Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Vi ringer til 3+ nu siger, at vi lige lægger 79kr ud for dem til Viaplay.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nidzo7 »

"På kanten af offside, men ikke offside" -Godt formuleret ^^

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Heartbreaker skrev:Vi ringer til 3+ nu siger, at vi lige lægger 79kr ud for dem til Viaplay.
... altså det er vel YouSee du skal have fat i, for det fungerer jo tilsyneladende fint alle andre steder. ;-)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Ribery holder for meget på bolden.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

TDC har tilsyneladende også problemer.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Champions league

Indlæg af emo »

Fejl på vores Hovedstation

Vi har i øjeblikket driftforstyrelser på div. TV kanaler.

Fejlen betyder bl.a. at der periodisk er programmer i sort, periodisk ombyttede programmer m.fl..

Her kl. 19:30 er alt disponibelt mandskab kaldt til Fejlretning.

Vi beklager de gener, fejlen medfører for vores kunder.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice
YouSee og TDC er samme lort... de har globale problemer. Kun dem, ikke andre udbydere.
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Vel heller ikke så overraskende, når YouSee og TDC er samme koncern...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

vamosbarca

Re: Champions league

Indlæg af vamosbarca »

meget mærkeligt at KUN tv3 plus ikke virker her i kbh alle andre kanaler virker fint heller ingen nedbrud under reklamer hmm meget mærkeligt ikk man skulle næsten tror yousee havde besluttet at vi ikke skal se kampen.
kl 22.35 virker tv plus fint igen så bare rolig det går så først ned igen kl 20.45 i morgen :twisted: :grin:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg synes Bayerns midtbane har slet slet ikke fat. De bliver overspillet alt for nemt synes jeg. Real har meget plads på midten, og det har det forholdsvis nemt ved at spille sig ud af problemer nede fra forsvaret.

Jeg ville ønske Bayern bare var halv så gode som os, når det kommer til pasningsspil,. Real presser med alt for mange spillere, og de presser højt, man kan nemt spille dem tynde, med 2-3 smarte afleveringer. De har dog haft held med at tvinge Bayern til at sparke langt. Tit stoler Bayern spillere ikke på sig selv, de spiller tilbage til Neuer, som så soarker den op på Gomez.

Det er lidt synd, for Reals forsvar er i den grad til at tale med. Hver gang Baryen har bolden, så synes jeg de virker farlige, men det er lidt synd at de ikke aflever bedre og lidt hurtigere.

Real har brugt rigtig mange kræfter i første halvleg, og hvis det bliver ved, så er det helt klart en fordel for os, med tanke på El Clasico.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

KongJohn

Re: Champions league

Indlæg af KongJohn »

Det er sgu sjældent, at jeg holder så meget med et andet hold en Barca!! Og så er det jo endnu federe at se den med en kammerat, der har været i praktik et halvt år i München, som er meget stor sympatør af dem! Hvid Bayern holder nullet, og de måske kunne score endnu ét, så ser det sgu godt ud! Ville være en fed finale på Allianz mod dem - ja ja forudsagt at vi smækker Chelsea.

dinhxa

Re: Champions league

Indlæg af dinhxa »

Real spiller lidt på samme måde som mod os, de spiller hårdt, de er ikke ret målrettede, og satser på deres dødbolde, mens Bayern spiller rigtig fint, de spiller Real som Real skal spilles.

Tror Bayern vinder med en enkelt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Og ja Webb, han er, for at bruge englændernes eget udtrykt, A CUNT!. Jeg kan slet ikke klare synet af ham, og jeg synes han i den grad er en overvurderet dommer.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Det skal bare være ordnet inden i morgen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Og ja Webb, han er, for at bruge englændernes eget udtrykt, A CUNT!. Jeg kan slet ikke klare synet af ham, og jeg synes han i den grad er en overvurderet dommer.
Den eneste grund til at FIFA og UEFA bruger ham, må være at han har en stor grad af autoritet overfor spillerne. Han er, modsat en del andre dommere, ikke til at løbe om hjørner med, men til gengæld er han selv slemt glad for at være i fokus. Så det er noget af en win-lose situation. En halv- hvis ikke heldårlig dommer, der dog har autoritet.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Champions league

Indlæg af Kubala »

Bayern må gerne score i anden halvleg (helst to kasser, men tror det er for meget at forlange, de skal for alt i verden ikke indkassere et mål), de skal have en målscore med til Bernabeu, som de kan forsvare, hvis de skal videre. 2-0 vil ikke være dårligt, hvis nu de evt. kunne score i Madrid, men de spiller lidt nervøst, hvis bare Gomez havde hakkede den bold ind, der i slutfasen af halvlegen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster