La Liga 2019/2020

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »

RGB skrev:
søn jul 05, 2020 9:16 pm
"Når vi spiller godt spiller vi bedre end når Real spiller godt"

Jeg synes heller ikke Real spiller godt og det tror jeg de fleste Madrid fans er enige i. Tag et smut ind på Madridista.dk - de bliver generelt slagtet, præcis som Barca gør her.

Jeg tror de fleste er enige i, at tvivlsomme kendelser generelt falder ud til Real og Barca fordel, men at det hele er en stor konspiration og Real kun vinder fordi hele dommerstanden er købt af Florentino, er sgu lidt for plat.

Og det har jeg heller aldrig nogensinde sagt... vi har også haft mange kendelser på vores.. jeg tror bare at mange, inkl kommentatorer etc, konstanterer at i øjeblikket får Real stort set et straffespark pr kamp, hvor deres modstandere enten får mål annuleret eller bliver snydt for straffespark. Jeg tror dog det er tilfældig. Det er blot svært at hoppe på “ Real er værdige vindere” af ligaen i pr, når de netop spiller rigtig dårligt og kamp efter kamp ligeså godt kunne have tabt som at have vundet hvis kendelser var mere lige.

Thats all.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af VicValde »

Altså man har lige byttet en ung 23-årig gut med masser af fremtid for en 30-årig bosnier, der ikke var fast mand på Juventus’ holdkort. Udelukkende for at simulere et plus i regnskabet. Med andre ord har man pisset i bukserne for at holde varmen!

De hold, der kunne være interesseret i Griezmann, etc., vil være over Barcelona som glubske ulve, der bliver uundgåeligt store tab ifbm. eventuelle transfers af den slags profiler. Jeg ser det overhovedet ikke som en mulighed at købe Neymar. Derudover er der mange andre pladser på hhv. midtbanen og forsvaret, hvor der trænger mere. Lenglet er jo ikke Barcelona-kvalitet.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

RGB skrev:
søn jul 05, 2020 9:16 pm
"Når vi spiller godt spiller vi bedre end når Real spiller godt"

Jeg synes heller ikke Real spiller godt og det tror jeg de fleste Madrid fans er enige i. Tag et smut ind på Madridista.dk - de bliver generelt slagtet, præcis som Barca gør her.

Jeg tror de fleste er enige i, at tvivlsomme kendelser generelt falder ud til Real og Barca fordel, men at det hele er en stor konspiration og Real kun vinder fordi hele dommerstanden er købt af Florentino, er sgu lidt for plat.
Sociedad, valencia og nu bilbao. Syntes du isoleret set, at disse kampe er blevet dømt fair og uden slagside?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

VicValde skrev:
søn jul 05, 2020 8:46 pm
emo skrev:
søn jul 05, 2020 8:17 pm
RGB skrev:
søn jul 05, 2020 7:47 pm
Er de to situationer nu helt sammenlignelige?

Den første er rimelig klar, da Marcelo trædes på foden i kamp om bolden.

Men den anden situation foregår langt væk fra bolden og det ser umiddelbart ikke ud til, at det er en bevidst handling fra Ramos side. Men enig i at den kan dømmes, da han træder ham på foden. García er dog i off-side position, hvis bolden skulle være på vej derind.

Men ok, nu er jeg også et korrumperet fascistsvin, der holder med Madrid og derfor - som alle andre Francotilhængere - har begyndende slidgigt i både skulder og albue, af at holde den strakt hele tiden.
De er sammenlignelige, frispark er frispark. Der dømmes straffe for alle frispark i feltet om bolden er der eller ej.
Det er det jo ikke, når manden er offside. Der bliver godt nok grædt højlydt herinde i øjeblikket. Real Madrid er mere end fortjente vindere af ligaen, hvis det skulle ende sådan. Barca må bare kigge ind ad og indse, at storhedstiden er forbi og der bliver nogle hårde år. Der er ikke mange lyspunkter at fremhæve, som det ser ud lige nu, og når Messi engang er væk, er vi reelt ikke andet end et top 4-8 hold...
Frispark er vel frispark? Men hvad så med Ramos aæbuebi hovedet på Bilbao spilleren, der kunne de også have dømt straffe. Men skete det?
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Fcuk Real. De er ikke andet end en korrupt klub som selv fikser deres kampe.
Samtlige sociale medier og eksperter er efter dem.
Trist at vi skal spille i en liga hvor næsten alle dommere er madridistas.
Real vinder kampe fordi de skide madridista dommere sidder i VAR rummet og hjælper dem. Det er katastrofalt!
Hele Madrid er en kæmpe joke.
Hvis bare Catalonien kan løsrive sig men det er nok umuligt fordi den spanske fascistiske styre har sørget for at fængsle alle dem som kæmper for Catalonien.
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

- Jeg så kampen i Bilbao (Real Madrids 1-0-sejr søndag, red.), og selvom jeg ikke er glad for at sige det, gentager jeg, at VAR ikke bliver brugt, som det skal.

- Siden fodbold er vendt tilbage efter corona-krisen, har det ikke været fair, hvilket afspejler resultaterne. Det ser ud til, at VAR altid favoriserer det samme hold.

- VAR er til for at hjælpe dommeren, men i de sidste uger har alle været i stand til at se situationer, hvor det ikke er blevet brugt fair, siger Bartomeu i et interview med Movistar efter Barcas 4-1-sejr over Villarreal søndag aften.
Nu er vores kære ledere ude at udtale sig om VAR, føler han presset siden han skal ud i medierne nu.
Allez...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Norbit »

emo skrev:
man jul 06, 2020 8:09 am
- Jeg så kampen i Bilbao (Real Madrids 1-0-sejr søndag, red.), og selvom jeg ikke er glad for at sige det, gentager jeg, at VAR ikke bliver brugt, som det skal.

- Siden fodbold er vendt tilbage efter corona-krisen, har det ikke været fair, hvilket afspejler resultaterne. Det ser ud til, at VAR altid favoriserer det samme hold.

- VAR er til for at hjælpe dommeren, men i de sidste uger har alle været i stand til at se situationer, hvor det ikke er blevet brugt fair, siger Bartomeu i et interview med Movistar efter Barcas 4-1-sejr over Villarreal søndag aften.
Nu er vores kære ledere ude at udtale sig om VAR, føler han presset siden han skal ud i medierne nu.
Bartomeu skal bare klappe i og fjerne sig fra den ledelse hurtigst muligt.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Vores næste kamp bliver helt speciel oplevelse for alle Barca fans.
Vi sender Mini Puta ud af ligaen :grin: :grin:
Holdkæft hvor er jeg glad for at være vidne til det :lol:
For mig det føles som om vi har vundet Treble igen hahhahaha

Billede
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
man jul 06, 2020 10:09 am
Vores næste kamp bliver helt speciel oplevelse for alle Barca fans.
Vi sender Mini Puta ud af ligaen :grin: :grin:
Holdkæft hvor er jeg glad for at være vidne til det :lol:
For mig det føles som om vi har vundet Treble igen hahhahaha

Billede
Aaarrh slap af. Så er det vist heller ikke federe!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Kvoller »

Norbit skrev:
man jul 06, 2020 9:42 am
emo skrev:
man jul 06, 2020 8:09 am
- Jeg så kampen i Bilbao (Real Madrids 1-0-sejr søndag, red.), og selvom jeg ikke er glad for at sige det, gentager jeg, at VAR ikke bliver brugt, som det skal.

- Siden fodbold er vendt tilbage efter corona-krisen, har det ikke været fair, hvilket afspejler resultaterne. Det ser ud til, at VAR altid favoriserer det samme hold.

- VAR er til for at hjælpe dommeren, men i de sidste uger har alle været i stand til at se situationer, hvor det ikke er blevet brugt fair, siger Bartomeu i et interview med Movistar efter Barcas 4-1-sejr over Villarreal søndag aften.
Nu er vores kære ledere ude at udtale sig om VAR, føler han presset siden han skal ud i medierne nu.
Bartomeu skal bare klappe i og fjerne sig fra den ledelse hurtigst muligt.
Det er så pinligt, at han går ud og siger sådan noget synes jeg. Om han har ret eller ej, det er lige meget, men så må han jo indgive en klage til rette instans. Han er en uværdig præsident, der er godt i gang med at smadre det klubben står for. Vores "Barca-dna" er ved at være helt forsvundet, Mes que un club er der ikke meget af heller. Talenter fra La Masia lader man gå for en slik. Abidal må gerne tage Bartomeu i hånden, og så gå så langt væk fra os som muligt. Usmagelig og uværdig ledelse af en stolt klub. Føj.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Der er noget om snakken.. som en ven sagde til mig.. Efter Corona opstarten, vis mig blot en enkelt VAR kendelse (som kan diskuteres) som ikke er gået Reals vej.

Det er alligevel sjovt at netop alle kendelser som er er op til et skøn fra dommeren - de alle - er gået Reals vej.. modstanderens mål annulleret, ikke tilkendte straffespark til modstanderne, samt alle kendelser ifht straffespark begået mod Real alle er blevet dømt.

Vi snakker altså om kendelser der kan diskuteres, ikke klokkeklare 2 meters off sides (no pun intended)!

Det er det, der lugter lidt i La Liga-land lige nu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Dytrax »

Javier Tebas (La Liga president):"We have to try and ensure that the refereeing collective is involved in controversial decisions as little as possible, but of course, if we announce and say that we have spoken with the president of Real Madrid about VAR, it wasn't the best thing."

"That a club as important as Real Madrid can make a call like that 20 minutes after a game ends is not convenient for the refereeing world."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man jul 06, 2020 12:44 pm
Javier Tebas (La Liga president):"We have to try and ensure that the refereeing collective is involved in controversial decisions as little as possible, but of course, if we announce and say that we have spoken with the president of Real Madrid about VAR, it wasn't the best thing."

"That a club as important as Real Madrid can make a call like that 20 minutes after a game ends is not convenient for the refereeing world."
Hvad er det der foregår her?? Mangler lige lidt info.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

Antimadridista skrev:
man jul 06, 2020 2:07 pm
Dytrax skrev:
man jul 06, 2020 12:44 pm
Javier Tebas (La Liga president):"We have to try and ensure that the refereeing collective is involved in controversial decisions as little as possible, but of course, if we announce and say that we have spoken with the president of Real Madrid about VAR, it wasn't the best thing."

"That a club as important as Real Madrid can make a call like that 20 minutes after a game ends is not convenient for the refereeing world."
Hvad er det der foregår her?? Mangler lige lidt info.
Ja tak, også her?
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
man jul 06, 2020 12:39 pm
Der er noget om snakken.. som en ven sagde til mig.. Efter Corona opstarten, vis mig blot en enkelt VAR kendelse (som kan diskuteres) som ikke er gået Reals vej.

Det er alligevel sjovt at netop alle kendelser som er er op til et skøn fra dommeren - de alle - er gået Reals vej.. modstanderens mål annulleret, ikke tilkendte straffespark til modstanderne, samt alle kendelser ifht straffespark begået mod Real alle er blevet dømt.

Vi snakker altså om kendelser der kan diskuteres, ikke klokkeklare 2 meters off sides (no pun intended)!

Det er det, der lugter lidt i La Liga-land lige nu.
Du kan ikke helt finde ud af om du mener det har været fair nok, eller ej!

Men er enig i ovenstående. ALT på vippen, er vippet den samme vej...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster