La Liga 2016/2017

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Daluigi »

Har tjent små 8000 kr denne uge... og alligevel kaster jeg op over det. Forhelved hvor er det absurd!? Nogen med statistik på hvor mange comebacks de svin har lavet i år!? Endda reserverne i dag!

Den er jo stensikker med mål i overtiden!!.. Det vinder de på i år. Samtidig med at vi taber 5 point til Malaga alene... Vi er så pisse ringe på midten og nedefter. Reals reserve midtbane er seriøst bedre end vores A-kæde
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af A$AP »

Daluigi skrev:Har tjent små 8000 kr denne uge... og alligevel kaster jeg op over det. Forhelved hvor er det absurd!? Nogen med statistik på hvor mange comebacks de svin har lavet i år!? Endda reserverne i dag!

Den er jo stensikker med mål i overtiden!!.. Det vinder de på i år. Samtidig med at vi taber 5 point til Malaga alene... Vi er så pisse ringe på midten og nedefter. Reals reserve midtbane er seriøst bedre end vores A-kæde
Lavede også denne her med 15 minutter tilbage.

https://www.tipico.dk/dk/spillekupon/bs ... JZg%3D%3D/

Noget kan man jo ligeså godt få ud af det..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg så et ret interessant interview med Mark Cuban (mener jeg) for noget tid siden. Her tog han afstand fra nogle af de udtryk journalister bruger til at beskrive spillere, niveau osv. Han var blandt andet inde på noget om mentalitet og at der bliver snakket alt for meget om at de "vil det" osv. Det er noget jeg selv har skrevet flere gange - at spillerne ikke vil det nok, at de er mætte osv. Men her sagde Cuban at systemet og taktikken spillede den klart største rolle - at alt det om spillerne var noget fis.

Det er ret interessant at tage med når man snakker om lucho, zidane osv. Personligt troede jeg i lang tid at det lucho gjorde var at sparke gang i nogle spillere som var trætte, mætte og havde mistet lysten. Men i stedet fandt han et system som virkede. Problemet var bare at det var ekstremt simpelt og nu er læst. Det samme tror jeg vil ramme Real med zidane. For mens vi pladrer løs om indlæg osv så virker det. Det fungerer med de spillere de har hvor de har flere som er virkelig gode i boksen. Men det bliver ikke ved med at virke og så tror jeg at zidane, som lucho, vil komme til kort. For deres taktik er præcis ligeså simpel som vores over de sidste år og det kan gå mens det er nyt (både for ens egne spillere som finder det spændende men også modstanderne der ikke har et modsvar endnu) men det holder ikke i længden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Alias-A »

Den havde været nemmere at sluge, hvis de bare havde kørt dem over.
Well, i det mindste var det ikke Ramos denne gang.
93' Iniesta

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jeg så et ret interessant interview med Mark Cuban (mener jeg) for noget tid siden. Her tog han afstand fra nogle af de udtryk journalister bruger til at beskrive spillere, niveau osv. Han var blandt andet inde på noget om mentalitet og at der bliver snakket alt for meget om at de "vil det" osv. Det er noget jeg selv har skrevet flere gange - at spillerne ikke vil det nok, at de er mætte osv. Men her sagde Cuban at systemet og taktikken spillede den klart største rolle - at alt det om spillerne var noget fis.
Du må meget gerne finde interviewet, hvis du kan. Jeg ville ikke have troet, at Mark Cuban tog afstand fra de her ting (passion, fightervilje osv). Der er til gengæld andre i NBA, som helt sikkert kunne have udtalt de ting du omtaler (Hinkie, Morey osv).

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg så et ret interessant interview med Mark Cuban (mener jeg) for noget tid siden. Her tog han afstand fra nogle af de udtryk journalister bruger til at beskrive spillere, niveau osv. Han var blandt andet inde på noget om mentalitet og at der bliver snakket alt for meget om at de "vil det" osv. Det er noget jeg selv har skrevet flere gange - at spillerne ikke vil det nok, at de er mætte osv. Men her sagde Cuban at systemet og taktikken spillede den klart største rolle - at alt det om spillerne var noget fis.
Du må meget gerne finde interviewet, hvis du kan. Jeg ville have troet, at Mark Cuban troede på de her ting (passion, fightervilje osv). Der er til gengæld andre i NBA, som helt sikkert kunne have udtalt de ting du omtaler (Hinkie, Morey osv).
Jeg mener det er noget om Lebron... Og ham skip eller et andet!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg så et ret interessant interview med Mark Cuban (mener jeg) for noget tid siden. Her tog han afstand fra nogle af de udtryk journalister bruger til at beskrive spillere, niveau osv. Han var blandt andet inde på noget om mentalitet og at der bliver snakket alt for meget om at de "vil det" osv. Det er noget jeg selv har skrevet flere gange - at spillerne ikke vil det nok, at de er mætte osv. Men her sagde Cuban at systemet og taktikken spillede den klart største rolle - at alt det om spillerne var noget fis.
Du må meget gerne finde interviewet, hvis du kan. Jeg ville have troet, at Mark Cuban troede på de her ting (passion, fightervilje osv). Der er til gengæld andre i NBA, som helt sikkert kunne have udtalt de ting du omtaler (Hinkie, Morey osv).
Jeg mener det er noget om Lebron... Og ham skip eller et andet!
Skip Bayless er stifer, ejer og formand for LeBrons hadeklub.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Der var den!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


Der var den!
Cuban har da helt sikkert en pointe. Men han snakker jo om, at det ene hold ikke "play harder" i en NBA Finals. Det er lidt anderledes over en hel sæson, når 80% af kampene bare skal overstås med 3 point.

Der er simpelthen forskel på os og Real Madrid, når der skal scores sidst i kampene. Det er jo ikke anderledes end United under Ferguson, hvor modstanderen blev belejret, når United skulle bruge et mål. Det var en skill, som de havde tilegnet sig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig. Det var også noget tid siden jeg havde set den.

Og ja der er forskel på os og dem når der skal scores. Jeg vil dog stadig mene at en del af det er taktik. Vores modstander ved at det skal komme fra MSN mens det er anderledes med Real. Og så har de deres indlæg og dødbolde hvor de kan presse alle hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Lopezzz »

Fuuck de har gjort det igen....held efter held efter held... Deres uendelige held er grunden at de ligger på første plads. Der må snart dukke op en video på youtube der viser alle de mål de fik scoret i sidste minutter så alle kan se hvorfor de fører ligaen.
Clasico bliver muligvis også afgjort af en RM scoring i allersidste sekunder..
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Tello »

Det gør sgu lidt ondt at se på. Billede

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af SpillerSomMESSI »

aime Latre has had Real Madrid's game against Valencia at the Estadio Santiago Bernabeu next Saturday taken off of him.La primera circular con Jaime Latre como árbitro designado para el Real Madrid-Valencia

The referee had been at the centre of controversy recently after allowing Villarreal's winner against Leganes, which came off Cedric Bakambu's hand in injury time.

La segunda circular con Jaime Latre como árbitro designado para el Real Madrid-ValenciaLatre had been allocated Los Blanco's game, as can be seen in document 1, but just two hours later the Referee's Committee released a revision (document 2), which shows that the official and his team had been replaced by Gil Manzano and his assistants.
http://www.marca.com/en/football/real-m ... b45b4.html

Men den dommer som ikke dømte bolden inde i Betis - Barca kampen kunne åbenbart godt bruges til at dømme Real - Barca kampen.. hmmrpf!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Lopezzz »

Deportivo skal give gas hvis de vil blive i La Liga.....edit: det er for sent nu
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af A$AP »

Det kunne være sjovt, hvis Valencia spillede sig frem til en chance. Bare en.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster