La Liga 2019/2020

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
man feb 17, 2020 12:25 pm
Antimadridista skrev:
man feb 17, 2020 9:35 am
Var der nogen der så kampen? Hvilket niveau viste Real!?
De har kontrolleret kampen fuldstændigt. De presser og presser og konstant skaber chancer. Synes de er meget farlige, specielt nu hvor Hazard er tilbage. Man troede hver minut at de vil score mål.
Men Vigo var ikke bange og heldigvis var de effektive på deres få chancer
Det er godt nok en noget anderledes beskrivelse end de selv kommer med på Madridista :eek:

De mener selv de intet skabte og var meget på hælene. Tror ikke nødvendigvis deres form er betydeligt bedre end vores egen pt.
Rey Abi!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

!Option skrev:
man feb 17, 2020 12:39 pm
Lopezzz skrev:
man feb 17, 2020 12:25 pm
Antimadridista skrev:
man feb 17, 2020 9:35 am
Var der nogen der så kampen? Hvilket niveau viste Real!?
De har kontrolleret kampen fuldstændigt. De presser og presser og konstant skaber chancer. Synes de er meget farlige, specielt nu hvor Hazard er tilbage. Man troede hver minut at de vil score mål.
Men Vigo var ikke bange og heldigvis var de effektive på deres få chancer
Det er godt nok en noget anderledes beskrivelse end de selv kommer med på Madridista :eek:

De mener selv de intet skabte og var meget på hælene. Tror ikke nødvendigvis deres form er betydeligt bedre end vores egen pt.
Ok, det gjorde mig ikke klogere..ha ha😁😉

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »



Statistik:
Boldbesiddelse: 66%-34%
Skud: 15-5
Skud på mål: 4-3
Offside: 3-1
Hjørnespark: 9-3
Gule kort: 2-2
Røde kort: 0-0
Straffespark: 1-0
Afleveringer: 569-262
Vellykkede afleveringer: 88%-76%
Frispark begået: 10-10

Uddrag fra madridista:
I det negative hjørne:
Vi har da spillet som en pose lort idag. Hazard har været et frisk pust. Men som hold, har vi da fejlet big time. Men fair nok hvis du syntes vi har spillet godt. Så er du jo rimelig nem at imponere. Vi var da heller ikke på noget tidspunkt tæt på at lukke kampen. I mine øjne var det en helt igennem sørlig indsats. Og så kan du sige jeg er resultatorienteret, det kan jeg godt leve med. Men når vi spiller på hjemmebane, så forventer jeg meget mere end det vi så i aften. Skandale!!
Det bliver det billigste mesterskab i 100 år. Havde Barca ikke totalt tabt pusten i år ville vi igen være 10-15 point bagud på nuværende tidspunkt. Vi skaber jo på det nærmeste intet hjemme mod et bundhold. Bale spiller på 3.-4. sæson som om han målrettet forsøger at presse sig til en fri transfer og Zidane virker stadig som om han stiller hold udfra en slags sten-saks-papir. Jeg håber det er fordi at Zidane bare er fuldstændigt håbløs til at motivere holdet for hvis ikke der sker alvorlige forbedringer over de næste par uger, så bliver det ikke sjovt mod City og FC Messi
Offensivt var det heller ikke noget man blev særlig våd af. Valverde er totalt anonym, der var så mange ting idag der ikke fungeret. Ja vi presser fint til tider, men til hvad nytte? Vi skaber stort set ingen ting. Jeg er pisse skuffet over indsatsen. Nu er det min tur til at sige, "det er nemt for mig at sige nu" Men efter 1. halvleg tænkte jeg, det bliver en af de aftner hvor det bare ender i en stor skuffelse.

I det positive hjørne:
Der findes jo en masse inde imellem godt og "som en pose lort". Jeg har slet ikke sagt, at jeg synes vi spiller specielt godt i dag. Jeg synes vi spiller en udmærket kamp og taber kampen på to isolerede forsvarsblundere. Fordi centralforsvaret holder en mental ferie i dag betyder det ikke at holdet som helhed spillede dårligt.
Jeg synes faktisk vi spillede markant bedre i dag end vi tidligere har gjort, hvor vi har vundet kampene. Folk har bare været blinde over for det, fordi vi fik 3 point. Faktum er, at vi har spillet dødkedeligt i 90% af kampene i denne sæson.

I dag bliver vi straffet af en uhyre effektiv modstander, der reelt har 2 chancer, som de score på.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
man feb 17, 2020 2:44 pm


Statistik:
Boldbesiddelse: 66%-34%
Skud: 15-5
Skud på mål: 4-3
Offside: 3-1
Hjørnespark: 9-3
Gule kort: 2-2
Røde kort: 0-0
Straffespark: 1-0
Afleveringer: 569-262
Vellykkede afleveringer: 88%-76%
Frispark begået: 10-10

Uddrag fra madridista:
I det negative hjørne:
Vi har da spillet som en pose lort idag. Hazard har været et frisk pust. Men som hold, har vi da fejlet big time. Men fair nok hvis du syntes vi har spillet godt. Så er du jo rimelig nem at imponere. Vi var da heller ikke på noget tidspunkt tæt på at lukke kampen. I mine øjne var det en helt igennem sørlig indsats. Og så kan du sige jeg er resultatorienteret, det kan jeg godt leve med. Men når vi spiller på hjemmebane, så forventer jeg meget mere end det vi så i aften. Skandale!!
Det bliver det billigste mesterskab i 100 år. Havde Barca ikke totalt tabt pusten i år ville vi igen være 10-15 point bagud på nuværende tidspunkt. Vi skaber jo på det nærmeste intet hjemme mod et bundhold. Bale spiller på 3.-4. sæson som om han målrettet forsøger at presse sig til en fri transfer og Zidane virker stadig som om han stiller hold udfra en slags sten-saks-papir. Jeg håber det er fordi at Zidane bare er fuldstændigt håbløs til at motivere holdet for hvis ikke der sker alvorlige forbedringer over de næste par uger, så bliver det ikke sjovt mod City og FC Messi
Offensivt var det heller ikke noget man blev særlig våd af. Valverde er totalt anonym, der var så mange ting idag der ikke fungeret. Ja vi presser fint til tider, men til hvad nytte? Vi skaber stort set ingen ting. Jeg er pisse skuffet over indsatsen. Nu er det min tur til at sige, "det er nemt for mig at sige nu" Men efter 1. halvleg tænkte jeg, det bliver en af de aftner hvor det bare ender i en stor skuffelse.

I det positive hjørne:
Der findes jo en masse inde imellem godt og "som en pose lort". Jeg har slet ikke sagt, at jeg synes vi spiller specielt godt i dag. Jeg synes vi spiller en udmærket kamp og taber kampen på to isolerede forsvarsblundere. Fordi centralforsvaret holder en mental ferie i dag betyder det ikke at holdet som helhed spillede dårligt.
Jeg synes faktisk vi spillede markant bedre i dag end vi tidligere har gjort, hvor vi har vundet kampene. Folk har bare været blinde over for det, fordi vi fik 3 point. Faktum er, at vi har spillet dødkedeligt i 90% af kampene i denne sæson.

I dag bliver vi straffet af en uhyre effektiv modstander, der reelt har 2 chancer, som de score på.
Ok :thumbup: . Så det sædvanlige Zidane-bold..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Indlæg * 20
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af PuyolErGud »

Hvilket idiotisk straffe er det også at begå? Bolden er på vej ud over linjen, Hazard har ingen mulighed for at nå ned og få kontrol over bolden uden at målmanden ville kunne gøre noget ved det, så og vælger han gud-hjælpe-mig at kaste dig hovedløst ned...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af kklaus »

Godt nok tænding på i Celta - Leganes!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Por que madridistas?? Por que?
Nu får de 300 målforsøg i sidste 10 min.
Go go Levante :clap:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Lopezzz »

Porrrrrr queeeeee :cry: :mrgreen:
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Ialocin »

Braithwaite-effekten kan allerede ses og mærkes! Tilbage på 1. pladsen hvor vi hører til :clap: :grin:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af whidgee »

LÆKKERT!!!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Hvordan fanden skete det lige... :glad:

Var nærmest deres gala opstilling!!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Norbit »

SIIIIIIII
Real skal være glade for at vi ikke har tidligere styrke, ellers havde vi udraderet denne liga. Det viser endegyldigt at Messi > Real Madrid. Punktum. Ingen Xavi, Iniesta, Neymar, Suarez, ingenting overhovedet.. :lol: :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Antimadridista »

Hazard skadet igen..??

For 2 uger siden, midtvejs i Betis kampen, var vi tæt på 6 point bagud, nu 2 point foran :thumbup:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: La Liga 2019/2020

Indlæg af Norbit »

Hvis i vil have en go' griner så gå ind på Madridistas forum! :lol:

Gør tykt grin med Braithwaite til Barca, og ender med at skrive: Braithwaite > Hazard! :lol: :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster