Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Øhh, ikke mig!?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Øhh, ikke mig!?
:wink:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Squix tak for din forklaring. Det kunne da være lidt sjovt, hvis Lyon igen slår dem ud og det endda efter et rigtig godt udgangspunkt. Men som sagt, 1-1 er et ret godt resultat at tage med hjem fra Frankrig.

P.S Jesus Christ, er de nogen der fatter bare 5% af det Ståle lukker ud? Normal fatter jeg rimelig af det nordmænd siger, men Ståle er altså lidt svær at forstå. Jeg er helt blank hver gang han udtaler sig til medierne. Desuden er det rimelig godt klaret, at han ikke har lært dansk efter så mange år i landet. Især med tanke på, at han allerede kunne norsk, det burde i den grad gøre det lidt nemmere. Oscar Wendt er faktisk udmærket til det danske sprog f.eks.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Oscar Wendt er svensker...

At ståle ikke har lært dansk beviser blot hvor fantastisk arrogant han er. Han har sagt han ikke gider bruge kræfter på at lære sproget.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Oscar Wendt er svensker...

At ståle ikke har lært dansk beviser blot hvor fantastisk arrogant han er. Han har sagt han ikke gider bruge kræfter på at lære sproget.
Ja jeg ved godt Wendt er svensker, det var mere for at understrege man meget nemt kan lære det danske sprog, hvis man enten kan enten er svensker eller nordmand.

Ja Ståle er arrogant, jeg er ikke særlig vild med ham.

LuisEnrique

Re: Champions league

Indlæg af LuisEnrique »

Åh hvilken fryd at se de selvfede, arrogante og jammerlige hvidklædte bastards tabe og endda noget så eftertrykkeligt, set ud fra spil og chancer.. fck ramte muren og håber chelsea gør arbejdet færdigt på stamford bridge..gerne med en ordentlig snitter. hvor jeg dog hader fck!!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

LuisEnrique skrev:Åh hvilken fryd at se de selvfede, arrogante og jammerlige hvidklædte bastards tabe og endda noget så eftertrykkeligt, set ud fra spil og chancer.. fck ramte muren og håber chelsea gør arbejdet færdigt på stamford bridge..gerne med en ordentlig snitter. hvor jeg dog hader fck!!
Nå, for fanden. Troede lige du snakkede om et andet hold til at starte med ...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

emo skrev:Måske Mourinhos første hjemmebane nederlag kommer før end ventet (havde ventet at vi ville slår dem som de første).
Mou har tabt på hjemmebane før i alle andre turneringer end den hjemlige liga, bla. CHL.
Det er altså *kun* i ligaerne han har været ubesejret på hjemmebane i 9 år.

Still, that's pretty amazing!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Det er altså lidt sjovt at de i optakten kammede helt over (mere end jeg rent faktisk havde havde fantasi til at forestille mig) med Holger Danske og hele piv'tøjet, og så at se hvor hurtigt guldfeberen loddede af.

Jeg havde troet jeg ville holde med FCK igår, men kunne ganske enkelt ikke da det kom til stykket. Sjovt som det kan ødelægge ens forhold til et hold at se dem spille mod Barca. Ikke fordi jeg var decideret FCK-fan før, men havde dog fulgt dem lidt - også live. Så kom Barca til Parken, og jeg blev mindet om hvor store FOCKers fodboldfans er - det mærker man tydeligt når det "går ud over" ens eget hold.

Det er lidt samme historie med Arsenal. Jeg har sympati for holdet, og holder som udgangspunkt med dem i PL, men det kan godt blive ødelagt lidt af at så mange af deres danske fans har set sig så gale på Barca (Hallo, Cesc vil jo selv væk, for f...!)

LuisEnrique

Re: Champions league

Indlæg af LuisEnrique »

Blaugrana92 skrev:
LuisEnrique skrev:Åh hvilken fryd at se de selvfede, arrogante og jammerlige hvidklædte bastards tabe og endda noget så eftertrykkeligt, set ud fra spil og chancer.. fck ramte muren og håber chelsea gør arbejdet færdigt på stamford bridge..gerne med en ordentlig snitter. hvor jeg dog hader fck!!
Nå, for fanden. Troede lige du snakkede om et andet hold til at starte med ...
Hehe nope..det er fck her tales om, men det havde da rigtig nok osse været en perfekt aften, hvis Real Madrid osse havde tabt, meen de var nu ikke særlig overbevisende..tror godt lyon kan tage røven på dem igen.

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

SpillerSomMESSI skrev:
emo skrev:Måske Mourinhos første hjemmebane nederlag kommer før end ventet (havde ventet at vi ville slår dem som de første).
Mou har tabt på hjemmebane før i alle andre turneringer end den hjemlige liga, bla. CHL.
Det er altså *kun* i ligaerne han har været ubesejret på hjemmebane i 9 år.

Still, that's pretty amazing!
Tror han hentyder til Mourinho ikke har tabt på Barnabeu med RM endnu :)

Deraf kommer min kommentar;
Squix skrev:
emo skrev:Måske Mourinhos første hjemmebane nederlag kommer før end ventet (havde ventet at vi ville slår dem som de første).
Hvis det skulle blive Lyon der slår dem ud af CL på grund af det. Så er det fandeme i orden de slår dem før os :D
Så må vi nøjes med at tangdere Mourinhos rekord omkring hjemmebane nederlag i ligaen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Champions league

Indlæg af Mander »

Visca El Barca skrev:Vanvittig tifo til gengæld, det er squ meget flot. Men vores mod Inter sidste år var flottere :P
Jeg har hørt, at det var den mest vanvittige tifo i tifoernes historie. Det har Carsten Werge selv sagt.

Jeg er fandeme glad for, at jeg var på bar og se den, så jeg kunne underholde mig selv med øl. Bare lidt underligt at sidde med to københavnere og en fynsk FCK-fan og være den eneste, der håber på, at samtlige spillere på begge hold brækker benene. For I ved godt, hvad der sker, når en fodboldspiller brækker benet, ikk'? Her er et hint:

Billede

Og hvor er Torres dog overvurderet. Jeg havde hellere betalt £ 50 mio. for en rullekebab med fodboldstøvler.

Squix

Re: Champions league

Indlæg af Squix »

Mander skrev: Og hvor er Torres dog overvurderet. Jeg havde hellere betalt £ 50 mio. for en rullekebab med fodboldstøvler.
Haha - so true :D

Ikke for sjovt Pedro slog ham af på landsholdet under VM i Semifinalen og Finalen.
Det fryder mig virkelig.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Jeg faldt i søvn i halvlegen mellem FCK-Chelsea. Så meget rager en dansk 1/8-dels deltagelse i CL mig åbenbart...til trods for at jeg bor 1 km for Parken/"løveburet".

Chelsea var dog en eller to klasse bedre på samtlige pladser af det jeg så af kampen :roll:

Hørte btw. at prisen for Torres kunne have finansieret FCK i 5 år. Crazy.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Hørte btw. at prisen for Torres kunne have finansieret FCK i 5 år. Crazy.
Den kunne have finansieret mig resten af mit liv og 100 år yderligere ...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster