Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

Det er simpelthen så til grin !

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20903
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvorfor fanden skal det gå ud over Basel at Sion hellere vil snyde sig til sejr, end vinde på ærlig vis?
Basel's avancement er så fortjent som noget kan være og de skal ikke staffes for hvad Sion har gjort.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Hvis Basel havde gjort noget ulovligt, kunne jeg forstå det. Men da de ikke har nogen andel i Sions klage, burde de ikke udelukke Basel fra CL. Det er jo en falliterklæring af UEFA, hvis de udelukker Basel pga. Sions skandale.

Og nej, jeg gider ikke at have mit hold ind i CL igen pga. afbud. Det er simpelthen for pinligt. Ikke nok med at blive sparket ud af CL, men så skal man den samme ydmygende vej tilbage. Fuck no.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:Hvis Basel havde gjort noget ulovligt, kunne jeg forstå det. Men da de ikke har nogen andel i Sions klage, burde de ikke udelukke Basel fra CL. Det er jo en falliterklæring af UEFA, hvis de udelukker Basel pga. Sions skandale.

Og nej, jeg gider ikke at have mit hold ind i CL igen pga. afbud. Det er simpelthen for pinligt. Ikke nok med at blive sparket ud af CL, men så skal man den samme ydmygende vej tilbage. Fuck no.
Haha, respekt for den udtalelse....Nu skal vi huske at DK også den ydmygende vej ind til EM efter Jugoslaviens udelukkelse for derefter at vinde :lol:

@Visca - jeg er enig i at det er uretfærdigt hvis Basel udelukkes. Tilgengæld vil jeg MEGET hellere se United mod Bayern end B vs B ;-) ....som Bayern fan ville jeg dog blive PÆN bitter hvis Basel udelukkes!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Brombi »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:Hvis Basel havde gjort noget ulovligt, kunne jeg forstå det. Men da de ikke har nogen andel i Sions klage, burde de ikke udelukke Basel fra CL. Det er jo en falliterklæring af UEFA, hvis de udelukker Basel pga. Sions skandale.

Og nej, jeg gider ikke at have mit hold ind i CL igen pga. afbud. Det er simpelthen for pinligt. Ikke nok med at blive sparket ud af CL, men så skal man den samme ydmygende vej tilbage. Fuck no.
Haha, respekt for den udtalelse....Nu skal vi huske at DK også den ydmygende vej ind til EM efter Jugoslaviens udelukkelse for derefter at vinde :lol:

@Visca - jeg er enig i at det er uretfærdigt hvis Basel udelukkes. Tilgengæld vil jeg MEGET hellere se United mod Bayern end B vs B ;-) ....som Bayern fan ville jeg dog blive PÆN bitter hvis Basel udelukkes!
Jeg vil nu mene at der er stor forskel - Jugoslavien blev udelukket pga evident borgerkrig og ustabilitet. Alle Schweiziske hold skal ikke udelukkes, pga én klubs eventuelle fejl. Hvad Uefa dog ikke gør for at tjene et par ekstra skillinger - nogle af de store hold er ude og pludselig skal turneringen gøres ekstra attraktiv.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20903
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Most trophies in 21st century in top-5 leagues: Barcelona 18 - Inter 15 - Man United 14 - Bayern 14 - Lyon 14 - Real Madrid 11 [via sport]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20903
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

World Team of 2011: Neuer - Alves Vidic Pique Marcelo - Xavi Busquets Iniesta - Silva Messi Ronaldo #fcblive [by l'equipe]
Most short passes per game in top-5 leagues: Barcelona 687 - Bayern 542 - City 510 - Milan 504 - Arsenal 499 - Madrid 499 [via @whoscored]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Godt lavet, L'Equipe! Anerkendelse til Busquets, fock yeah!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20903
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Champions league

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Også fuldt fortjent at han er på Årets Hold. Bedste Defensive Midtbanespiller i Verden.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Godt mål af Semak for Zenit.

Og håber virkelig, at Milan tæver Arsenal om lidt over en time.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Go Zenit!

Alt er åbent inden det næste opgør. Russisk fodbold ftw!

Nej nej!! :lol: Flot af målmanden. Man kan godt se hvorfor han er anden målmand, godt nok pinligt!

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Er du gal et drop!
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

tja jeg holder med arsenal er det ok herinde? :smile: jeg er mere spændt på madrids kamp mod spartak i næste uge,alle tror at madrid sikkert bare vader over russerne hehe i 15 graders kulde jaja lad os nu se,jeg ville ikke blive overrasket hvis madrid får det meget svært i moskva,man skal slet ikke være så sikker på en madrid sejr.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

Hahahha :lol: Hvor er det vildt!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Champions league

Indlæg af Guardiola »

teemuss skrev:tja jeg holder med arsenal er det ok herinde? :smile: jeg er mere spændt på madrids kamp mod spartak i næste uge,alle tror at madrid sikkert bare vader over russerne hehe i 15 graders kulde jaja lad os nu se,jeg ville ikke blive overrasket hvis madrid får det meget svært i moskva,man skal slet ikke være så sikker på en madrid sejr.
Russisk fodbold skal slet ikke undervurderes! Men men... selvom jeg bliver kæmpe Spartak fan i deres kamp mod Madrid, så tror jeg Real er for stor en mundfuld.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 39 gæster