La Liga 2017/2018

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

Lopezzz skrev:
MessiPogba skrev:Ronaldo er langt fra at være tæt på Messi, men hans scoringsevne er sublim.
Men hvorfor bliver han så valgt som verdens bedste? Det giver ikke mening. Jeg er simpelthen træt af ham og hans evige held foran mål. Jeg er også helt vildt træt af at folk sammenligner ham med Messi.
INGEN spiller kan sammenlignes med Messi. Alle store stjerner (undtagen Gustav, selvfølgelig) peger på Messi og siger det offentligt at han er kongen af fodbold.
Der er næsten ingen der siger noget om Ronaldo, kun ham selv, så JA, han er bare en random fodboldspiller. :oops:

Det skal nok gå alt sammen. ;-)

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Så hurtig kan det vende i fodbold. 4 mål efter Messi nu i ligaen. Jeg har altid syntes, at det var ret sjovt, at folk talte CR ned og sagde, at han nu var færdig, men hver gang har han modbevist det.
Hans mentalitet er hans største styrke efterhånden. Det er det, der har drevet ham så langt her de senere år.
Nej, det er hans talent, der gør det. Om man vil det eller ej, eller om man vil bagatellisere det, så er han stadig en vanvittig vigtig og god spiller.
Jeg har ikke negligeret hans talent. Men jeg roser bare mere hans mentalitet. Hans talent er for mig dalet en del, for han er slet, slet ikke den samme spiller, da han var på sit allerbedste i United, hvor han var både en fæonmenal dribler og iscenesætter, men også en dødsens farlig spiller. I dag er han en fuldbyrdig målmaskine.

Men jeg roser hans mentalitet mere, fordi det kræver en del at kunne overvinde den modgang, han havde i efteråret og hvordan alle gjorde grin med ham. Jeg roser også hans mentalitet, fordi han er så besat på at være så toptunet som muligt. Der er mange, der hellere vil springe over, hvor gærdet er lavere, men Ronaldo gør meget for at være vedligeholdt. Og det er i en alder af 33 år trods alt og med fem Balon D'Or i lommen, at hna stadigvæk vil det shit her.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:
MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Så hurtig kan det vende i fodbold. 4 mål efter Messi nu i ligaen. Jeg har altid syntes, at det var ret sjovt, at folk talte CR ned og sagde, at han nu var færdig, men hver gang har han modbevist det.
Hans mentalitet er hans største styrke efterhånden. Det er det, der har drevet ham så langt her de senere år.
Nej, det er hans talent, der gør det. Om man vil det eller ej, eller om man vil bagatellisere det, så er han stadig en vanvittig vigtig og god spiller.
Jeg har ikke negligeret hans talent. Men jeg roser bare mere hans mentalitet. Hans talent er for mig dalet en del, for han er slet, slet ikke den samme spiller, da han var på sit allerbedste i United, hvor han var både en fæonmenal dribler og iscenesætter, men også en dødsens farlig spiller. I dag er han en fuldbyrdig målmaskine.

Men jeg roser hans mentalitet mere, fordi det kræver en del at kunne overvinde den modgang, han havde i efteråret og hvordan alle gjorde grin med ham. Jeg roser også hans mentalitet, fordi han er så besat på at være så toptunet som muligt. Der er mange, der hellere vil springe over, hvor gærdet er lavere, men Ronaldo gør meget for at være vedligeholdt. Og det er i en alder af 33 år trods alt og med fem Balon D'Or i lommen, at hna stadigvæk vil det shit her.
Han har i Real været langt mere effektiv, mere dominerende og giftig end han var i United. Så jo, han har bidraget hver sæson, men nogen vælger bare at tale ham ned, sådan vil det altid være. Og selvfølgelig har han en vild mentalitet, ellers havde han ikke været på toppen så længe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Lopezzz »

Han har ødelagt min weekend. Jeg hader den mand ligeså meget jeg hader racister.
Den skide ego-leg-shaving-trusse-model må snart fucke af fra fodbolden :mad:

Godnat
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af zqa »

Spiller de uden forsvar i Real vs Girona?
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Spiller de uden forsvar i Real vs Girona?
Real har altid spillet uden forsvar.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

I 2018.

13 kampe, 21 mål. De 21 mål er faldet i de sidste 11 kampe.

Og den endelige stilling i alle turneringer blandt de største sæsonsnavne:

Ronaldo 37
Salah 36
Kane 35
Messi 35

Sindssygt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Piquénbauer »

Men vigtigst - vi er 11 point foran!

Vamos!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Spiller de uden forsvar i Real vs Girona?
De udtalelser skal du nok tage med et helt eksorbitant gran salt.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af B-Freak »

Sindssygt flot af Ronaldo, men hvor er det dog vildt så mange mennesker som sætter lighedstegn imellem mål og det at være verdens bedste...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:Sindssygt flot af Ronaldo, men hvor er det dog vildt så mange mennesker som sætter lighedstegn imellem mål og det at være verdens bedste...
Ja, det er desværre det, der er problemet. Mål er selvfølgelig det, der afgør kampe, men .... Ja.

Men det er i hvert fald svært at anse folk som idioter, hvis de anser, at Ronaldo måske er historiens bedste målsluger. Selvom han har et højt spildprocent, men omvendt. Det havde Kobe Bryant også i basketball.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:Sindssygt flot af Ronaldo, men hvor er det dog vildt så mange mennesker som sætter lighedstegn imellem mål og det at være verdens bedste...
Ja, det er desværre det, der er problemet. Mål er selvfølgelig det, der afgør kampe, men .... Ja.

Men det er i hvert fald svært at anse folk som idioter, hvis de anser, at Ronaldo måske er historiens bedste målsluger. Selvom han har et højt spildprocent, men omvendt. Det havde Kobe Bryant også i basketball.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af emo »

Icardia gjorde det mindst ligeså godt! Tal om ham også.

Kadrii var tæt på dem.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Kubala »

Det er ligeså vildt, hvor lidt mål vægter. Derudover har han en stor indflydelse på kampene qua sin tilstedeværelse; holdene holder altid godt øje med ham med to spillere på ham, hvilket frigiver plads til hans holdkammerater, noget man fuldstændigt negligerer.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: La Liga 2017/2018

Indlæg af Tello »

Bdo incoming..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster