Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Premier League Tråden

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

wtf. er det en "rigtig" boner han har ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af fidanho »

[youtube]8R78_CQleeU[/youtube]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Neville vil bygge "fans' HQ" ved Old Trafford

Man må sgu give manden, at han er United-mand helt ud til fingerspidserne.

EDIT: Om end jeg ikke tror på den bygning, der er på billedet... så mange penge har han vel heller ikke i overskud fra testimonial?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Neville vil bygge "fans' HQ" ved Old Trafford

Man må sgu give manden, at han er United-mand helt ud til fingerspidserne.

EDIT: Om end jeg ikke tror på den bygning, der er på billedet... så mange penge har han vel heller ikke i overskud fra testimonial?
Synes det er fedt, at han vil betale fansene tilbage med sådan noget. Det viser sgu hans hjerte i en tid, hvor fodbold kun handler og prestige og penge. Smukt.

Men mon ikke han har nogle bagmænd, som vil finansiere byggelsen og han selv skyder nogle penge ind. Han tjente omkring 6-700.000 om ugen i United og plus de mange bonusser ved trofæer, så har han nok en god sjat til at give ud for byggelsen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Taylor (Swansea): "One of Barca's biggest strengths is their composure. If they let a goal in or even 2 they just keep playing the same way"

Taylor (Swansea): "We feel the Barca way is the right way. I love watching them play, they'll win the CL again, I'm sure of it." [goal]

Taylor (Swansea): "At Swansea the whole club is set up in the same way as Barcelona. We have basically mimicked their way of doing things."
Swansea er min klub i P.L fremover!. Go Swansea!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Chelsea striker Fernando Torres: 'I cannot score' :mrgreen: :mrgreen:

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... nnot-score
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Birmingham's fans :lol:

"You're Getting Sacked in the morning".
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Haha!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

He He det er lidt fedt at høre, det går udover Chelsea. Det er dog lidt synd, at AVB valgte Chelski og det går ham skidt, jeg kan ellers rigtig godt lide ham og han er efter min mening en dygtig træner. Han skulle have valgt Inter eller blevet i Porto et år mere.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Gad vide om det er Wenger's sidste sæson i Arsenal? Det tror jeg.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Han er også langt over sidste salgsdato. Skulle dog ikke undre mig, om de bliver nødt til at ringe efter vagterne for at få ham ud af Emirates. Stædige franskmand.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Nidzo7 »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Sålænge han kvalificerer dem til C.L så vil han blive. Ledelsen er egentlig ret glade for, at de tjener penge på Arsenal og har en sund økonomi, og en af grundene er at Wenger sparer på transferpenge og lønninger. Han er med andre ord, en perfekt mand for ledelsen, især når de har accepteret at de ikke kan vinde ligaen med det materiale de har, og at C.L plads er realistisk, alt ekstra er bare en ekstra bonus.


Hvis Arsenal skal have en ny manager, så skal Wenger selv gå, og som Mander skriver, manden er stædig så det tror jeg ikke på.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:Sålænge han kvalificerer dem til C.L så vil han blive. Ledelsen er egentlig ret glade for, at de tjener penge på Arsenal og har en sund økonomi, og en af grundene er at Wenger sparer på transferpenge og lønninger. Han er med andre ord, en perfekt mand for ledelsen, især når de har accepteret at de ikke kan vinde ligaen med det materiale de har, og at C.L plads er realistisk, alt ekstra er bare en ekstra bonus.


Hvis Arsenal skal have en ny manager, så skal Wenger selv gå, og som Mander skriver, manden er stædig så det tror jeg ikke på.
Omvendt kan de ikke blive ved med at køre i samme drille? City og United kan vi antage, at de tager de to første CL-pladser de næste par år. Så har du altså Chelsea, Liverpool, Tottenham og Arsenal tilbage til de to resterende CL-pladser, og her er Arsenal IMO det svage led.

Tottenham er IMO det tredje valg, og så er der altså Chelsea, Arsenal og Pool tilbage til den sidste CL-plads. Hvis AVB formår at indoktrinere sit præg på Chelsea og hente de ønskede spillere, så de kan få gennemført deres generationsskifte, så ser det altså meget, meget, meget svært ud for Arsenal og dermed Wenger. Pool har et stærkt defensiv, men deres offensiv er for svag, men hvis de også får forstærket deres offensiv med en, der kan score mål, så er Arsenal efterhånden IMO ved at blive sat af, antaget at de fortsætter denne svage måde at hente kvalificeret spillere på. Deres midtbane er ikke eksisterende (Wilshere kan godt gøre den bedre, men han kan ikke klare det alene), og deres forsvar er katastrofalt ringe, hvilket er jo vital for at sikre evt. titler i fremtiden. Deres målmand er dog meget lovende, og det samme er Ox-Chamberlain.

Wenger skal til at få den finger ud af røven, ellers vil han blive fyret, for de vil misse fremtidige CL og penge, og det vil nok ikke glæde Arsenals bestyrelse.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

#23

Jeg er enig, jeg skrev også, hvis han kan kvalificere dem til C.L i år, så er han sikker. Jeg vil mene, at selv hvis det skulle glippe i år, så har han stadig så stor kredit hos ledelsen, at de vil holde fast i ham. Men han kan selvfølgelig ikke lave samme nummer næste sæson, så ja, han skal til at tage sig sammen, ellers kan det godt ende med en fyring.

Jeg har dog en opfattelse af, at det er Wenger selv som skal beslutte sig for at gå, ledelsen virker ret glade for ham, fordi han netop sparer en masse penge for dem og stadig giver dem mulighed for at tjene penge.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster