Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

El Messias skrev:
Visca El Barca skrev:
El Messias skrev:Det ser ud til Chelsea går all in på årets Champions League i stedet for at kvalificere sig til næste år.
Cole, Lampard, Mikel, Mata og Meireles er alle sparet til dagens kamp mod Arsenal.
Ja plus Ivanovic, Drogba og Ramires.
Ja, jeg glemte sgu Ivanovic og Ramires. Drogba har jeg læst er blevet skadet, hvilket slet ikke er en dårlig ting for Barca.
Jeg vil mene det er dårligt for Barca, at han er skadet. Helt ærligt, hans mål ( hvor afslutning var lidt svag) var en af de få aktioner, hvor han lykkedes med at lave noget positivt i kampen. Han lå ellers meget nede på jorden, han tabte rigtig rigtig mange hoveddueller, han var ikke særlig god til at holde på bolden, han var rigtig meget offside og så var hans afleveringer ikke noget at råbe hurra for.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

El Messias

Re: Champions league

Indlæg af El Messias »

Visca El Barca skrev:
El Messias skrev:
Visca El Barca skrev:
El Messias skrev:Det ser ud til Chelsea går all in på årets Champions League i stedet for at kvalificere sig til næste år.
Cole, Lampard, Mikel, Mata og Meireles er alle sparet til dagens kamp mod Arsenal.
Ja plus Ivanovic, Drogba og Ramires.
Ja, jeg glemte sgu Ivanovic og Ramires. Drogba har jeg læst er blevet skadet, hvilket slet ikke er en dårlig ting for Barca.
Jeg vil mene det er dårligt for Barca, at han er skadet. Helt ærligt, hans mål ( hvor afslutning var lidt svag) var en af de få aktioner, hvor han lykkedes med at lave noget positivt i kampen. Han lå ellers meget nede på jorden, han tabte rigtig rigtig mange hoveddueller, han var ikke særlig god til at holde på bolden, han var rigtig meget offside og så var hans afleveringer ikke noget at råbe hurra for.
Tja, det er jo ikke fordi Chelsea har to klasse angribere i Torres og Drogba. Dog vil jeg foretrække Torres mod Barca, fordi jeg mener Drogba er bedre til at pille høje bolde ned, og er meget farlig på dødbolde. Men lad os håbe at Chelseas angribere ikke kommer til at spille nogen stor rolle på tirsdag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

El Messias skrev:
Visca El Barca skrev:
El Messias skrev:
Visca El Barca skrev:
El Messias skrev:Det ser ud til Chelsea går all in på årets Champions League i stedet for at kvalificere sig til næste år.
Cole, Lampard, Mikel, Mata og Meireles er alle sparet til dagens kamp mod Arsenal.
Ja plus Ivanovic, Drogba og Ramires.
Ja, jeg glemte sgu Ivanovic og Ramires. Drogba har jeg læst er blevet skadet, hvilket slet ikke er en dårlig ting for Barca.
Jeg vil mene det er dårligt for Barca, at han er skadet. Helt ærligt, hans mål ( hvor afslutning var lidt svag) var en af de få aktioner, hvor han lykkedes med at lave noget positivt i kampen. Han lå ellers meget nede på jorden, han tabte rigtig rigtig mange hoveddueller, han var ikke særlig god til at holde på bolden, han var rigtig meget offside og så var hans afleveringer ikke noget at råbe hurra for.
Tja, det er jo ikke fordi Chelsea har to klasse angribere i Torres og Drogba. Dog vil jeg foretrække Torres mod Barca, fordi jeg mener Drogba er bedre til at pille høje bolde ned, og er meget farlig på dødbolde. Men lad os håbe at Chelseas angribere ikke kommer til at spille nogen stor rolle på tirsdag.
Som jeg ser det, så er Drogba ikke vanvittig hurtig mere, faktisk har han mistet meget af sin fart ( det er naturligt, hans alder taget i betragtning), Torres er stadig hurtig. Fordi jeg tror at Chelsea vil parkere bussen i endnu ekstrem grad, end tilfældet var i London, og altså næsten ikke angribe, så tror jeg heller ikke de vil spille mange lange bolde på deres angriber ( Drogba var alligevel ikke så god til at pille de bolde ned, som vi troede eller frygtede han ville være). De få gange de vil angribe, der tror jeg de vil sende deres angriber afsted med en lang dybstikning, og der er Torres qua sin fart farligere end Mr. Disgrace.

Men ja, lad os håbe de ikke kommer til at spille en stor rolle, eller nogen rolle overhovedet, på tirsdag. Eller jo, de må da gerne få et rødt eller lave straffespark og på denne måde spille en rolle i kampen alligevel. Men udover det håber jeg ikke, vi hører meget om dem på trisdag :).
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

michaelk94 skrev:
Elbarca skrev:michelk94 det var i hvert tilfælde ikke ment dødsens alvorligt. Det var lidt for at sige at Mourinho nok skal finde et eller andet at tude over når han taber
Ja okay, det gjorde han så ikke denne gang, men det plejer han, ja. Jeg synes selv det er pisse irriterende. I forgårs fokuserer han ikke på nederlaget, men i stedet på de støvler som blev stjålet fra Ronaldo!(?) Det er jo pisse ligegyldigt. I stedet skulle han snakke om, hvor mange taktiske fejl han selv begik, som gjorde at Real Madrid endte med at tabe kampen, og hvor fortjent det var, at Bayern vandt kampen.

Her er situationen, og når man ser det fra Casillas' vinkel, så ser man tydeligt, hvordan Bayern spilleren lige hopper væk i sidste øjeblik. Jeg synes den skal dømmes, men det er sådan en situation som er fifty-fifty om den bliver dømt eller ej, så derfor kan fejlen sagtens accepteres, hvilket den også bliver af undertegnet og desuden af "oversætteren" eller hvad i kalder ham. :glad:

Desuden til Barca's kamp igår. Hold da kæft, hvor havde i fortjent at vinde. Jeg tror stadig i kommer i finalen, da i jo spillede langt bedre end Chelsea, og det egentlig bare handler om, at i skal putte den skide bold i nettet.
Mourinho taler aldrig om det som er vigtigt. Det tror jeg kun han gør med sine spillere. Pressen er kun spin fra hans side og det er lidt sjovt hvordan alle tager hans ord død alvorligt. Som Pep har sagt det så er han kongen i presselokalet, men med selv samme udtalelse fjerner Pep noget af glansen ved Mourinhos spin. Det er efterhånden kun Barca haters der ikke kan lide os af den ene årsag at vi har vundet så meget som køber snakken om Uefalona og alt det barnlige crap.

i forhold til målet mener jeg ikke Casillas udsyn var blokeret og at han kunne stoppe skuddet hvis Bayern spilleren ikke stod der. Men der kunne sagtens være dømt offside hvis dommeren vurderer det anderledes.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Roy Keane (ex-Man United): "Drogba's a big, strong boy so there's no reason for him to be going down like he did against Barca." [sun]

Roy Keane (ex-Man United): "Some people will point out Drogba got the winner but he could have done that without all of his theatrics" [sun]
Roy er klasse!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Barcelona have not lost 3 successive matches since losing 3 Liga matches in an a row in January-February 2003 #fcblive [via @infostradalive]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Man Utd er en klasseklub med nogle klassespillere, ligesom vores klub :cool: .
Van der Sar (ex-ManUtd): "For the sake of the game and for football in general, I hope Barcelona win against Chelsea in the Nou Camp" [mail]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

[youtube]xPNyG-iowss[/youtube]

Game on bitches!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis nu Real kommer i finalen så bliver det virkelig kampen mellem pest og kolera! Men hvem skal man holde med? Tror næsten at mit had til Chelsea er større end til Real... Real har derimod 2 af de klammeste personligheder i prof bold, Ronaldo og Mourinho... De 2 sammen men Drogba og Terry er måske de ulækreste mennesker der nogensinde har spillet! Er i et dilemma og derfor skal bayern gå videre i aften! Det ville skabe lidt lys i mørket! Bayern über alles!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

De resterende tre hold, er blandt dem jeg aldrig har kunne holde med, men jeg får all-in på Munchen, og hvis de ikke rammer finalen, så må det blive Cfc. Men alt er lidt ligegyldigt nu...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Har det ikke altid været sådan at det hold som vinder CL at de også vinder hjemmeligaen.
Jeg kan huske da vi vandt CL sidste 3 gange da har vi også vundet La liga.
Derfor er det Reals tur at vinde CL, det er jo også 10 år siden de vandt sidst.
Men jeg håber stadigvæk at de ryger ud eller ikke vinder.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nidzo7 »

Synes nu af Øzil og Alonso er vigtigere for Real end Ronaldo er.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Tyndt straffe. Og dårlig start af Alaba.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Champions league

Indlæg af Flax_Generous »

Robben, ffs.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Hvorfor, hvorfor
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster