Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Champions league

Indlæg af Nidzo7 »

Heartbreaker skrev:
Nidzo7 skrev:Fin lodtrækning, vi burde ikke få de store problemer på hjemmebane, men på udebane er det en anden sag. Tror på 1-1 ude og en sikker 3-1 hjemme! Glæder mig til at se Bale vs Marcelo, tror Bale kommer til at rund barbere ham :P Håber på inter i finalen, der skal hævnes for sidste sæson.
Både Marcelona og Bale spiller i venstre side. Det er derfor nok Ramos som bliver kørt rundt ;)
Ups :S Tak for påmindelsen :) Så bliver Marcelo kørt rundt af Lennon så ;)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Champions league

Indlæg af Heartbreaker »

Men lur mig ikke, om han ikke løber tværs over banen, laver en tunnel på Marcelona og tilbage igen ;)

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Champions league

Indlæg af Jamial »

fidanho skrev:
teemuss skrev:jeg tror desværre CL er forbi for i år sharktar er sindsyg gode,de slog b.l.a arsenal hjemme,tror desværre semi.f bliver sharktar mod RM. :(
Modent.. :roll:
Hvad er umodent i at være pessimist? Han har vel lov til sin holdning. Din reaktion er umoden.

Jeg tvivler ikke på at Barca går i finalen. Hverken Shaktar eller RM burde slå os.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

teemuss skrev:Blaugrana92
JA 5 nederlag i træk til barca tro mig det gør ondt på madrid.
Gu' gør det da ondt, men det er jo blot endnu en grund for Madrid til at anstrenge sig den tand ekstra. Næste gang vi møder Madrid, vil de ikke frygte os - de vil være så forbandet opsatte på at få brudt den stime af nederlag de er inde i. At noget gør ondt, er overhovedet ikke ensbetydende med at man frygter det. Tro mig.

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal sige om den her lodtrækning. Dels fordi den er déjà vu-agtigt, og dels fordi jeg ser den som en del af en række afgørende kampe i April måned.

Déjà vu fordi vi mødte Shakhtar tidligere, og det var ikke så nemt som mange tror .(1- Vi slog dem på udebane 1-2 på en fantastisk sen scoring af Messi som kom fra bænken og det var en vigtig kamp om først pladsen i gruppespillet 2- vi tabt 2-3 på hjemmebane.3- Vi slog dem 1-0 i Uefa Super-cup efter en hård kamp på en scoring af Pedro i 115 min)
Så der er intet der tyder på at det bliver en walkover. Deres seneste Kamp mod Roma er endnu et bevis.

Udover det, så falder den kamp på et noget uheldigt tidspunkt der gøre at vores kampprogramme i April ser således ud:

03/04 Villarreal VS Barça*
06-04 FC Barça VS Shakhtar
10-04 Braça vs Almeria ( måske spilles d 09-04)
12-04 Shakhtar Vs Barça
17-04 Real Madrid Vs Barça
20-04 Barça VS Real Madrid ( Cdr finalen)
27-04 Braça VS Realmadrid/ Tottenham ( det kræver at vi klarer Shaktar først )

7 Vigtige Kampe i løbet af tre uger (selv kampen mod Almeria er farlig fordi Almeria spiller for at ungå nedryklning derfor skal den tages alvorligt ), og Med så skadesplaget en trup vi har for øjeblikket, kan det kun blive en gyser fra nu af.

* kampen mod villarreal giver os et andet problem på grund af landskamp, her tænker jeg især på Messi som skal spille mod USA Og Costa Rica d. 26-03 og 29-03 og dermed kan han ikke nå at komme hjemme til tiden ( en dag før ) og det sket før. Derfor er jeg NÆSTEN sikker på at han ikke kommer med mod villarreal (For resten gælder det også Mascherano og Milito).

Personligt har jeg håbet på at møde Schalke04. Det er et hold vi kan slå uden store anstregnelser

Kan Messi gøre det igen?
Billede

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

den var lidt provo :) jeg er optimist jeg synes bare vi skal passe på ikke at undervudere vore modstandere.
sharktar har INTET at spille for ret forstået, ALLE regner med barca vinder og det er en farlig taktik,sharktar kan spille frigjort fordi ingen tror på dem,og det gør dem i mine øjne farligere end hvis vi f.e.k.s havde trukket RM eller utd fordi dem kender vi.
barca er ret beset et bedre hold uden tvivl,det bedste hold i verden når det køre,men lad os bevare ydmygheden det er en svær opgave der venter,men bestem ikke umuligt,jeg tror faktisk barca går videre men forventer 2 tætte kampe.
:)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Så er der ansøgt om 2x billetter til finalen! Hvis vi får dem, skal jeg derover med en Utd-mand, så kunne være lidt sjovt med en gentagelse af 2009... :)

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af fidanho »

Jamial skrev:
fidanho skrev:
teemuss skrev:jeg tror desværre CL er forbi for i år sharktar er sindsyg gode,de slog b.l.a arsenal hjemme,tror desværre semi.f bliver sharktar mod RM. :(
Modent.. :roll:
Hvad er umodent i at være pessimist? Han har vel lov til sin holdning. Din reaktion er umoden.

Jeg tvivler ikke på at Barca går i finalen. Hverken Shaktar eller RM burde slå os.
Man har da lov til at være pessimist, men han nævner ikke at vi har en chance. Som om at vi er fortabte, og vi ikke kan vinde. Selvfølgelig skal ydmygheden være der, men så heller ikke mere end at vi er væk fra semi-finalen, vi er trods alt favoritter blandt mange, og nok også de fleste fodboldkendere. Og desuden er han pessimistisk ret mange gange, bare vi møder lidt modvind, eller andet.
Din reaktion er umoden, fordi du skrev at jeg var umoden. :roll:

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

stop nu mit indlæg var ment lidt som en overdrevet joke.selvfølgelig er vi ikke chanceløse jeg tror osse barca går videre,jeg tror bare ikke på det blir en walkover.
jed advare mod at tro det bare er peace of cake,det er ingen kampe på dette niveau.
så skal vi ikke bare lade det ligge nu,no hard feelings herfra til nogen af jer,vi er jo trods alt alle sammen barca fans fordi vi elsker den klub,lad os glæde os over det i stedet for at skændes. :D

teemuss

Re: Champions league

Indlæg af teemuss »

of cake,det er ingen lette kampe på dette niveau.
sorry

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:Så er der ansøgt om 2x billetter til finalen! Hvis vi får dem, skal jeg derover med en Utd-mand, så kunne være lidt sjovt med en gentagelse af 2009... :)
Uha, det kunne godt nok være guld at tage over at se den kamp! Tror da også lige jeg sender en ansøgning afsted!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15204
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Mander skrev:Så er der ansøgt om 2x billetter til finalen! Hvis vi får dem, skal jeg derover med en Utd-mand, så kunne være lidt sjovt med en gentagelse af 2009... :)
Husk at tage en ekstra pung med haha

Iraqi-Culé

Re: Champions league

Indlæg af Iraqi-Culé »

Jamial skrev:
fidanho skrev:
teemuss skrev:jeg tror desværre CL er forbi for i år sharktar er sindsyg gode,de slog b.l.a arsenal hjemme,tror desværre semi.f bliver sharktar mod RM. :(
Modent.. :roll:
Hvad er umodent i at være pessimist? Han har vel lov til sin holdning. Din reaktion er umoden.

Jeg tvivler ikke på at Barca går i finalen. Hverken Shaktar eller RM burde slå os.
Hercules burde heller ikke slå os. Lad nu vær med at være så sikker, du bliver bare skuffet.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Champions league

Indlæg af Ronaldinho »

Tja, nu er Ronaldo, Di Maria og Sergio Ramos i karantæne fare, så det ville være en idé, hvis Spurs kunne irritere dem, og prøve at skaffe dem et gult kort, så de har en chance i retur opgøret.

Eller også i den sidste kamp, så de har karantæne imod os, hvis de skulle vider-avancere.

Iraqi-Culé

Re: Champions league

Indlæg af Iraqi-Culé »

Hvem har vi egentlig i karantæne fare. Iniesta?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster