La Liga 2023/2024

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af emo »

Hahahaha.

Håber det koster dem flere kort.
Allez...

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Parla »

LOL en kamp, synd for Diakhaby.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Madameskrald »

Det kan godt blive stramt for RM at undervære Bellingham i nogle kampe… rygterne siver, at han var meget direkte og ubehøvlet over for Manzano, så 2-3 kampe kan det måske godt blive til..

Og helt vildt tragisk for Diakhaby - den kunne godt være karriere definerende! :sad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Lopezzz »

Jeg gik i seng efter jeg skrev mit sidste indlæg og nu tjekker jeg jeres indlæg meget forsigtig og scroller meget langsomt ned i håbet om at se noget positivt fra kampen.
Det føles som om der skal sparkes en afgørende straffe for at vinde finalen. Så meget hader jeg fjenden fra hovedstaden :lol:

EDIT: Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Tak Valencia tak tak tak :clap: :clap: :clap: :lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så ikke kampen, hvad skete der med Diakhaby?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Nu er jeg ikke vildt meget inde i de forskellige dommeres gøren og laden, men Gil har jeg haft “fornøjelelsen” af at opleve live på camp nou. Han gav et uforståeligt rødt kort til Lenglet i den kamp.

Og jeg mener at kunne huske at han flere gange har givet Barca røde kort i forskellige situationer hvor kommentatorer har sagt at det var hårdt dømt. Men jeg kan også huske forkert.

Men hvis jeg husker rigtigt er det da underligt at RMD føler at netop Gil er en korrupt dommer for Barca, da jeg tror de fleste Barca fans føler det stik modsatte.

Situationen i kampen mellem Val-Rmd som der debatteres heftigt er om dommeren må fløjte kampen af på det tidspunkt han fløjter. Og indtil nu har jeg ikke set et argument baseret på regler der viser at han har lavet en fejl.
Han fløjter jo ikke af efter indlægget er sparket, men inden.

Det har vi da set utallige gange blevet gjort mod os i kampe. Bevares, vi brokker os altid når det sker, og det er forståeligt at Rmd brokker sig, men har dommeren da gjort noget forkert?

Hvis ikke, så kan man da ikke bebrejde dommeren for det.

Iøvrigt var et af Vinis mål vist suspekt offside’ish.. og her kunne Gil, hvis konspirationsteorien er valid, da meget vel have dømt offside. Det gjorde han ikke. Var gav heller ikke, konspirationsteoretisk, Val et straffe i overtiden, som Gil have dømt.. her valgte Gil at sige at det var en klar fejldom.

Gil havde mange muligheder for at være partisk i den kamp, men det er svært at se at set skulle være til Val’s fordel nogen af gangene.
At han fløjter en kamp af inden et indlæg er jo ikke fordi han ved at Rmd laver et mål på indlægget, han fløjter af fordi han mener kampen er forbi, uanset hvor meget vi sidder og lægger til og trækker fra på vores eget kampur.

Fis en en hornlygte, det er hvad det er.

Edit:
Jo Gil er glad for at give røde kort til Barca:
https://youtube.com/shorts/aRhe81nCeDY?feature=shared
Så, jeg forstår ikke hvordan man i Rmd lejren påstår at han er så pro Barca at man var nødt til at lave en psykologisk propaganda video om ham inden deres kamp mod Val, og nu efter kampen, som han i øvrigt dømte korrekt i alle store kendelser, inkl. slutfløjtet er gået fuldstændig haywire.
Senest rettet af SpillerSomMESSI søn mar 03, 2024 1:17 pm, rettet i alt 2 gange.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Dumle
Indlæg: 47
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 3 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Dumle »

Vinder vi i aften så er den jo åben igen. Det bliver spændende.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Gil fløjtede også til pause i 1 halvleg i et igangværende Val angreb.

Men.. Fra Gil får besked på at tjekke straffesparket på skærmen til spillet sættes igang igen går der ca 1 minut.
Han skal jo ikke stoppe tiden da han dømmer straffe, kun den tid det tager at tjekke det. Man stopper jo heller ikke tiden ved frispark, undtagen det tager unødvendig lang tid (skade etc.).. ellers er det jo en del af det normale spil.
Han havde oprindeligt lagt 7 minutter til.
Han fløjtede kampen af da der var spillet 8 minutter og 40 sek. over normal tid.: 98:40
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5489
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Bellingham siger ikke blot “its a fu…king goal.. “ han optræder truende, hvilket også er det Gil har skrevet i sin rapport.



Men læser man på diverse RMD fan sider vil man få det indtryk at Jude blot siger at det var et mål Gil overreagerer ved at give ham rødt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
søn mar 03, 2024 10:31 am
Så ikke kampen, hvad skete der med Diakhaby?
NSFW
Ikke for sarte sjæle.

På et tidspunkt er hans knæ under Tchoumani og rører ham næsten i hovedet. Det ser vanvittigt ud.


Antimadridista
Indlæg: 9229
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
søn mar 03, 2024 11:37 am
Gil fløjtede også til pause i 1 halvleg i et igangværende Val angreb.

Men.. Fra Gil får besked på at tjekke straffesparket på skærmen til spillet sættes igang igen går der ca 1 minut.
Han skal jo ikke stoppe tiden da han dømmer straffe, kun den tid det tager at tjekke det. Man stopper jo heller ikke tiden ved frispark, undtagen det tager unødvendig lang tid (skade etc.).. ellers er det jo en del af det normale spil.
Han havde oprindeligt lagt 7 minutter til.
Han fløjtede kampen af da der var spillet 8 minutter og 40 sek. over normal tid.: 98:40
Ved ikke hvordan Manzano dømmer i den gængse Real kamp, men han har så sandelig dømt horribelt i Barcas kampe i årevis.

Hvis man læser div kamptråde herinde, vil man se et hav af kommentarer vedr Manzano når man hører at han skal dømme.

Hvis Manzano er pro noget hold, er det i hvert fald ikke Barca!!!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Iniesta007
Indlæg: 573
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 83 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Iniesta007 »

Ja Miniputa behøver vi da ikke at frygte så meget :crazy:

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: La Liga 2023/2024

Indlæg af Kvoller »

Ikke meget hjælp at hente fra Celta.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 46 gæster