Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17814
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af emo »

FCBarcelonaChr skrev:Nederlag til OB. Lorte start på forårssæsonen. Kunne desværre ikke se kampen grundet arbejde. Nogen der kan fortælle mig om det var et fair resultat?
Tjoh, tjah, var det vel. Ingen af holdende havde de store chancer. HC viser igen forskelsbehandling hvor en halsyg og helt anonym HHA spiller næsten hele kampen og en løbestærk og villig DD skiftes ud i 60-65 minut. Eneste positive ting var at vi pressede højt, godt at se, Traore tilbage, godt at se.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tak for det emo. Og typisk HC. Fedt at Traore er tilbage, han bliver vigtig i foråret.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af soul_pitcher »

Brombi, jeg giver en bajer på Farum Kro, hvis du er fresh!
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

soul_pitcher skrev:Brombi, jeg giver en bajer på Farum Kro, hvis du er fresh!
uha, det ville jeg gerne, men jeg er bosat i det østjyste lige pt ;)

ps. løftet om bajere på min regning, holder stadig ved, hvis fcn vinder mesterskabet ;)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCN skal nok vinde mesterskabet!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Nu så jeg Fodbold Uden Filter , hvor problemet med de ballademager var et af emnerne, og hold da kæft hvor er Holmstrøm en idiot at høre på. Først og fremmest, manden går fuldstændig amok på talsmand for AGF fans, stiller en masse spørgsmål uden at give ham lov til at svare på dem, og så lukker han bare decideret lort ud!. Han siger på et tidspunkt, at de nøjagtigt ved, hvem disse ballademager er ( og tro mig det gør de, så han aler sandt lige i den situation i hvert fald), hvorfor kommer de så stadig ind på stadion?. Hvis FCK f.eks ved, hvem ballademagere er, så kan de jo give disse oplysninger videre til Aab f.eks, så de i hvert fald nogenlunde ved, hvem de skal tage fat i, de kan også sende lidt flere vagter med, men nej, på det punkt gider han ikke tage ansvar.

Jeg synes det er så latterligt, at de lige nu, hvor lukket brænder, skal agere tough guys, de vil ikke høre på noget som helst, de fans der er utilfredse med tiltaget, skal bare blive væk og se mig, jeg er kompromiløs for at komme dette problem til livs, er en latterlig spil for galleriet. Det værste er, at i starten af programmet tager Werge et af de små emner op. Han forstæller om det er i orden at Dame N'Doye, altså FCKs nok største profil, har lavet en tatovering med Urban Crew symbol. Holmstrøm slå det væk med, at han ikke er til kropudsmykninger og bla bla bla, og de er svære at komme af med igen, så man skal tænke sig grundigt om, før man laver det. Der er bare ingen der spørger Holmstrøm om, hvad han mener som en bestyrelsesmedlem for FCK, at Dame N´Doye sender et forkert signal ud, netop ved at hylde Urban Crew med den tatovering!. Hvorfor er der ingen konsekvenser, når Dame på denne måde hylder en fangruppe, som nok ikke er de meste sødeste og rareste mennesker i DK, i hvert fald ikke de fleste af dem!. Hvorfor siger Holmstrøm som repræsenterer FCK, at de mener det slet ikke er i orden at en af deres ansatte på sådan en åbenlys facon hylder ballademagere?.

Ja som i kan se, jeg synes Holmstrøm er latterlig, det er de fleste fodboldbosser. Nårh jo, hvis folk er interesserede i at se programmet, så kan i se det her. http://onside.dk/fodbold-video/fodbold- ... er-del-1-2
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

Holmstrøm kan nu være ganske interessant at høre på, vil jeg starte med at pointere.

Men igår var en helt anden sag, ja. Han tabte fuldstændig sutten! Det virker en smule ironisk at stå i et debatprogram og argumentere for at dialog på ingen måde skal have plads i den pågældende sag, hvorefter han bare smadre retoriske spørgsmål afsted efter den sagesløse gæst fra fanklubbernes forbund. Programmet igår var intet andet end 1 times raseri og hykleri fra Holmstrøms side, hvor man virkelig fik et indblik i hans forældede syn på verden.

At TV3 så vælger at lade hele programmet handle om det ene emne, blot fordi det gør sig godt som et underholdende element når den gamle gnavpot går i selvsving, stiller jeg mig undrende overfor! De havde jo så sent som i sidste uge fat i det samme emne.... Ergo blev den udsendelse SÅ indholdsfattig at det ikke var til at holde ud!

Hvad kom de frem til på den time? Holmstrøm fik langet en masse nedladende kommetare afsted (som sædvanlig), mens de yngre og mere forstående debatøre stod og rullede øjne af gnavpottens monolog...

Ja, jeg blev sQ skuffet igår. Især fordi at man INTET fik ud af debatten. Vi er ikke blevet klogere på problemet, og løsningen ligger heller ikke lige for...
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Han kan være interessant nogen gange, men i går var han bare irriterende og også hyklerisk. Han stillede en masse spørgsmål som sagt, uden at give manden en chance for at svare på dem, så sluttede han af med at sige, at der er intet at diskutere, og så gad han i øvrigt ikke selv svare på de lidt kritiske spørgsmål, som han selv blev stillet.

Og så ville jeg gerne have haft et svar på, om Holmstrøm synes det er ok, at klubbens største profil og en af ligaens største profiler, hylder en gruppe der er kendt for at lave ballade og være voldelige, med en tatovering. Hvis ja, hvofor går han så amok over andet, hvis nej, hvorfor har man ikke meldt noget ud?. Som sagt, de er hykleriske, nu hvor FCK virkelig er i fokus, så skal han spille ham den sur besytyrelsesmedlem fra FCK, som virkelig vil komme dette "samfundsproblem" til livs, selvom det skulle være på bekostning af FCKs økonomi. Spar mig for det lort Holmstrøm.

Hvis du virkelig er interesseret i at komme disse problemer til livs, så var det måske en ide at tage fat i den bedste spiller i klubben, og spørge ham hvorfor han hylder en gruppe der laver masser af ballade og er voldelige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Mander »

http://tv2sport.dk/tv-er-dette-aarets-d ... uperligaen

:roll:

Plus to annullerede mål... jep jep, endnu en god dag på stadion...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Elendig start på forårssæsonen for OB. Kun ét point i tre kampe. Gå af helvede til, HC!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af abx »

Fooo satan, glæder mig til FCK - FCM kampen.

Er FCM-fan, og jeg ser frem til mindst 1 point med fra Parken
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

For satan en god stemning på Farum Park igår. Og så tre point med hjem til Vestegnen. Skønt.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af # 23 »

7 kilo i banken, hvis AAB havde vundet. MOD FUCKING HB KØGE. Lorte dansk fodbold. Rører aldrig nogensinde den lorte liga igen. ALtså hvis FCK ikke engang kan slå Midtjylland på Parken, så burde alt i den liga være lort.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Jbninc »

Jeg forstår det heller ikke. Mit odds faldt også på Aab :(

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:Jeg forstår det heller ikke. Mit odds faldt også på Aab :(
Det er så skandaløst. HB KØGE man. De er så gennemført elendige, at selv Heskey ville have lavet et hattrick mod dem.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 34 gæster