Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nidzo7 »

BarçaDK skrev:Hvad med Keita på venstreback? Jeg synes umiddelbart han ligner en der kan spille venstreback med kvalitet.
Spillede Keita ikke også venstreback, mod Arsenal sidste sæson på Camp Nou?

Iraqi-Culé

Re: Champions league

Indlæg af Iraqi-Culé »

Nidzo7 skrev:
BarçaDK skrev:Hvad med Keita på venstreback? Jeg synes umiddelbart han ligner en der kan spille venstreback med kvalitet.
Spillede Keita ikke også venstreback, mod Arsenal sidste sæson på Camp Nou?
Det gjorde Maxwell. Men han startede som venstreback mod Inter Milan på Camp Nou. Han har spillet den plads op til flere gange for både Mali og Sevilla.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Neuer er vanvittig.

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

For sadan bobby, Neuer han er god! Han har reddet Schalkes røv 5+ gange allerede i 1. halvleg...!

Det er faktisk en meget underholdende kamp :)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Så er Sir F. igen i finalen men det er forståelig nok da der er kun et hold på banen og det er ManU.
Fuld fortjent!!

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

1 og 1/11 del hold!

Man U og Neuer!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Man må konstatere at Man U er altid heldige i CL-lodtrækningen.

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

j´♥ le foot skrev:Man må konstatere at Man U er altid heldige i CL-lodtrækningen.
Man må konstatere at de skal forbi os eller et hold der slog os ud for at nå trofæet ;)

EDIT: Og jeg ved nu ikke om man kan kalde Marseille, Chelsea og Shalcke 04 (eller Inter) for heldigt. Det kunne være værre, det kunne absolut også være nemmere.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

BarçaDK skrev:
j´♥ le foot skrev:Man må konstatere at Man U er altid heldige i CL-lodtrækningen.
Man må konstatere at de skal forbi os eller et hold der slog os ud for at nå trofæet ;)

EDIT: Og jeg ved nu ikke om man kan kalde Marseille, Chelsea og Shalcke 04 (eller Inter) for heldigt. Det kunne være værre, det kunne absolut også være nemmere.
Foruden Chelsea er der absolut ingen modstand at hente..

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

BarçaDK skrev:EDIT: Og jeg ved nu ikke om man kan kalde Marseille, Chelsea og Shalcke 04 (eller Inter) for heldigt. Det kunne være værre, det kunne absolut også være nemmere.
Hellere Shalcke 04 end Barça eller Real på det her tidspunkt af sæsonen.

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

De kunne have trukket FCK, og jeg synes egentlig ikke Schalke er en nem modstander, det har slået Roma og Inter ud, ikke to hold i storform men trods alt nr. 2 og 1 i den tredjebedste liga i verden sidste sæson. Men der er sgu ikke lette modstandere i chl-semifinalerne!


Men det handlede vel egentlig om, hvorvidt United "ALTID" er heldige i chl-lodtrækningen, og det kan jeg egentlig ikke udtale mig om, jeg kan ikke huske deres lodtrækninger de tidligere sæsonner :P

El Messias

Re: Champions league

Indlæg af El Messias »

UEFA has appointed Belgian referee Frank De Bleeckere (45) to lead the Barcelona-Real Madrid game on Tuesday. - Barcastuff
Barca, 4W, 1D, 1L
Madrid, 1W, 2D, 2L

Frank De Bleeckere husker vi vel alle som ham der tog Bojans mål, og i det hele taget dømte en elendig kamp på Camp Nou mod Inter.


[youtube]7KtHjSn0zQw[/youtube]

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Alchemist »

[youtube]e0xbyt4o_tc[/youtube]

:')

BarçaDK

Re: Champions league

Indlæg af BarçaDK »

Når jeg tænker med en fornuftig indstilling lyder det dumt, men ind i mellem bliver jeg stadig bange for den fucking blæksprutte der... Den forudsagde et Real-avancement, prøv at tænk, hvor pinligt det vil være, hvis det sker :shock:

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Champions league

Indlæg af Alchemist »

BarçaDK skrev:Når jeg tænker med en fornuftig indstilling lyder det dumt, men ind i mellem bliver jeg stadig bange for den fucking blæksprutte der... Den forudsagde et Real-avancement, prøv at tænk, hvor pinligt det vil være, hvis det sker :shock:

Den sagde jo tidligere på ugen, at Real ville vinde. De gjorde det som bekendt ikke. Glem alt om den blæksprutte, det er Messis far vi skal have til at forudsige resultatet ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster