La Liga 2019/2020

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Nu er Real førerhold i ligaen, med et 4 points forspring ned til os. Og det er med en gammel over the hill trup, no idea træner, og et hav af muskelskader...

Tænk lige hvis de er 7 point foran os efter Clasicoen!.!
Tænk lige hvis de smider point mod Atlético, og vi vinder vores kampe, og så er foran Real fordi vi vinder Classicoen! Jeg er med på at det står skidt til, men alt lyder efterhånden som dommedagsprofetier.

OG da dette er en debat forum og vi kan skrive om vores klub og ligaen i netop denne tråd er jeg ikke en mand med dommedagsprofetier blot fordi jeg antyder at det er muligt at vi er 7 point efter et dårligt Real Madrid hold (deres fans ihvertfald selv at det er et over the hill dårligt hold de har i år) - efter el Clasico.

Vi nok ikke vinder ude mod Getafe.. det tror jeg ikke..men får måske uafgjort.. men Real kan godt gå hen og vinde over Atl Madrid.. det er der da en reel chance for at de gør.. så ville vi faktisk være 6 point bagud efter denne weekend.

Vi håber alle naturligvis at de to Madrid hold spiller uafgjort og at vi vinder ude mod Getafe, så ser det meget godt ud.

Men der er en ret stor risiko for at vi allerede efter 6-7 kampe er 6 point efter Real, og en Clasico kunne effektivt slå os ud af ligaen, stortset, og det er ret bekymrende, omend det ikke er i dommedagsprofeti afdelingen - som ville lyde noget ala:

[dommedagsprofeti begin]
Vi er bare de dårligste i Europa lige nu. Vi kan absolut intet. Messi er over the hill og vi ender i nedrykningsfare. Intet kommer til at fungere fordi Arthur og De Jong bliver langstidsskadede. Ansu flopper og Griezmann får aids.
Real Madrid vinder suverænt the Treble og vi blir tvunget ud i en æresport i sidste Clasico...
.. skriv blot videre her...

[dommedagsprofeti end]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Ba sai luo na »

Random spørgsmål.
Hvilken sæson har været den bedste (for Barca) hvis nedestående holdes op mod hinanden.

1.
nr 4 I ligaen , Uefa cup sejr , Copa del rey sejr og efterfølgende sejr I super cup.

2.
nr 2 I ligaen , Kvart/semi finale I CHL , Vinder af den spanske supercup.

Ingen tvivl om situation 1 vil være en sæson som har budt på mange skuffende resultater - som de flere titler vel ikke roder bod på.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af PuyolErGud »

Men der er en ret stor risiko for at vi allerede efter 6-7 kampe er 6 point efter Real, og en Clasico kunne effektivt slå os ud af ligaen, stortset, og det er ret bekymrende, omend det ikke er i dommedagsprofeti afdelingen - som ville lyde noget ala:
Ville ikke lige citere hele indlægget grunden længden, og mit indlæg var heller ikke rettet mod dig, men mere en generel tendens til, at det kritiske blik, lyder mere og mere pessimistisk, hvilket selvfølgelig også er svært at undgå lige pt. med de spil vi leverer. Og selvfølgelig skal vi kunne debattere de forskellige udkom, men risikoen for at tabe en Clasiso er der vel altid. Kampene har deres eget liv, hvilket er godt bevist de sidste mange år.

Med Messi ude på Getafe og vores udebaneform, så er jeg heller ikke særlig positiv ift den kamp, men Valverde bliver ikke fyret lige nu, og så håber jeg bare at der er blevet fokuseret på, at vi er nødt til at få mere løb uden bold.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PuyolErGud skrev:
Men der er en ret stor risiko for at vi allerede efter 6-7 kampe er 6 point efter Real, og en Clasico kunne effektivt slå os ud af ligaen, stortset, og det er ret bekymrende, omend det ikke er i dommedagsprofeti afdelingen - som ville lyde noget ala:
Ville ikke lige citere hele indlægget grunden længden, og mit indlæg var heller ikke rettet mod dig, men mere en generel tendens til, at det kritiske blik, lyder mere og mere pessimistisk, hvilket selvfølgelig også er svært at undgå lige pt. med de spil vi leverer. Og selvfølgelig skal vi kunne debattere de forskellige udkom, men risikoen for at tabe en Clasiso er der vel altid. Kampene har deres eget liv, hvilket er godt bevist de sidste mange år.

Med Messi ude på Getafe og vores udebaneform, så er jeg heller ikke særlig positiv ift den kamp, men Valverde bliver ikke fyret lige nu, og så håber jeg bare at der er blevet fokuseret på, at vi er nødt til at få mere løb uden bold.
Og det er noteret.. Jeg påpeger blot det åbenlyse i at vi med det spil vi leverer på udebane potentialt kan være 6 eller 7 point efter Real allerede i denne weekend og dermed også inden El Clasico som dermed reelt kan sætte os definitivt ud af mesterskabskampen.

Oddsene er faktisk gode, vil jeg sige, på at dette secnarie kunne være sandt, desværre.

Derfor dette indlæg i tråden "La Liga 2019/2020".

Men, heck, bolden er rund og alt kan ske jo, men ovenstående er desværre ret sandsyndlig efter det vi har set med udekampene det sidste halve år, upåagtet om det er oprykker hold vi har spillet mod.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af PuyolErGud »

SpillerSomMESSI skrev:
PuyolErGud skrev:
Men der er en ret stor risiko for at vi allerede efter 6-7 kampe er 6 point efter Real, og en Clasico kunne effektivt slå os ud af ligaen, stortset, og det er ret bekymrende, omend det ikke er i dommedagsprofeti afdelingen - som ville lyde noget ala:
Ville ikke lige citere hele indlægget grunden længden, og mit indlæg var heller ikke rettet mod dig, men mere en generel tendens til, at det kritiske blik, lyder mere og mere pessimistisk, hvilket selvfølgelig også er svært at undgå lige pt. med de spil vi leverer. Og selvfølgelig skal vi kunne debattere de forskellige udkom, men risikoen for at tabe en Clasiso er der vel altid. Kampene har deres eget liv, hvilket er godt bevist de sidste mange år.

Med Messi ude på Getafe og vores udebaneform, så er jeg heller ikke særlig positiv ift den kamp, men Valverde bliver ikke fyret lige nu, og så håber jeg bare at der er blevet fokuseret på, at vi er nødt til at få mere løb uden bold.
Og det er noteret.. Jeg påpeger blot det åbenlyse i at vi med det spil vi leverer på udebane potentialt kan være 6 eller 7 point efter Real allerede i denne weekend og dermed også inden El Clasico som dermed reelt kan sætte os definitivt ud af mesterskabskampen.

Oddsene er faktisk gode, vil jeg sige, på at dette secnarie kunne være sandt, desværre.

Derfor dette indlæg i tråden "La Liga 2019/2020".

Men, heck, bolden er rund og alt kan ske jo, men ovenstående er desværre ret sandsyndlig efter det vi har set med udekampene det sidste halve år, upåagtet om det er oprykker hold vi har spillet mod.
Det er helt sikkert en mulighed. Lad os håbe det IKKE ser sådan ud, og at det næste par uger byder på lidt opløftende spil.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Rb88 »

Vi er stadig klare favoritter til ligaen.
Barca 1.8
Real 2.62
Atletico 10

Jævnfør Bet365. Der kunne godt være lidt værdi i at spille på atletico

Vi er ligeledes anden favorit til CHL

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

Wooot Sevilla? Fra 0-2 til 3-2!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af A$AP »

Mere Ødegaard


PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af PuyolErGud »

emo skrev:Wooot Sevilla? Fra 0-2 til 3-2!

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
2-2 målet er til at grine af. Elendigt af både forsvarer og målmand.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

A$AP skrev:Mere Ødegaard

Xavisk og Messisk!
Allez...

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Rb88 »

Villarreal smadrer Betis 5-1 efter en vild målrig slutning. Chukwueze er så vild. Hvorfor f.... har vi dog en dembele rendende rundt når man kunne finde så mange andre unge talenter der passer så meget bedre til Barca og La Liga

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Kom så Simeone!!
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af kklaus »

Cool billede!


Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

Real har ok godt styr på kampen. De virker skarpe.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Michman »

Synes Aletico virker bedre..?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster