Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Rooney eller van Persie som årets bedste, efter min mening. Nok sidstnævnte. Jeg fatter ikke, at Hart og Parker er blevet nomineret. Kompany, Valencia, Carrick og Dempsey burde stå foran Hart og Parker.

Agüero bør vinde årets unge spiller. Bale er vel hans eneste reelle konkurrent. Med mindre man giver prisen til en spiller, der først er brudt igennem i denne sæson. I så fald burde Welbeck eller Evans få den (med nomineringer til Sturridge, Joe Allen, Jones, Oxlade, Hoilett, Walker, osv.).

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Robin van Persie som den bedste (han har nærmest på egen hånd båret Arsenal til deres nuværende placering) og Agüero som den bedste unge (han er i hvert fald ét skridt foran alle andre nominerede i den kategori). Wham bam, ikke mere at snakke om der.

Billede

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Det er jo lige til højrebenet. Persie og Aguero.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Nu hvor vi er i gang med kåringerne: 20 Seasons of Premier League.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Jeg siger også Agüero som den bedste unge spiller, men veksler imellem Van Persie og Rooney som ligaens bedste. Rooney har være rigtig vigtig i mesterskabskampen, som Visca påpeger det. Hvorimod Van Persie har været enmandshær for Arsenal, som Blau så fint påpeger det.

Jeg vælger dog Rooney, mesterskabet betyder lidt mere end en tredjeplads, samt det faktum at jeg holdte en gang med Man utd før jeg blev Barca fan i 2002.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Flax_Generous skrev:Med mindre man giver prisen til en spiller, der først er brudt igennem i denne sæson. I så fald burde Welbeck eller Evans få den (med nomineringer til Sturridge, Joe Allen, Jones, Oxlade, Hoilett, Walker, osv.).
Det er sådan jeg ser på en "ung spiller" pris. Aguero er en profil allerede.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Endnu engang er de her nomineringer til at få hovedpine af. Jeg synes bestemt, at Kompany mangler i kåringen som årets bedste spiller, og jeg forstår slet ikke, hvordan Ox-Cham kan være med, men Phil Jones ikke er? Phil Jones var vild inditl januar måned, hvor han nu har haft en downperiode, mens Ox har haft flotte momenter i kampe, men ikke så god som Jones f.eks..

Når alt kommer til alt, så er Aguero den rette vinder af årets unge pris, og Rooney af årets spiller i England.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Nu hvor vi er i gang med kåringerne: 20 Seasons of Premier League.
Fedt lavet. Sådan noget kommer man nok aldrig til at se på den officielle La Liga side.

Med hensyn til kampene havde jeg på forhånd udelukket de 3 første, da jeg ikke har set nogle af dem. Resten har jeg dog set. Jeg endte med at vælge United’s 4-3 sejr over City i 09/10. Simpelthen en vanvittig kamp – også selvom Ben Foster ikke ligefrem imponerede i den kamp. Det var de to 4-4 kampe mellem henholdsvis Arsenal og Tottenham, og Newcastle og Arsenal, den konkurrerede med. 4-4 kampen mellem Arsenal og Tottenham var også bare fantastisk. Arsenal der kommer bagud, efter et i øvrigt vanvittigt mål af Bentley, for derefter bare at komme tilbage og være helt ovenpå og så kollapse til sidst med to ekstremt sene scoringer. Newcastle kampen er også bare en af de vildeste kampe. Man sad jo og regnede med at blive vidne til en måske historisk stor sejr da det stod 4-0 ved pausen, og i stedet går Arsenal bare på banen og kollapser fuldstændig. Og så den afgørende scoring af Tioté. For helvede, hvor er det bare godt sat ind. I øvrigt også fedt med så mange flotte scoringer. Især i 1-6 kampen mellem United og City, hvor de første 4 mål jo faktisk alle er utroligt flotte, ligesom der også er et væld af flotte mål i 8-2 kampen mellem United og Arsenal. Begge scoringer af Young og de to frispark af Rooney. Og så var det også meget sjovt at se et par kasser af Ginola i de to første kampe!

Ved målene var jeg virkelig i tvivl. Den stod mellem det første af Le Tissier, Henry’s, Bergkamp’s og Rooney’s saksespark, men jeg endte med at vælge Henry’s. Det er simpelthen vanvittigt, alene det at man tænker den tanke at man da bare lige kan vippe den op med sin første berøring, og så vende rundt og sparke i næste. Det er jo fantastisk udført, men det er også bare så unikt og opfindsomt tænkt, og det er netop grunden til at jeg vælger det over Rooney’s kasse – at det er et helt unikt mål. Saksesparks mål er set før, også selvom Rooney’s er ualmindeligt flot udført i en alt andet end almindelig kamp, men det Henry laver der er simpelthen unikt.

Jeg stemte på Ketsbaia’s jubelscene. Simpelthen alt for sjovt, hvordan han bare går helt amok på de satans reklamer der. Valget stod mellem ham, Sir Alex der ikke kan holde begejstringen tilbage og Lua Lua akrobatik.

Joe Hart’s redning mod Liverpool synes jeg klart er den bedste af dem. Der er flere af de andre, hvor jeg faktisk synes at det nærmere er ringe afslutninger end gode redninger. Joe Hart’s er så vildt hentet, for han skal altså helt på tværs af målet. Det er så godt snuppet.

De 11 jeg har valgt til Fantasy holdet er: Edwin van der Sar, Gary Neville, Marcel Desailly, Jaap Stam, Denis Irwin, Cristiano Ronaldo, Paul Scholes, Emmanuel Petit, Ryan Giggs, Alan Shearer og Thierry Henry. At jeg har valgt van der Sar over Schmeichel, hænger sammen med at van der Sar bare blev ved og ved og ved. Han slog sit navn fast i løbet af tiden i Fulham og i United blev han bare ved med at bevise sit værd gang på gang. Så har jeg valgt Gary Neville, for ligeså lidt som jeg bryder mig om ham som person, ligeså meget respekt har jeg for ham som fodboldspiller. Desailly er valgt fordi han er sej, Stam fordi han er tosset. Irwin er valgt fordi han levede en relativt stille tilværelse i United i jeg ved ikke hvor mange år, men alligevel var en vigtig brik. Ronaldo er valgt på højrekanten fordi han er Ronaldo. Scholes er valgt på midten fordi han er Scholes. Petit fordi ... den gider jeg ikke engang at forklare. Giggs fordi han er Giggs. Shearer fordi man ikke er den mest scorende i Premier League uden grund. Henry fordi det er Henry.

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Nu hvor vi er i gang med kåringerne: 20 Seasons of Premier League.

Mine stemmer;

Bedste målfejring - Bullard

Bedste mål - Thierry Henry mod Man Utd.

Bedste redning - Craig Gordon mod Bolton

Bedste kamp - Spurs mod Man Utd 3-5 (hvor en af mine alletiders favoritspillere, Juan Sebastian Veron spillede en brandkamp).

Holdet- Peter S - Lee Dixon - Tony Adams - Jaap Stam - Dennis Irwin - David Beckham - Paul Scholes - Roy Keane - David Ginola - Eric Cantona - Thierry Henry
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg overvejer lidt at melde dit indlæg til en moderator, Visca. Jeg kan nemlig ikke få øje på Petit på dit hold.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Holdet- Peter S - Lee Dixon - Tony Adams - Jaap Stam - Dennis Irwin - David Beckham - Paul Scholes - Roy Keane - David Ginola - Eric Cantona - Thierry Henry
Ginola foran Giggs?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Holdet- Peter S - Lee Dixon - Tony Adams - Jaap Stam - Dennis Irwin - David Beckham - Paul Scholes - Roy Keane - David Ginola - Eric Cantona - Thierry Henry
Ginola foran Giggs?
Ginola har jeg valgt udelukkende fordi, jeg var vild med hans spillestil. Jeg tænkte også over Giggs, men jeg synes bare Ginola var vild, en ekstraordinær spiller, efter min mening.

Det er også underligt at Cristiano ikke er en del af mit hold, men jeg synes han leverede sine største præstationer, da han spillede lidt mere centralt. Beckham er for mig meget meget svær at komme udenom, for mig står han som en af de største stjerner P.L har haft, plus han for mig var en del af nok den bedste midtbanekæde jeg har set i P.L.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jeg vælger mit eget hold.

Schmeichel
Neville - Adams - Vidic - Cashley
Beckham - Scholes - Keane - Giggs
Henry - Ronaldo

Ja, folk vil nok sige, at det er en United-domineret hold, men United har også domineret ligaen i mange år.

Adams var fantastisk i mine øjne, og han var en legende. Selv Ferguson har udtalt, at han var en United-spiller i en Arsenal-trøje. Han var en leder, hård hund og en stærk forsvarsspiller med et højt niveau.

Cashley og Evra er den evige diskussion, men jeg er mere til Coles mere kontante forsvarsspil, frem for Evras lidt nonchalante stil. Men de to er smagssag, for de var verdens bedste på deres pladser indtil sidste år.

Midtbanen siger sig selv. Den var dominerende, alle sammen hårdtarbejde, teamplayere og målfarlig og assisterende.

Angrebet er der ingen diskussion ved. Henry er den bedste angriber, jeg har set i mit liv sammen med Fede Ronaldo, og Cristiano Ronaldo er den største individualist, jeg har set i Premier League sammen med Henry, så de to skal danne angrebet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Jeg overvejer lidt at melde dit indlæg til en moderator, Visca. Jeg kan nemlig ikke få øje på Petit på dit hold.
Petit er så meget bedre end alle disse dødelige, at det vil være en hån at nævne ham med disse normale spillere. Petits navn skal nævnes med de helt store legender!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Cole har for nogle år tilbage været den bedste på sin position. Det har Evra godt nok aldrig været!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster