Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

God kamp. :twisted:
teemuss skrev:det mest uhyggelige er at barca kørte det utd hold totalt over i CL FINALEN.
Det var vel egentlig kun Rooney og Evra, som både startede i CL-finalen og i dag. Så det var ikke helt det samme hold.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg gætter på at Wenger siger;

- Vi havde mange unge spillere, som beviste at de har masser af potentiale og kvalitet.
- Vi var uheldige, med skader og også fordi de fik nogle heldige mål
- Vi vidste, at vi kan matche dem, se bare på chancer. Vi havde næsten ligeså mange skud som de havde.
- Vi var lidt uheldige med at målene faldt på uheldige tidspunkter.
- Jeg vil gerne købe ind, men det handler om at finde kvalitet. Hvis jeg finder en spiller, som har mere kvalitet end de spillere jeg har til rådighed, så vil jeg gerne give mange penge for ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

@SwissRamble skrev:Arsenal's strategy of selling their best players, not replacing them & throwing youngsters in at deep end might just need some fine-tuning.
@Zonal_Marking skrev:Good news Arsenal fans, Laurent Koscienly had a 100% pass completion rate
Jeg syntes, det var sjovt...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:God kamp. :twisted:
teemuss skrev:det mest uhyggelige er at barca kørte det utd hold totalt over i CL FINALEN.
Det var vel egentlig kun Rooney og Evra, som både startede i CL-finalen og i dag. Så det var ikke helt det samme hold.
Nej, men Jones, Smalling, De Gea, Evans, Welbeck er vel dårligere end Hernandez, Vidic, Rio, Fabio, VDS. Eller mener du måske, at de spillere der var på banen, vil have en bedre chance mod Barca ?

Nårh men det er også ligegyldigt. FED kamp, og NICE Resultat, omend sejren var for lille, synes jeg.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Fed kamp. Hvad havde Wenger mon regnet med inden sæsonstart?

De unge Arsenal drenge var helt slået ud - den bliver svær at komme over.

Rigtigt flotte Man U kasser. Villa og Pedro må godt indstille deres højre-ben som Youngs idag, da de ofte tager samme afslutning fra det ene hjørne ved feltet.

Wenger så chokeret ud. Han er måske snart på vej væk.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af klogfyr »

Flot kamp af United omend en smule ukoncentreret til tider, men det er forståeligt. Håber de Gea får lidt selvtillid efter i dag, selvom han burde have taget Walcotts mål. Young viser sig virkelig til at være et perfekt indkøb og er ved at blive rimelig vild med Wellbeck, selvom han stadig mangler noget kølighed i afslutningerne.

Wenger må ud og købe ind. Vermaelen har glasben og forsvaret falder åbenbart igennem uden ham. Tror ikke rigtig de får nogen, så forventer en skidt sæson for Arsenal, som kunne ende med en fyring af Wenger. Bliver en tæt kamp mellem de to manchester klubber selvom jeg tror United hiver den på erfaringen. Chelsea og Liverpool kommer til at kæmpe om 3-4 pladsen. Tror Liverpool mangler et par enkelte spillere for at komme helt op.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:Fed kamp. Hvad havde Wenger mon regnet med inden sæsonstart?

De unge Arsenal drenge var helt slået ud - den bliver svær at komme over.

Rigtigt flotte Man U kasser. Villa og Pedro må godt indstille deres højre-ben som Youngs idag, da de ofte tager samme afslutning fra det ene hjørne ved feltet.

Wenger så chokeret ud. Han er måske snart på vej væk.
Eller som Rooneys, han var også en klasse, men Rooney er jo bare klassespiller, når han er i form. Noget siger mig, at Manchester derbies, bliver ekstra intense, ekstra hårde og måske ligefrem grimme i år?. De to hold kæmper på flere fronts, mesterskabet, Dzeko og Rooney som skal kæmpe om topscorer titlen, Tevez som Man Utd fans hader, og han hader vist også dem. Jeg glæder mig til de to opgør, allerede nu!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:Flot kamp af United omend en smule ukoncentreret til tider, men det er forståeligt. Håber de Gea får lidt selvtillid efter i dag, selvom han burde have taget Walcotts mål. Young viser sig virkelig til at være et perfekt indkøb og er ved at blive rimelig vild med Wellbeck, selvom han stadig mangler noget kølighed i afslutningerne.

Wenger må ud og købe ind. Vermaelen har glasben og forsvaret falder åbenbart igennem uden ham. Tror ikke rigtig de får nogen, så forventer en skidt sæson for Arsenal, som kunne ende med en fyring af Wenger. Bliver en tæt kamp mellem de to manchester klubber selvom jeg tror United hiver den på erfaringen. Chelsea og Liverpool kommer til at kæmpe om 3-4 pladsen. Tror Liverpool mangler et par enkelte spillere for at komme helt op.
Jep, jeg tror heller ikke på Chelsea. Fools har jeg endnu mindre fidus til, synes slet ikke deres trup er stærk nok. De har dog desværre købt klogt ind, og folk som Suarez, Coates, Downing, Enrique ligner allerede nogle spillere, som kommer til at udgøre stammen på holdet, i mange år fremover.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Den kære Wenger holder pressemøde lige nu:
https://twitter.com/#!/Arsenal

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Wenger: “I am very open to signing players if we find players who can strengthen the team. We have a lot of people working on that
Mener han virkelig, at der er svært at finde spillere, som kan forstærke det nuværende hold?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

De har skudt sig selv i foden ved at trække Nasri og Cesc handlerne så langt. Nu har de tre dage tilbage til at finde erstatninger.. På denne tid af vinduet og med deres nuværende situation i mente, så bliver det meget, meget dyrt for dem, at hente noget der bare er tæt på at kunne ligne erstatninger, og forstærkninger generelt.
#jesuisSheep

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

zqa skrev:De har skudt sig selv i foden ved at trække Nasri og Cesc handlerne så langt. Nu har de tre dage tilbage til at finde erstatninger.. På denne tid af vinduet og med deres nuværende situation i mente, så bliver det meget, meget dyrt for dem, at hente noget der bare er tæt på at kunne ligne erstatninger, og forstærkninger generelt.
Ja, lige præcis. De har ikke just lagt salgene på et formidabelt tidspunkt for dem selv. Jeg tror simpelthen ikke, at de kan være konkurrencedygtige, når de har solgt dem begge to og specielt ikke, når man sælger dem så sent i vinduet. Nasri-salget er forståeligt, men at man sælger Fabregas så sent er mig en gåde.

Det bliver spændende at se, men de bliver med overvejende sandsynlighed overhalet indenom af Liverpool og måske også Tottenham, hvilket med forventningerne om Chelsea, Manchester United og City i top 3-4, ja, så er de ude af Europa. Jeg kan i hvertfald ikke se de store perspektiver i Wengers hold mere, nu hvor Nasri og Fabregas er væk, hvilket, uden at sætte dem på en højere pelistat end de egentligt er på, var rygraden på holdet.

I min optik så har Wengers projekt fejlet, for han har ikke formået at holde klubben oppe i det store hieraki, hvor man altså skal præstere og få trofæer. Det eneste, der har kunnet holde dampen oppe må have været tanken om en fremstormende Nasri og Fabregas' eksistens på holdet. Nu hvor de er væk, ser jeg det i hvert fald som en nedgradering, der er til at tage og føle på.

Er det ikke på tide, at Wenger skal ud? Det må da i hvert fald være svært at se, at han skulle kunne hive en ny Fabregas eller Nasri op af hatten.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af abx »

Breaking news!!!

Arsenal have announced a new deal to show all future games on comedy central
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

abx skrev:Breaking news!!!

Arsenal have announced a new deal to show all future games on comedy central

:lol: :lol: :lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Set på Twitter: I'd 8-2 be an Arsenal fan right now.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 79 gæster