La Liga 2019/2020

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
man jun 29, 2020 1:15 am
Tænk at de rykker ned :lol: Det har jeg håbet på i mindst 15 år :clap: :clap: :clap:
Jeg kommer til at fejrer det, det er helt sikkert haha
Hvis vi så vinder ligaen oveni, ville det være en perfekt afslutning på sæsonen!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Kvoller »

Efter 60 min kom Celta Vigo bagud med 5-1. Hold da kæft..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Kvoller »


Og VAR dømte straffe på den der. Vanvittigt. Dommerne i Spanien er jo helt væk.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barca har været spillemæssig bedre end Real i de sidste 4 liga kampe
Real vinder 2 x 1-0 på ufattelig grim og heldig vis i deres sidste 2 kampe, og med diskutabel VAR i de 2 forrige.
Deres modstandere har blot været ringere end vores (Celta er jo for os notorisk svære)
Vi har altså mødt Sevilla, Atl Bilabo, Celta og Atl Madrid hvor de har mødt La Real, Mallorca, Espanyol, Getafe
Deres sejre har været VAR marginal heldige!

Men ligaen er tabt nu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
fre jul 03, 2020 12:06 am
Barca har været spillemæssig bedre end Real i de sidste 4 liga kampe
Real vinder 2 x 1-0 på ufattelig grim og heldig vis i deres sidste 2 kampe, og med diskutabel VAR i de 2 forrige.
Deres modstandere har blot været ringere end vores (Celta er jo for os notorisk svære)
Vi har altså mødt Sevilla, Atl Bilabo, Celta og Atl Madrid hvor de har mødt La Real, Mallorca, Espanyol, Getafe
Deres sejre har været VAR marginal heldige!

Men ligaen er tabt nu.
Ja det er noget lort at RM fik hjælp fra dommerne for at vinde ligaen.
Jeg håber 2020 bliver husket efter en aftalt mesterskab til RM
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Det kan bare ikke være tilfældigt, at SÅ mange tvivlskendelser i kampafgørende øjeblikke, lige falder ud til Reals fordel gang på gang.

Jeg har ikke set deres kampe, blot mål og afgørende situationer.
Mod Valencia ved 0-0. Annulleret Valencia mål, hvor det er meget tvivlsomt om Valencia spilleren der dømnes, overhovedet rør' bolden.
Mod Sociedad: arm eller ej hos Benzema, men tillades, berøring eller ej mod kluntede Vinicius, men str dømmes. Annulleret mål af sociedad. Ved ikke helt om det var spærret udsyn eller offside.

Man kan sikkert argumentere for det hele (hver kendelse for sig), hvis man vil!!!! Men i princippet, kunne alle disse kendelser også gå den anden vej...

Så er der bl a. celta frisparket mod Rafinha og straffe situationerne mod Atletico, som tilsvarende er tvivlskendelser....

Det kunne have set meget anderledes ud.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Norbit »

Jeg vælger ikke at give dommerne skylden, vi har selv været elendige. Hvis vi prøver at vinde ligaen på tvivlsomme hændelser, så har vi nok heller ikke fortjent den. Vi er barca, mere bekymrende er det at vi ikke kommer frem til chancer, vi lever alene på Messis genialitet.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Men Real har jo ikke, på nogen måde, været bedre. De vinder jo netop på tvivlsomme kendelser.
Nogen gange kan et mesterskab hentes hjem, uden at have været prangende, hvis ingen modstandere har vist tilstrækkelig med kvalitet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er enig i at vi spiller ikke helt så godt men jeg vil vædde hele mit liv at der var fusk ved de her kampe. Nogen har muligvis betalt for at gøre skade på os i de sidste og afgørende kampe.
Ray Hudson sagde selv at det er nogle katastrofe dommerkendelser. Han kunne selv se at VAR lavede kæmpe fejl, specielt mod Atletico.
Han snakkede også om Benzemas hånd på bolden og de mange andre fejl som VAR står for.
Han kunne godt forstår hvis hoveddommer laver fejl men at VAR laver fejl når de ser langsom replay og hvor Ray eller andre kommentatorer og resten af os kigger på og kan tydeligt se fejlen er FUCKING CHOKERENDE.

Vi blev simpelthen behandlet uretfærdigt.
Man kunne se folks reaktion på de sociale medier efter de her kampe.
Håber alle de spanske madridistas dommere svin rådner i helvede.
MDCCCXCIX

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af VicValde »

Gal en falliterklæring at komme med sådan en påstand. Det hører på ingen måde hjemme på sådan et forum.

Vi er heller ikke ligefrem kendt for at være uvenner med dommerne, der kan nævnes episoder i flæng. Især 6-1 mod PSG havde vi jo aldrig vundet uden hjælp. Indikerer det så også, at vi betalte dommeren for at kunne gå videre i CL? Men så slap pengene op, da vi mødte Juventus i runden efter?

Giv nu lige dine indlæg et kvalitets-løft, det er pinligt!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

VicValde skrev:
fre jul 03, 2020 9:56 am
Gal en falliterklæring at komme med sådan en påstand. Det hører på ingen måde hjemme på sådan et forum.

Vi er heller ikke ligefrem kendt for at være uvenner med dommerne, der kan nævnes episoder i flæng. Især 6-1 mod PSG havde vi jo aldrig vundet uden hjælp. Indikerer det så også, at vi betalte dommeren for at kunne gå videre i CL? Men så slap pengene op, da vi mødte Juventus i runden efter?

Giv nu lige dine indlæg et kvalitets-løft, det er pinligt!
Enig. Først kunne vi selv starte med at vinde vores kampe og vinde vores hjemmekamp imod Real Madrid, så havde vi ikke været hvor vi er i dag.

Men PSG kampen kan vi ikke bruge så meget her, da VAR er indført, og man håbede at VAR ville give samme fordele til alle klubber, hvilket absolut ikke er tilfældet.
Allez...

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af VicValde »

Det handler ikke om VAR eller ikke VAR.
Det handler om, at man direkte skriver, at man har betalt sig fra/til dommerkendelser. Det er simpelthen tåkrummende..

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Det er muligt at det Lopezzz skriver er lige i overkanten, men det er sku naivt at tro, at alt bare har været lyserødt disney style her på det seneste.

Igen. At vi ikke har været på tidligere niveau, er ikke ensbetydende med at man ikke kan blive mestre. Talrige mesterhold her og der, har hevet et smalt mesterskab hjem, uden at imponere.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af emo »

VicValde skrev:
fre jul 03, 2020 10:13 am
Det handler ikke om VAR eller ikke VAR.
Det handler om, at man direkte skriver, at man har betalt sig fra/til dommerkendelser. Det er simpelthen tåkrummende..
Jeg siger ikke at det som Lopezzz skriver det. Men jeg vil hellere ikke sige at der IKKE findes de trick i fodbold, af indflydelsesrige personer.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Hvis I spørger mig om jeg ved med sikkerhed at pengene er involveret så svarer jeg selvfølgelig NEJ.
Min påstand er at der var fusk i de her kampe. Det kan alle se i langsom gengivelse. Hvis I har fulgt de sociale medier efter de sidste par kampe så ved I at jeg er ikke alene om det her.
Fodbold eksperter, tidligere dommere, kommentatorer, kendte og millioner af fodbold fans har diskuteret om de her fejl kendelser.
Og jeg er ligeglad hvor dårlig vi spiller og at vi har ikke fortjent mesterskabet men VAR er der for retfærdighed.
Men den skide hater dommer kan sidde der og kigge på og se at der ikke er straffe og alligevel sige til hoveddommer at han skal dømme den.
Kapish!!
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster