La Liga 2016/2017

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Kubala »

Hvis den tid kommer, hvor man vælger at skifte træner, så kunne Mauricio Pochettino være interessant; har samme filosofi, som det vi har set de senere år med Pep, Tito og Luis Enrique, men jeg er ikke sikker på, om han vil tage jobbet, da han har en fortid hos Espanyol. Löw kunne være interessant(han er selvfølgelig pragmatisk), Koeman ligeledes og ja, så er der typer som Sampaoli(som er lidt en Klopp type, mere direkte).

Af de ukendte, så er der Marcelo Gallardo(som minder om Pep, i hvert fald af det, jeg har læst mig frem til) og skal der satses, som kunne Gerard Lopez(Barca B træner) være interessant.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Nidzo7 »

Damn. Jeg sagde til mig selv efter Malaga kampen idag, at det eneste der ville gøre denne dag dårligere, ville være hvis Real Madrid gik hen og vandt, med et Ronaldo hattrick. Pis og lort..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20615
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1110 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Nidzo7 skrev:Damn. Jeg sagde til mig selv efter Malaga kampen idag, at det eneste der ville gøre denne dag dårligere, ville være hvis Real Madrid gik hen og vandt, med et Ronaldo hattrick. Pis og lort..
Tja. Jeg er i overraskende godt humør. Det kunne ikke rage mig mere at de har vundet. Vi skal kun kigge på os selv.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Tello »

Atletico bøjede sig pænt forover og deres spillere blev til mus ;) Mod os derimod.. Og fuck Zidane og hans held.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15032
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil heller dø end at lykønske RM. Og ham primadonnaen er bare heldig med næsten alle de mål han har scoret i hans karriere :cool:
MDCCCXCIX

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Raman93 »

Kubala skrev:Hvis den tid kommer, hvor man vælger at skifte træner, så kunne Mauricio Pochettino være interessant; har samme filosofi, som det vi har set de senere år med Pep, Tito og Luis Enrique, men jeg er ikke sikker på, om han vil tage jobbet, da han har en fortid hos Espanyol. Löw kunne være interessant(han er selvfølgelig pragmatisk), Koeman ligeledes og ja, så er der typer som Sampaoli(som er lidt en Klopp type, mere direkte).

Af de ukendte, så er der Marcelo Gallardo(som minder om Pep, i hvert fald af det, jeg har læst mig frem til) og skal der satses, som kunne Gerard Lopez(Barca B træner) være interessant.
Enig med Pochettino. Jeg synes også at Tuchel er ret dygtig og værd at overveje.

I mine øjne Lucho en dygtig træner men ikke blandt de allerbedste.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Tello »

Lopezzz skrev:Jeg vil heller dø end at lykønske RM. Og ham primadonnaen er bare heldig med næsten alle de mål han har scoret i hans karriere :cool:
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har svært ved at se hvad Pochettino eller tuchel skal bringe i forhold til det vi har nu. Og det er egentlig det største problem - der er ikke ret mange der kan bringe noget vi ikke har. Sampaoli er imo den mest spændende men også ret ekstrem i måden han ser spillet.

Jeg er enig i at Lucho ikke er en af de allerbedste men tvivler på at vi kan få en ind der er bedre. Og er det så det værd? Det er lidt af en chance at tage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Storken »

Vi stod i samme situation for to år siden, hvor man snakkede om trænerfyring. Det gik jo meget godt, selvom tingene så sort ud.

Vi er trods alt stadig i en situation, hvor vi kan vinde eller tabe det hele. Forskellen på en trofæløs sæson og endnu en treble er ikke særlig stor. Vi må bare sætte vores lid til MSN, da det afhænger af dem.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af emo »

Dårligste sæsonstart i 9 år, det siger også lidt. Vi tager for lidt på nogle ting, andre ting fejler vi taktisk, især LE. Vi skriver det kamp efter kamp når han fejler, at nu må han lære af sine fejl, men det sker bare ikke. Jeg tror også at vi smider point imod Sociedad, hvorfor skulle vi ikke det.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi vi stadig har en fremragende trup med geniale spillere. Fordi vi på trods af en skidt sæsonstart har vundet over ath bilbao, valencia og sevilla ude. Og vigtigst fordi spillerne ved at en sejr er alt der tæller.

Det har været en elendig start på sæsonen men det kan stadig vendes. Som storken skriver så er intet afgjort endnu. Og med MSN er vi stadig en af favoritterne til det hele.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af emo »

Ja, alt kan vendes, og intet er afgjort. Men det er stadig træls og skide irriterende at man som et storhold ikke kan skrabe point sammen imod hold man skal slå.

Og når man ikke kan det så er der noget galt, man laver fejl efter fejl, uden at rette op på en pind.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen det er jeg helt enig i. Jeg ville f.eks. have det meget bedre hvis vi havde tabt mod sevilla og spillet uafgjort mod valencia end at smide point mod malaga og alaves hjemme. Det er røv nederen og jeg hader når vores pointtab kommer pga en skidt attitude (og dårlig taktik).

Jeg tror dog fint at man er klar over at der er problemer og man forsøger at ændre det. Teamet omkring holdet kan ikke være så dumme at de ikke ser det. Tror bare det er svært at finde en metode hvor man kan få aktiveret midten samtidig med man får det bedste ud af MSN.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Skydefinten »

Deportivo scorer 3 gange ude mod Malaga...
Hvorfor skal det være så svært for os.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sporting brænder straffe selvfølgelig
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster