Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

El Messias

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af El Messias »

Kunne nu godt tænke mig Jordi Alba i Barca..

Edit: Han er for vild!

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af ulrich »

wtf

FT Italy 0 - 1 United States

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]eGiYEWRzTik[/youtube]

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Sommetider tænker jeg, hbordan Simon Kjær formåede at blive professionel fodboldspiller. Kæft, en ringe spiller.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jbninc »

Ja, hvad skete der dog med den Simon Kjær, der spillede så godt i Palermo.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Yay, så har man fået sig 4 billetter til Bras - DK i Hamburg, hvor man lige nupper en hel weekend og fulder sig i tyske øl og mætter sig i currywurst. :lol:
Allez...

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af ladislau »

Var der nogen, som rent faktisk så ham spille så skide godt i Palermo(også med bolden)?
Eller var vi alle sammen breathtaken af en ung knægt med en stamplads i serie a?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

emo skrev:Yay, så har man fået sig 4 billetter til Bras - DK i Hamburg, hvor man lige nupper en hel weekend og fulder sig i tyske øl og mætter sig i currywurst. :lol:
Trumfer med 8 billetter. ;) Til gengæld tager vi hjem igen efter kampen (og aftensmad).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

ladislau skrev:Var der nogen, som rent faktisk så ham spille så skide godt i Palermo(også med bolden)?
Eller var vi alle sammen breathtaken af en ung knægt med en stamplads i serie a?
Jeg så nogle Palermo-kampe med ham, da jeg er Palermo-fan, men jeg har nu aldrig sådan set regnet ham for en upcoming world-class player. Hans skifte til Wolfsburg har bare vist, hvor forfærdelig ringe han er.

Jeg har desuden i nogle branderter mødt ind i nogle af hans gamle holdkammerater fra FCM-tiden, og de sagde, at de aldrig sådan rigtigt har forstået, hvordan han er blevet til det, han er, for han var ikke nogen god spiller. De sagde dog, at han var ufattelig ambitiøs, og at han havde lavet en liste over ting, han gerne ville nå i sin karriere, og det var ting såsom at blive solgt inden for 3 år, få landsholdsdebut, inden han var 21 og sådanne ting. Han var ufattelig ambitiøs, men de sagde, at hans talent ikke var noget "wooooooow", men nærmere begrænset.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

Så forfærdelig ringe er han trods alt ikke. Han havde ikke en god periode i Wolfsburg, men jeg kan sagtens få øje på talentet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Så forfærdelig ringe er han trods alt ikke. Han havde ikke en god periode i Wolfsburg, men jeg kan sagtens få øje på talentet.
En mand, der ikke forstår placeringsevne og er god for 2 katastrofale store fejl per kamp som forsvarsspiller er IMO forfærdelig ringe. Desuden hans beslutninger altid helt hen i vejret. Han presser konstant forkert, efterlader mange dumme huller bag sig og bliver ofte rundbarberet af sin direkte modstander.
Senest rettet af # 23 fre mar 02, 2012 2:30 pm, rettet i alt 1 gang.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Og for en forsvarspiller på 22 år er det helt normalt at han har hjerneblødninger til tider, alt andet ville være u-menneskeligt.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Og for en forsvarspiller på 22 år er det helt normalt at han har hjerneblødninger til tider, alt andet ville være u-menneskeligt.
Helt bestemt. Jeg synes bare, at hna begår grundlæggende fejl, som han burde ikke lave, efter 3 år i udlandet, hvor 2 år af dem har været i taktikkens eget land.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:
Visca El Barca skrev:Så forfærdelig ringe er han trods alt ikke. Han havde ikke en god periode i Wolfsburg, men jeg kan sagtens få øje på talentet.
En mand, der ikke forstår placeringsevne og er god for 2 katastrofale store fejl per kamp som forsvarsspiller er IMO forfærdelig ringe. Desuden hans beslutninger altid helt hen i vejret. Han presser konstant forkert, efterlader mange dumme huller bag sig og bliver ofte rundbarberet af sin direkte modstander.

Udover at jeg ikke har den samme opfattelse af ham, så er det ikke så usædvanligt i den alder han har. Du snakker ofte om Vidic, men hvordan spillede han da han var 22 år?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Nu tænker jeg feks. på Bonucci, 24 år, og laver stadig ret dumme dumme fejl, og man må have noget potentiale siden man er på det Italianske landshold. Generelt mener jeg at de italianske forsvarspillere er klodsede i deres boldomgang, de er gode til at rydde og heade og være muren foran målmanden.

Jeg vil give Kjær lang lang snor, både for klubholdet og på landsholdet.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster