Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Raman93 »

wft yaya?

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Det er Kolo der er taget ;)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jeg havde ikke ligefrem set en sort spiller tage doping. De plejer da ellers at være fysiske pragteksemplarer samt ejer af en fantastisk kondition. Det undrer mig godt nok det her.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:Jeg havde ikke ligefrem set en sort spiller tage doping. De plejer da ellers at være fysiske pragteksemplarer samt ejer af en fantastisk kondition. Det undrer mig godt nok det her.
Ding ding ding :!: vi har en vinder for det mest racistiske indlæg i forummets historie :P

Og dette endda med tidligere brugere som Rivaldo10 :wink:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg kan godt nok ikke lige se, hvori det racistiske ligger. Der er jo som sådan slet ikke noget forkert i det, når han siger at langt de fleste afrikanske spillere er rigtig godt bygget til at spille fodbold - tætbyggede, stærke og ofte med en super god udholdenhed. Jeg kan i hvert fald ikke lige finde det racistiske element i lige netop dét indlæg?

Edit: ... men man kan så selvfølgelig sige at det er noget racistisk overfor os ikke-afrikanske folk. ;)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15200
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Lopezzz »

[youtube]MSSiprBXng4[/youtube]

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt nok ikke lige se, hvori det racistiske ligger. Der er jo som sådan slet ikke noget forkert i det, når han siger at langt de fleste afrikanske spillere er rigtig godt bygget til at spille fodbold - tætbyggede, stærke og ofte med en super god udholdenhed. Jeg kan i hvert fald ikke lige finde det racistiske element i lige netop dét indlæg?

Edit: ... men man kan så selvfølgelig sige at det er noget racistisk overfor os ikke-afrikanske folk. ;)
Racisme er ikke nødvendigvis altid negativt, Blausen.

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg kan godt nok ikke lige se, hvori det racistiske ligger. Der er jo som sådan slet ikke noget forkert i det, når han siger at langt de fleste afrikanske spillere er rigtig godt bygget til at spille fodbold - tætbyggede, stærke og ofte med en super god udholdenhed. Jeg kan i hvert fald ikke lige finde det racistiske element i lige netop dét indlæg?

Edit: ... men man kan så selvfølgelig sige at det er noget racistisk overfor os ikke-afrikanske folk. ;)
Racisme er ikke nødvendigvis altid negativt, Blausen.
Racisme er altid negativt. Hvad #23 skrev, er hverken racistisk mod sorte eller hvide.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Nogle bud på hvad Liverpool-ManU bliver i weekenden?.. Synes godt nok den er svær at forudse!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Nogle bud på hvad Liverpool-ManU bliver i weekenden?.. Synes godt nok den er svær at forudse!
Vidic har karantæne, og det er meget tvivlsomt hvorvidt Rio når at blive klar eller ej. Faktisk har SAF dømt ham ude, i hvert fald i pressen, men der er forlydender om, at man vil vente til søndagen, og så tage den endelig beslutning derfra. Evra er vist også småskadet og kan betegnses som tvivlsom. Hvis Man Utd skal spille uden de 3, så er det en mindre katastrofe for dem, synes jeg. Uden Rio, Vidic og Evra vil forsvaret ( de formodede startere må så blive O'Shea/Rafael - Smalling - Brown - Fabio/O'Shea) få sine problemer. Omvendt kan altså både Rio og Evra være med, og det vil i den grad give Man Utd et boost.

Liverpool har vist også nogle vigtige spillere som der er tvivl ved, bl.a Agger. Jeg tror mest på uafgjort eller en snæver Man Utd sejr, forklaring er simpel, Liverpool har bare ikke et særlig godt hold, og de har endnu ikke overbevist mig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Uafgjort. 1-1 eller 0-0. Lånte en tidsmaskine og fik mit gæt bekræftet for lidt siden.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Uafgjort. 1-1 eller 0-0. Lånte en tidsmaskine og fik mit gæt bekræftet for lidt siden.
Så jeg kan godt smide en tusse på et X siger du? :D

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

@ Daluigi.

Det er en meget svær kamp at forudse. De sidste to kampe på Anfield har Liverpool vundet. Liverpool brænder efter at sætte deres rivaler på plads, og United med en firebackskæde, hvor kun Smalling er 100 procent klar, giver United en del problemer.

Desuden har United kun 4 midtbanespiller til rådighed, og det er Gibson, Fletcher, Carrick og Anderson. De kan måske godt være trætte, og i og med, at Gibson er en dårlig fodboldspiller, Fletcher er fornærmende ringe i den her sæson, Carrick har gjort det godt, og Scholes ikke altid kan spille alle kampe, så vil ejg sige, at Liverpool har nogle rigtige gode forudsætninger for at de kan vinde.

Det afhænger af, hvem der starter godt, og med Uniteds dårlige udebanestatistik vil jeg derfor betegne Liverpool som en meget, meget lille favorit med 51-49 i deres favør. Det siges, at Carroll vil debutere, og med hans spidskompetence i luftspillet og Vidics fravær, som normalt dominerer luftspillet i Uniteds defensiv, så kan det volde store problemer for United.

Det bliver en god kamp, tror jeg :-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Nogen der ser Birmingham - WBA? Ha ha, Ridgewell og Scharner var lige igang med en episk kamp om retten til PrL bedste bryde-greb.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Wow, flot mål af Morrison. WBA foran med 2-1.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster