet!
Billede
:cool: :cool: Yea. Tag den Blaugrana92, BIATCH! :cool: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Billede

Det her lavede Essien på Carroll og han fik lov til at blive på banen. Sådan noget kan virkelig pisse mig af!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Billede

Det her lavede Essien på Carroll og han fik lov til at blive på banen. Sådan noget kan virkelig pisse mig af!.
Er man et dumt svin, hvis man ville ønske, at Essien havde gjort det på Suarez? Men det er usædvanligt forfærdeligt gjort af Essien. Totalt hensynsløst.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Billede

Det her lavede Essien på Carroll og han fik lov til at blive på banen. Sådan noget kan virkelig pisse mig af!.
Er man et dumt svin, hvis man ville ønske, at Essien havde gjort det på Suarez? Men det er usædvanligt forfærdeligt gjort af Essien. Totalt hensynsløst.
Det ved jeg ikke, jeg synes ikke engang Suarez fortjener at blive udsat for sådan noget på en fodboldbane, eller jo det gør han måske, men sådan noget hører ikke til på en fodboldbane. Jeg synes det er virkelig klamt, at sådan noget ikke bliver straffet. Jeg ved ikke hvem dommeren var i kampen, men når han giver gult samt dømmer straffe til Fools så man man går ud fra at han har set situationen. Det er mig en gåde at han så synes den tackling ikke er til mere end et guld. Essien gør i hvert fald sit bedste for at brække benet for Carroll.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Billede

Det her lavede Essien på Carroll og han fik lov til at blive på banen. Sådan noget kan virkelig pisse mig af!.
Er man et dumt svin, hvis man ville ønske, at Essien havde gjort det på Suarez? Men det er usædvanligt forfærdeligt gjort af Essien. Totalt hensynsløst.
Det ved jeg ikke, jeg synes ikke engang Suarez fortjener at blive udsat for sådan noget på en fodboldbane, eller jo det gør han måske, men sådan noget hører ikke til på en fodboldbane. Jeg synes det er virkelig klamt, at sådan noget ikke bliver straffet. Jeg ved ikke hvem dommeren var i kampen, men når han giver gult samt dømmer straffe til Fools så man man går ud fra at han har set situationen. Det er mig en gåde at han så synes den tackling ikke er til mere end et guld. Essien gør i hvert fald sit bedste for at brække benet for Carroll.
Selve tacklingen er nærmest vold. Den burde aldrig se dagslys sådan en vanvidstackling.

Men jeg er efterhånden så træt af at se Suarez' rottefjæs (Gad vide om han er i familie med Pepe, for de har begge to rottefjæs), at jeg går imod mit medmenneskelige sans og ønsker, at det var ham, der blev udsat for den tackling der.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Vincent Kompany overgik Robin van Persie og vandt Premier Leagues egen pris til årets spiller i Englands bedste række, mens Newcastles Alan Pardew vandt prisen som årets manager.
Newcastle er i hvertfald det hold der har overrasket mig mest... det andet dunno, Kompany er god.
Allez...

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Sikke en fodbolddag - vigtige opgør i Italien, Frankrig, Spanien og ikke mindst England. Tror jeg vil se City her fra kl. 16, Rayo - Granada kl. 20 og Lazio - Inter kl. 20.45. Og så bliver Flashscore nok min mest sete hjemmeside i dag.

Grant Holt mener, at han er klar til EM: http://www.bold.dk/nyt/Norwich-bomber-vil-med-til-EM
Jeg kan godt følge ham, han har virkelig imponeret i denne sæson. Han har erfaring at bidrage med i truppen, han er i god form og han er ikke mindst top motiveret.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Pieyanthikos skrev:Sikke en fodbolddag - vigtige opgør i Italien, Frankrig, Spanien og ikke mindst England. Tror jeg vil se City her fra kl. 16, Rayo - Granada kl. 20 og Lazio - Inter kl. 20.45. Og så bliver Flashscore nok min mest sete hjemmeside i dag.

Grant Holt mener, at han er klar til EM: http://www.bold.dk/nyt/Norwich-bomber-vil-med-til-EM
Jeg kan godt følge ham, han har virkelig imponeret i denne sæson. Han har erfaring at bidrage med i truppen, han er i god form og han er ikke mindst top motiveret.
Det bliver en spændende dag, rent fodboldmæssigt. Jeg håber på at nogle resultater går som jeg vil have det, men vil ikke afsløre hvad det er jeg håber på, for det kan måske ødelægge det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Nogen der ville kunne finde et godt stream til Citys kamp? Jeg sidder i den ærgerlige situation hvor 6'eren ikke er indenfor rækkevidde...
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster