Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Øhhhh ved godt det er blevet nævnt tidligere men hvor var manden som Prebsi kaldte for et unikum? Ronaldo aka mr big game flop var jo fuldstændig væk! Ja han havde en assist men kun efter at han lige havde brændt en kæmpe chance... Manden er god til at score mod "dårlige" hold men når der virkelig er brug for det så forsvinder han gang på gang!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh jo, og så var Cristiano endnu engang alt for vild i en afgørende kamp. Sikke en brandkamp han fik fyret af i aften. Virkelig en klasse spillere, der spiller bedst, når mest er på spil. Det så vi endnu et eksempel på i aften. Jeg kan forstå på folks indlæg, at verdens mest intelligente eksperter Peter S og Preben Elkjær kalder ham verdens bedste, og det er nemt at se, hvorfor.

Han var virkelig i hopla i aften.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Pep kommer med en sjov kommentar, mht. Portugiseren( han har også historie i Barca, han var Assistent) Jeg ved ikke om det er sarkasme fra Peps side, altså en lille ordkrig, Portugiseren svarer jo også lidt ironisk tror jeg ved at Pep er en klog knægt, der ved, hvordan han har vundet alle disse trofæer, eller er det bare mig. Han nævnte Zlatan, forstå ikke helt, hvad Pep snakkede om? Hvad var spørgsmålene omkring Portugiseren og Zlatan?
Senest rettet af Kubala tirs apr 17, 2012 11:59 pm, rettet i alt 1 gang.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Noget andet er, kan det virkelig passe, at Gomez har scoret 12 mål i 10 kampe i denne sæsons C.L?. Det er jo helt Lionel Messi agtig stats!.

Og så har han scoret flere mål end Cristiano i C.L. Da Preben og Schmeichel mener, at antal scorede mål er afgørende for, hvorvidt man verdens bedste eller ej, så må Gomez være bedre end Cristiano, han har scoret flere mål end Cristiano i C.L.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Hahaha, Peter har som sædvanlig et eller andet tidspunkt hvor målmanden lige skal i fokus - enten er det fordi målmanden har begået en fejl, eller også er det fordi at dommeren har begået en fejl, hvor det gik udover målmanden. Jeg er simpelthen ikke enig i at det forstyrrer Casillas' udsyn. Ser man positionere oppefra, ser det nogenlunde sådan her ud - som jeg så det i hvert fald:

---R
---G
-C

R er naturligvis Ribéry, G er Gustavo (eller var det Alaba?) og C er Casillas. De står ikke på linje med hinanden. Det er kun Ribéry og Gustavo (Alaba?) der er på linje, mens Casillas står lidt skævt i forhold til dem, hvorfor Gustavo (Alaba?) altså ikke står i vejen i forhold til at kunne se bolden. Men som sagt - det var blot sådan jeg så det lige før i gengivelsen.
Gary Neville mente i skysports studiet, at det havde været virkelig virkelig hårdt, hvis deres mål var blevet dømt offside ( og det er altså en mand som ikke er særlig vild med Bayern). Han sagde, at det er Pepe der blokerer Casillas' udsyn, plus bolden ser ud til at ramme Pepe. Gustav står ikke foran Casillas, som du skriver, men det gør Casillas' egen holdkammerat. Gary Neville er altså enig med dig, plus han tilføjer lidt mere til situationen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Ribery efter sejren:
Franck Ribery (Bayern Munich): "A big thought goes out to my brother Eric Abidal, a big kiss for him." #animsabidal #ucl [via l'equipe]
:grin: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Champions league

Indlæg af Elbarca »

Piquénbauer skrev:Øhhhh ved godt det er blevet nævnt tidligere men hvor var manden som Prebsi kaldte for et unikum? Ronaldo aka mr big game flop var jo fuldstændig væk! Ja han havde en assist men kun efter at han lige havde brændt en kæmpe chance... Manden er god til at score mod "dårlige" hold men når der virkelig er brug for det så forsvinder han gang på gang!
Det sjove er at når han så en sjældent gang spiller lidt godt mod en topklub, så slås det helt vildt op, nærmest som om det var præstationer man altid fik fra ham. Jeg har stor respekt for hans utallige mål, men i mine øjne står han i skyggen af en spiller som Figo som værende den bedste portugiser de sidste 15 år. Med Figo vidste man han ville afgøre kampe, også de helt store kampe og man kunne altid forvente en brandkamp af ham netop, når der var noget på spil.

Christianos problem er at han ofte har svært ved at sætte en random spiller af. Hvordan kan man så forvente det ekstra ordinære kreative spil fra ham i topkampe, hvor det ikke lige kører for hans hold? Jo hvis han får en god skud mulighed langt udefra eller hvis medspillerne spiller ham fri i straffesparks feltet er han meget farlig. Fysik, hurtighed og skud er hans meritter. Men en Figo, Zidane, Ronaldo kaliber er han ikke.

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: Champions league

Indlæg af Huddi »

Jeg håber Real er sunket lidt i selvtilliden inden lørdagens el clasico for deres præstation i dag var ærligt talt elendig :grin:

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af Alchemist »

ulrich skrev:Ramos, Marcelo og Alonso får karantæne, hvis de får gult i næste kamp
Ifølge sport.es så er det Ramos, Alonso, Higuain og Coentrao. For Bayern: Boateng, Alaba, Luiz Gustavo, Kross, Thomas Müller, Lahm & Badstuber.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Huddi skrev:Jeg håber Real er sunket lidt i selvtilliden inden lørdagens el clasico for deres præstation i dag var ærligt talt elendig :grin:
Det ku være godt :smile: Håber tilgengæld ikke at vores spillere vil gå lettere til opgaven af den grund.

Havde sgu ikke regnet med en Bayern sejr. Positivt overrasket. Nu skal Barca gøre det godt på bridge'en!!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Sv: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Alchemist skrev:
ulrich skrev:Ramos, Marcelo og Alonso får karantæne, hvis de får gult i næste kamp
Ifølge sport.es så er det Ramos, Alonso, Higuain og Coentrao. For Bayern: Boateng, Alaba, Luiz Gustavo, Kross, Thomas Müller, Lahm & Badstuber.
Så hvis Bayern ender med at ryge i finalen, kan de i virkeligheden ende med at skulle spille den med et halvt B-hold? :razz:

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

er der ikke noget med at de gule kort bliver nulstillet i finalen,det mener jeg altså at de gjorde sidste år,eller er jeg helt galt på den. :smile:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Dagen derpå kan man så reflektere over, hvad Bayerns muligheder er efter deres sejr, eller Reals ditto. Jeg er af den overbevisning, at Real stadig er favoritter, jeg kan ikke se den store forskel i 2-1 sejren eller da det stod 1-1.

Jo Bayern har da sikkert fået selvtillid boost og endnu mere på tingene, især fordi scoringen faldt helt tilsidst efter at de havde presset Real. Jeg mener dog at Real slet ikke er et hold, der kan holde nullet, det er i hvert fald meget sjældent det sker. De var alligevel tvunget til at score, selv hvis de havde fået 1-1, fordi deres forsvar tror jeg ikke kan holde nullet. Og for at være sikre, så skulle de helst score 2 mål, situationen er den samme nu. De skal helst score 2 mål, for jeg tror ikke de kan holde Bayern fra at skabe chancer.

Juup Heynckes er ret sikker på at Bayern scorer på Bernabeu, så det betyder at Real skal score mere end et mål for at komme videre. Jeg synes derfor deres 2-1 nederlag ikke ændrer det store. Jeg tror vi kommer til at se en meget åben kamp på Bernabeu, begge forsvar er skrøbelige og giver mange chancer væk, og så tror jeg det bliver holdet der mest skarpe på dagen, som går videre.

Noget andet, hvor vild er Kroos?. Manden er altså 22 år gammel, men spiller som en garvet veteran med masser af erfaring. Jeg mener han var Bayerns bedste midtbane mand, han udstrålede ro og klasse. Hans pasningsspil var jeg imponeret over, og så var han ret rolig i pressede situationer. Sikke en spiller de har fået sig i Bayern. Schweini var rigtig god i første halvleg, men i anden halvleg var det tydeligt at han ikke er på 100% endnu. Han skal i kamp i weekenden, evt. en halvleg og så er han godt på vej. En lidt mere fit og klar Schweini får de helt sikkert brug for på Bernabeu.

Ribéry var ret god synes jeg, dog var hans trang til at overdrive næsten hver eneste tackling, lidt trættende at se på. Gud hvor overdrev han meget i går. Robben var ok, men ikke i hopla. Jeg synes Coentrao var decideret ringe (tænk at de har givet så mange penge for ham), jeg synes man kunne have udnyttet hans svagheder meget mere, det gjorde Bayern og Robben ikke. Lahm er en verdensklassespiller, og så har de en virkelig virkelig spændende venstreback i Alaba. Knægten er vist blot 19 år, men hold da op hvor har han spillet godt, efter at han er blevet omskolet til venstreback. Jeg vil ikke have noget imod, at få ham til klubben, så kan han i ro og mag udvikle sig endnu mere. Han er ikke Abidal høj, men han er stadig 1.80cm høj og så kan udvikle sig fysisk. Jeg er gået hen og blevet lidt vild med hans spillestil, og jeg synes den passer Barca.

Bayerns midterforsvar er jeg mindre imponeret over. Hverken Badstuber eller Boateng imponerer mig synderlig meget, og det er uforståelig at de i sin tid lod Hummels gå. Han havde pyntet i midterforsvaret hos Bayern. Neuer viste igen sin klasse i går, og de har helt sikkert brug for mindst en lignenden præstation fra ham på Bernabeu, måske en endnu bedre præstation, hvis de skal gøre sig forhåbninger om at spille finalen på hjemmebane.

Alt i alt var det dog en kamp fra vores synspunkt. Bayern viste at Real og deres forsvar samt midtbane kan komme i alvorlige problemer, hvis de møder kvalificeret modstand. Deres angreb er dog ret så farlig, og især Benzema er jeg imponeret over. De viste endnu engang i går, at de kan skabe chancer ud af det blå.

Nu skal vi selv have et godt resultat fra London, og så skal vi gøre alt for at gøre livet hårdt for Real på lørdag. Real har også en hel del spillere i karantæne fare, synes jeg, det er også positivt.

Jeg synes dog at begge hold kan være tilfredse med resultatet i går. Real får det vigtige udebane mål, og når man næsten hele kampen igennem er det andet bedste hold, så er et nederlag på 1-2 ikke verdens undergang. Bayern har sikkert fået tro på at det kan lade sig gøre at slå Real ud, så det er selvfølgelig positivt for dem.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 743867.ece

I følge Mourinho er det en konspiration mellem Alves, Pep, UEFA, den rumænske rengøringsdame i omklædningsrummet, samt bolddrengen Jürgen på 7 år på Allianz Arena, der i fællesskab fik støvlerne til at forsvinde.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Det er også underligt at det kan ske. Jeg mener, hvordan kan man stjæle fra omklædningsrummet, lige før kampstart?. Der er altid en eller anden fra holdet, som er i omklædningsrummet, selv når spillerene skal varme op, så er det enten holdlederen eller en fra træner-teamet, som befinder sig i omklædningsrum.

Underligt at det her kan ske, og egentlig også lidt pinligt for Bayern.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster