La Liga 2020/2021

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Og så endte det igen i en komplet puig circle jerk.

Koeman er ikke en særlig god træner og jeg ville ikke have et problem med at han blev udskiftet. Men vores største problemer er stadig i truppen og især omkring Messi. Før der bliver taget hånd om disse problemer så kommer vi ikke til at se det spil som folk savner. Jeg står fuldstændig af når det kommer til det her puig snak - det er alt for simpelt og båret af en enorm bias.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 11, 2021 6:34 am
Og så endte det igen i en komplet puig circle jerk.

Koeman er ikke en særlig god træner og jeg ville ikke have et problem med at han blev udskiftet. Men vores største problemer er stadig i truppen og især omkring Messi. Før der bliver taget hånd om disse problemer så kommer vi ikke til at se det spil som folk savner. Jeg står fuldstændig af når det kommer til det her puig snak - det er alt for simpelt og båret af en enorm bias.
Jamen, du har jo en lige så stor andel i at snakken netop kommer til at handle om Puig. Det er dig, der gang på gang vælger et navn ud i en post og forfølger vinklen. På den måde, er du måske mere Biased, end jeg er(og andre), specielt når vi snakker i forhold til Barca, for der er alle tilhængere i én eller anden grad Biased i sin opfattelse af, hvordan spillet skal spilles, hvilket også er grunden til at lige præcis denne snak er så interessant. Jeg må da også sige at vinklen bliver en kende unuanceret, når man skal forsvare sine synspunkter ud fra et enkelt punkt i et indlæg og det er også derfor, jeg prøver at sprede snakken lidt ud til andre aspekter af spillet. På den måde, så er det jo også fedt at debattere sine holdninger og sit syn på spillet, da det netop tvinger én til nuancer.

Når jeg, for gud ved hvilken gang, efterhånden, har set en Barca kamp med en uinspireret tilgang med kedeligt, forudsigeligt og stationært spil, så kigger jeg ud mod bænken og ser på, hvem der kan ændre dette taktiske dødvande. Og gang på gang ser man, at der kun sidder en enkelt spiller, der for alvor kan ændre spillet, ikke kun ved indskiftning, men også permanent, hvis han får mulighederne, men han bliver aldrig brugt. Jeg synes, det er enormt frustrerende at se Barca spille i øjeblikket, ligesom det har været de sidste mange år efterhånden. Koeman havde nogle enkle momenter, hvor han bragte lidt nyt til bordet, men de har fortabt sig ud i intetheden og lige nu ser det ud til at han er den, der er Biased i sin forudindtagethed. Du vil gerne have det til at dreje sig om Messi, men Messi skal nok levere mere end rigeligt, hvis holdet omkring ham bliver sat ordentligt op, så på den måde er det uinteressant at snakke om ham. Det er jo ikke ham, der ikke leverer, men derimod en lang række af spillere, der i bund og grund slet ikke kan spille spillet, som man gerne vil se. Dembélé, Grizmann, Braithwaite og Coutinho. Det er for mange på vigtige positioner i angrebet, som Messi er afhængig af, for at spillet skal flyde optimalt. Balancen, eller manglen på samme, som du er meget optaget af, kommer med denne mangel på afstemning i angrebet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Jep det er mig der snakker om puig. Så er det kommet på plads.

Vi har haft det samme problem over flere sæsoner. Også da vi havde suarez. Og egentlig også da vi havde ini og ney. Med MSN begyndte det handlet om at gå på kompromis med spillestillen for at give vores offensive stjerner de bedste vilkår. Vi har ofret hele vores presspil. Vi har i flere sæsoner spillet uden balance med en højrekant der lå centralt hvor midten/backen skulle dække kanten (offensivt og defensivt). Og jeg kunne blive ved.

Så det at du sidder og brokker dig over spillet for samtidig at skrive "Messi skal nok levere mere end rigeligt, hvis holdet omkring ham bliver sat ordentligt op" skriger imo til himlen. Holdet er lige netop sat op for at Messi kan levere. Det er ikke et tilfælde at Messi er blevet så meget bedre efter at vi er gået over i et nyt system. Men det er åbenbart uinteressant og løsningen er i stedet at se på "trekanten" hvor vi kun har en spiller på bænken der kan hjælpe. Hvad siger du forresten til de links jeg smed op tidligere som viste at vi var det klart farligste hold i la liga?

Du kan også spørge dig selv om hvorfor det er at vi har en række spillere "der i bund og grund slet ikke kan spille spillet, som man gerne vil se."? Er det alene pga niveau eller er det fordi de bliver spillet på måder der ikke får det bedste ud af dem? Får vi feks det bedste ud af demb som angriber? Får vi det bedste ud af griez som kant?

Kort sagt - jeg fatter ikke hvordan man kan have set Barca spille de sidste mange sæsoner og ende med at løsningen er trekanten og puig. Koeman er en del af problemet men vores klart største problem er at vi stadig er alt for afhængige af gamle spillere og især Messi. Det giver os nogle enorme taktiske udfordringer der stikker meget dybere end trekanten og vores offensiv. Vi får ikke et stabilt presspil før Messi er væk. Vi får ikke etableret et alternativ på den offensive midt da Messi spiller i de rum og suger alle boldene til sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
man maj 10, 2021 11:56 pm
Dytrax skrev:
man maj 10, 2021 11:08 pm
Joan Laporta doesn’t understand how Riqui Puig hasn’t been given enough importance by Ronald Koeman in his team. The president considers Puig to be a key part of La Masia and someone who can set an example for the young players in Barcelona. [Rac1]
Ja, så er jeg ikke den eneste, der ser ham som et symbol på fremtiden :lol: Ham der har dog nok lidt mere magt, end jeg har :lolno:

Selvom det er rygter, så er det dog præcis sådan jeg husker Laporta fra hans sidste periode. Og han er bestemt ikke bange for at gøre alvor af truslerne. Jeg tror vi kommer til at se langt flere ændringer i truppen, end man umiddelbart regner med.

Problemet med Puig er jo at han netop i denne fase af sæsonen kunne have udgjort et vigtigt alternativ til startelleveren, hvis Koeman havde givet ham mere spilletid kontinuerligt. Hvordan skal han udvikle sig, hvis han ikke får minutter? Derudover, så er alt snak om stats i en snak om Puig vs. Pedri, eller andre, useless, fordi han har fået sin meget sparsomme spilletid i helt andre perioder af kampene. Hvor mange starter har han fået? 1? 2? Han har tilmed fået den, når Barca skal jagte mål, fordi spillet er blevet for statisk og forudsigeligt. Hans rolle er altså også helt anderledes, når han bliver skiftet ind, hvor han primært har skulle skabe dynamik og uforudsigelighed. De parametre, hvormed man måler, bliver derfor uinteressante, fordi man ændrer på variablerne.

Når man siger at de Jong, Pedri og Puig ikke kan spille sammen, så gør man jo bedst i at have set det ske.



Én gang har man altså set dem spille mere end syv minutter sammen og de gjorde det fremragende.
Og hvad er det præcist, at 7 min skal danne grundlag for?

Ja, de laver nogle fine kombination - det er jo ikke anken for ikke at spille de tre sammen. Lagde du mærke til, hvad der skete, da Busq forlod banen forleden - hvilket er set gentagne gange i løbet af sæsonen?

Og du forholder dig fortsat ikke til, at midtbanen og delvist angrebet er en stor kompensationsmekanisme for forsvaret og angrebet (Messi). Midtbanen skal være løbestærk, placeringsdygtig og taktisk displineret, da vi hverken er dygtige nok offensivt til at kompensere for en svag defensiv og dygtige nok defensivt til at kompensere for en forholdsvis svag offensiv.

2021 har tydeligt vist, at vi skal genvinde boldene senest 10 m inden på egen banehalvdel eller falde tilbage og stå dybt, ellers bliver det andet hold med stor sandsynlighed farlige.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Så det at du sidder og brokker dig over spillet for samtidig at skrive "Messi skal nok levere mere end rigeligt, hvis holdet omkring ham bliver sat ordentligt op" skriger imo til himlen. Holdet er lige netop sat op for at Messi kan levere. Det er ikke et tilfælde at Messi er blevet så meget bedre efter at vi er gået over i et nyt system. Men det er åbenbart uinteressant og løsningen er i stedet at se på "trekanten" hvor vi kun har en spiller på bænken der kan hjælpe. Hvad siger du forresten til de links jeg smed op tidligere som viste at vi var det klart farligste hold i la liga?
Det er jeg fløjtende ligeglad med, når man alligevel står og mangler vigtige mål, når sæsonen er slut. Barca spiller med stor risiko i defensiven og sådan skal det vedblive at være. Derfor er det vigtigere at score mål, end at undgå at indkassere en håndfuld i løbet af sæsonen. Når man så åbenlyst har svært ved både at lukke kampene og ved at score i kampe, hvor man er blevet læst rent taktisk, så skriger det for mig til himlen.
Du kan også spørge dig selv om hvorfor det er at vi har en række spillere "der i bund og grund slet ikke kan spille spillet, som man gerne vil se."? Er det alene pga niveau eller er det fordi de bliver spillet på måder der ikke får det bedste ud af dem? Får vi feks det bedste ud af demb som angriber? Får vi det bedste ud af griez som kant?
Præcis, det gør man ikke. Grizmann passer ikke ind og Dembélé yder langtfra nok defensivt. Dermed har du tre luksus spillere på banen, hvor kun den ene yder, det han skal, Messi. De to andre leverer ikke på det niveau, man har brug for. På den måde, så gælder det ikke om at have nok angribere, men at have dem, der komplimenterer hinanden bedst. Jeg gider virkelig ikke gå ind i en diskussion om man har plads til historiens bedste spiller på holdet. Det er simpelthen for useriøst. Det er ikke der problemet ligger, men om man tildeler ham for mange roller på holdet på samme tid og dermed gør holdet for afhængigt af ham. Man skal have spillere på andre positioner, der kan tænke en selvstændig tanke og det har man ikke i øjeblikket, sådan som holdet er sat op. Det skal være en velsmurt maskine, der bare kværner derud af, angreb efter angreb og så nytter det ikke noget at man har en Grizmann, der løber rundt i sin egen verden og en Dembélé ligeså, der tilmed er yderst begrænset i presspillet og det endnu mere end Messi, som egentlig yder et fint genpres.

Jeg synes egentligt at forsvaret og prespillet fungerer rigtigt fint, men i de kampe, hvor modstanderen står godt på banen og fremfor alt er fysisk overlegne, der mangler man spillere, der kan modstå presset med bolden ved fødderne. Pedri har gjort det rigtig godt og det er et scoop uden lige man har gjort sig. De Jong og Busquets gør det også rigtig for øjeblikket, selvom sidstnævnte synger på sidste vers rent fysisk, men hvad fanden hjælper det, når to tredjedele af angrebet spiller sit eget spil? Grunden til at Koeman er gået over til 3-5-2 i stadig stigende grad, er jo netop at Angrebet simpelthen ikke fungerer. Ikke at der ikke er nok forsvarsspillere, ikke at man har for mange angribere, men fordi at man ikke har nok spillere på banen, der kan spille spillet. Og når det sker, så sætter det forsvaret under unødigt pres for at levere en fejlfri indsats og det er sgu for meget at forlange, når man samtidig prioriterer angrebet så højt. Derfor kigger jeg ud mod bænken og tænker, hvem kan give den offensive balance, der mangles? Hvem kan binde spillet sammen, hvem er kreativ, hvem kan finde rummene, hvem løber solen sort, hvem kan modstå presset med bolden ved fødderne? Svaret er hver gang det samme, for der er kun én.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Og hvad er det præcist, at 7 min skal danne grundlag for?
Intet, de er jo netop pointen. Der er intet grundlag for at konkludere at de ikke kan spille sammen, for de har ikke spillet sammen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Hele dit skriv falder fuldstændig til jorden når vi ved at holdet er det bedste hold i la liga offensivt. Og det med en markant margin. Du skriver og skriver men du forholder dig ikke til det. Det er muligvis ikke den form for fodbold du vil se med tallene viser tydeligt at vi gør det fint offensivt.

Vi har derimod strukturelle og balancemæssige problemer i samtlige kæder på holdet og de bliver ikke løst før man tør tage snakken om hvorvidt vi virkelig har råd til lade historiens bedste spiller indirekte diktere systemet. 442 og 532 er et direkte forsøg på at skabe balance på holdet og alligevel flyver der mål ind til højre og venstre. Målene er der stadig og vi har i de seneste mange sæsoner været det klart bedste offensive hold i la liga. Men vi kan ikke blive ved med at affinde os med at have spillere på banen der ikke arbejder begge veje. Ikke hvis man vil se et spilmæssigt niveau som tidligere.

Jeg er i hvert fald ikke et sekund om at vi ikke får et ordentligt genpres, får uddelegeret det offensive ansvar og får etableret nye offensive mekanismer før vi gør op med Messi (og andre af de mindre løbestærke ældre spillere). Så kan du kalde det useriøst alt det du vil men vi har haft disse problemer under 3 forskellige trænere og med mange forskellige spillere i truppen. Vi ender altid med en eller anden form for kæmpe kompromis i systemet. Alt i mens får træneren skylden for at være kedelig, for ikke at bruge de rigtige spillere og for at være taktisk dårlig. Truppen bliver kaldt svag og enkelte spillere bliver fremhævet som skurke/frelsere. Og så videre og så videre.

Men ok løsningen har åbenbart stirret dem alle lige i hovedet - spil Puig. Han er lækker på bolden, har overblik og flair som Messi, ini samt Xavi og vupti - holdet vinder alt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis nogen er Biased, så er det sgu dig :crazy: Nu er der heller ikke plads til Messi mere :lol: Der er simpelthen ikke andre løsninger, end at Messi skal ud. Ja, så har man set det med. Og du klager over, jeg ikke kommer med noget. Nå, men tak for snakken. :thumbup:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Du burde gå en smule dybere end de overfladiske analyser du kommer med herinde. Også selvom det gør ondt. Det er selvfølgelig meget mere behageligt at drømme om Puig men at tro at han er svaret og vejen til det "rigtige Barca" er naivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
tirs maj 11, 2021 12:05 pm
Du burde gå en smule dybere end de overfladiske analyser du kommer med herinde. Også selvom det gør ondt. Det er selvfølgelig meget mere behageligt at drømme om Puig men at tro at han er svaret og vejen til det "rigtige Barca" er naivt.
Jeg gider ærligt taget ikke rigtig tage den igen med dig. Det eneste du gør, er at vinkle tingene på din egen måde og du kommer med absolut intet, der er konstruktivt. I stedet vil hellere end gerne forsøge at latterliggøre dem, der har andre holdninger. Det er selvfølgelig ikke så behageligt at tænke på at man inderst inde bare gerne vil nedgøre. Du bure tænke over, hvad det egentlig er, du siger og hvad det er, du kommer med.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Det er sgu lidt svært at tage det der seriøst. Du har i måneder skrevet "Puig" til stort set alt herinde og nu brokker du dig over (nægter at diskutere) at jeg overhovedet kan finde på at nævne Messi.

Jeg prøver at gå lidt dybere end "vi er dårlige offensivt - det er koemans skyld fordi han ikke spiller Puig/Koeman forstår ikke Barca". Vores offensiv er ikke engang vores største problem (som de stats jeg har smidt herinde tydeligt viser) og vores problemer er jo ikke kommet i denne sæson. Vi har haft dem under forskellige trænere, med andre spillere i truppen og i andre systemer. Jeg ser, som andre herinde, mod Messi. Han er den altoverskyggende stjerne og han har en kæmpe indflydelse på hvordan vi spiller. At det er komplet sindssygt kan jeg ikke forstå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Kunne det feks tænkes at en spiller som pedri der har spillet offensivt hele sit liv inden han kom til Barca ville leverer bedre offensivt hvis han ikke skulle fungere som en "balancespiller"? Eller de jong feks? Du er hurtigt til at skrive at de, sammen med en masse andre offensive spillere, ikke er gode nok men du forholder dig overhovedet ikke til hvorfor. De er bare ikke gode nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af ladislau »

I/du bliver jo nødt til at læse, hvad manden skriver. Især når du selv spurgte ind til Puig.

Det er indlysende vi må starte med en plan med bolden, for det er kun i statistikkens verden(og når Messi har den), at vi er tilnærmelsesvis farlige.
Vi skal fanme kunne holde på bolden på midten, og sætte momentvis fart på ved modstanderens felt.
Det er de ting, som ikke kun gør os farligere, men også gør vi kan forsvare os med bolden, og det er sådan vi til dels skal kompensere.
Lad endelig Puig prøve, for den 18 årige har et stykke vej endnu, og de tre andre har andre prioriteter. Det falder selvfølgelig tilbage på Koeman. For han har på en god dag kun en halv plan, og den virkede halvt i februar og marts.

Så skal en ny træner selvfølgelig også deale med gamle koryfæer, måske inkl Messi. Det ligger i jobbeskrivelsen, og det er ikke sikkert det lykkedes til perfektion, og titlerne hænger ikke lige til i den nærmeste fremtid.
Men koryfæerne bliver jo faset ud den nærmeste tid, og vi kan bygge op. Det var også planen i år, men vi kom virkelig ikke særlig langt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor har en spiller der har spillet offensive pladser hele sit liv (kant og off midt) og på et højere niveau med bedre stats end Puig (i seneste sæson) det svært?

Det er for nemt bare at tage pedri ud (eller andre ud) og sige de gør det dårligt. Pedri spiller ekstremt sikkert med bolden. Han har vist at han både kan drible og slå gode afleveringer så hvorfor gør han det ikke? Jeg vil vove at påstå at grunden til at han ikke gør det, og til at Puig ikke vil gøre det, er tre-delt:

1.Vi er ekstremt sårbare overfor kontrastød hvilket betyder at stort set alle andre spillere end Messi (som har en komplet fri rolle) er bange for/har fået besked på ikke at slå risikable afleveringer og tage chancer med bolden (driblinger).
2. Vores midt altafgørende for at Messi kan bevæge sig rundt som han gør offensivt og tage chancer med bolden. De skal støtte ham defensivt overalt på banen.
3. De skal støtte bussi. Bussi kan ikke løbe de meter der kræves men han er ekstremt vigtig for spillet.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at både de jong og pedri kan gøre det bedre offensivt. Men deres rolle er "bundne". De skaber balance, rydder op, de jong skal fylde feltet osv. Jeg kan ikke se hvordan Puig skal gå ind på midten og spille sit spil. Opgaverne forsvinder jo ikke. Hvis pedri ikke støtter hvem skal så? Og det er et kæmpe problem da vi på trods af løbestærke spillere på midten stadig har enorme defensive problemer (igen se stats smidt op herinde). Vi lukker mange mål ind og vi giver mange chancer væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2020/2021

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det som de andre spillere skal kompensere for i forhold til Messis manglende defensive part, spiller selvfølgelig ind i billedet, især for midtbane spillerne.

Men, jeg har skrevet det før.. der er lavet artikler om Messi der *går* rundt på banen siden 2011. Selv i Peps tid.

Messi deltager faktisk også i genpresset mere end han har gjort, selvom det da er halvhjertet at best.

Jeg ser det også som EasyBuddist er inde på, at det er de offensive spiller omkring Messi der ikke leverer chancer nok. Derfor bliver alt lagt på Messi, så han både skal agere offensiv midtbane, 10'er og 9'er.

Hvis Griezmann for eksempel kunne sætte en eller to mand og derved skabe chancer ville holdet fungere helt anderledes.

Vi mangler en kreativ tekniker i angrebet (ala Neymar).
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster