Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Var det ikke bare to gule han fik skrabet sammen? Ellers må han virkelig have sagt noget hånende til dommeren...

... efter at have set det nu, så får han direkte rødt, ved ikke om det bare skal regnes som et ekstra gult, får vi at se når han får tildelt karantæne dage, om det er 1 eller 2 eller flere.

Aziz-Alzeheri

Re: Serie A tråden

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Dommeren giver ham et direkte rødt uden at tøve overhovedet. Zlatan udtalte efter kampen, at han bannede over sig selv, da han forkert mistede bolden.

Aziz-Alzeheri

Re: Serie A tråden

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Og så kom dommen. 2 spilledage + 1 for det 5. gulekort. Det vil sige at han misser kampene mod Brescia, Bologna og Sampdoria.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Jah, hvis det er 2 dage så har det været direkte. Det var dumt af ham, respektløst overfor holdet... lige kommet tilbage fra 2 dage og får nu 3, puha. Og jeg tror ikke på at han "bare" bannede af sig selv, selvf. skal han dække over det.

Aziz-Alzeheri

Re: Serie A tråden

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

emo skrev:Jah, hvis det er 2 dage så har det været direkte. Det var dumt af ham, respektløst overfor holdet... lige kommet tilbage fra 2 dage og får nu 3, puha. Og jeg tror ikke på at han "bare" bannede af sig selv, selvf. skal han dække over det.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene. Zlatan har jo vane om at råbe og skrige ude i luften, når han er mindre tilfreds. Men at han går aå koldt ud af banen uden at diskutere det, gør mig lidt i tvivl.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Nemlig, og så finder jeg det besynderligt at han bander på italiansk mens han kigger på linjedommeren. Det falder ham meget mere naturligt at bande på bosnisk eller svensk, som han gør så ofte. Men han er jo et for stort ego til at tænke på andre end sig selv... det er så skidt at stikke holdet i de afgørende kampe.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Med Romas nederlag igår, kan Juventus overtage 6 pladsen med en sejr. Det er en sindsyg vigtig kamp for dem i dag ude imod Fiorentina. Ydermere møder Udinese Napoli på udebane hvor de imo SKAL smide point, da jeg gerne ser Napoli som vinder af Serie A, og desuden ville Juve lukke hullet til Udinese på 5 pladsen, så der kun er 2 points adskillelse.

En ekstra godte ville være hvis Lazio også smed point, ude imod Catania. Så ville Juve med en sejr være 3 point fra 4 pladsen som giver adgang til CHL kval.

Juve tilbage i CHL NU!!!! Go go go.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Mander »

Go, go Viola og Udinese!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Nåh, endte med de værste mulige resultater for Juve, faaak it.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Skydefinten »

Burde næste komme i awesome-tråden, men klasse spark igen igen af Stankovic i aftenens Pokal-semi:
[youtube]--k9W5tG5hY[/youtube]

Aziz-Alzeheri

Re: Serie A tråden

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Smukt af Zlatan. Rigtig godt løb og endnu bedre placeret. Smukt mål, men dårligt resutlat. 2-2 hjemme er meget skidt.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

...il Capitano, Alessandro!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Nej nej nej Juve, i er til at lukke op og skide i. Ligeså snart man har lidt håb og tiltro til jer, så fejler i på det grusomste... skam jer. Føj. Go go...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Ej, de smed vel for fanden ikke en 2-0 føring? Jøsses... Utroligt så dårlige de er hjemme.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Lippi skrev:- Jeg sagde for nyligt, at jeg gerne vil arbejde igen, og finde mig et job i udlandet. Det gælder stadigvæk, men jeg kunne godt gøre en undtagelse for min tidligere klub Juventus. Jeg har ikke været i kontakt med klubben, men man kan aldrig sige aldrig, lyder det fra Lippi i et interview med Sky Sport Italia.
Kom glad...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster