La Liga 2016/2017

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Tello »

Og Casemiro [emoji122] [emoji57]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af A$AP »

Billede

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Havde dommeren dømt korrekt, så havde Celta fået straffe og et frispark på kanten af feltet, og Aspas havde ikke fået noget kort. Dumt at brokke sig til gult, men fandme et sørgeligt rødt at få.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Tello »

Havde Celta fået straffe, frispark på kanten og Aspas på banen, så havde det her været en helt anden kamp. Casemiro kan ikke udvises og Ronaldo må ikke få gult.. De to skal jo være med mod Malaga..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Nå der sluttede drømmen. Altså for i år. Vi tager ligaen igen næste år. Som vi plejer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Lopezzz »

Tello skrev:Hvor er det absurd det her.. Dommerne i spanien er forfærdelige.
Derfor håber jeg at Catalonien bliver selvstændig
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke til RM. De er sgu stabile.

Vi kunne også bare have slået fucking Alaves [indsæt andet bundhold], så var vi mestre.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev:Tillykke til RM. De er sgu stabile.

Vi kunne også bare have slået fucking Alaves [indsæt andet bundhold], så var vi mestre.
Oh, hvorfor nævner du det? Det er så pinligt. Pinligt pinligt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Alaves, Malaga (x2), Betis og Depor. Det er ok at smide et par point til disse hold da sådan noget sker i løbet af en sæson. Men 10 point? Det går ikke.

Real har spillet en fin sæson men det er i høj grad os der har foræret dem mesterskabet. Sjusk og mere sjusk mod dårlige hold. Og så selvfølgelig en masse elendigt dommerarbejde ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Storken »

Det virker som om, at Real Madrid og Barca har lidt et formdyk i denne sæson. Der har i hvert fald været rigtig mange dårlige ligakampe fra de to hold.

Det bliver spændende at se om vi kan løfte niveauet med en ny træner. Der er ret mange facetter i vores spil som kan forbedres, så det burde være muligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan har jeg det også storken. Vores problem (i ligaen) har været når der skulle roteres. Lucho har simpelthen ikke været god nok til det. De nye er blevet smidt for løverne og har ikke præsteret og samtidig så har han roteret på for mange pladser. Det skal på plads hvilket jeg også tror det kommer da mange af de unge vil have en sæson i klubben og have bedre tjek på det hele. Ligeledes håber jeg at valverde tænker sig lidt mere om end lucho har gjort og roterer lidt mere klogt.

Jeg tror og håber vi gør det bedre i de "nemme" kampe næste år. Og så skal vi selvfølgelig fortsætte med at gøre det godt i de store.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Michman »

Tillykke til Puta.. Det her var vi virkelig selv om.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af MessiPogba »

Det, der mest pisser mig er, at Luchos mange hovedløse opstillinger er, hvad der kostede os endnu et mesterskab. Lucho lavede nogle helt absurde ting sommetider, og det kostede os de sidste 6-10 point.

Real har desværre også fået en del hjælp, men over 38 kampe så formåede Real Madrid at fastholde hovedet koldt og afslutte jobbet, når det skulle. Vi manglede den sidste blodtørst og det sidste overskud til at kunne tænke klart og vinde kampene. Der var sgu en del kampe, hvor der blev spillet hovedløst fodbold fra vores side af (Da Lucho jo ofte mistede overblikket).

Når man ser Real, så ser man jo, hvor fandens vigtig back er i moderne fodbold. Vi manglede at kunne trykke fuldstændig på, fordi Alba i denne sæson har set groggy ud, samt Sergi Roberto slet ikke er på niveau som Dani Alves ude på backen, og vi manglede det der ekstra gear, som vi havde, da vi havde Alba i topform og Alves på backerne, så Messi kunne gøre hans shit. Messi er allerbedst, når han har en back, der er hyperoffensiv, som kan supplere ham.

Forhåbentligt vender vi stærkere tilbage næste sæson med nogle gode indkøb (En højre back, der kan det samme som Alves), en midtbanegenerel, som kan give os noget Xavisk tilbage (Verratti forhåbentligt), og så noget offensiv bredde a la Dølle og så en angriber, der er villig til at ofre spilleminutter for de tre forreste, så vender vi stærkere tilbage.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MuSeKoBaSs
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn apr 23, 2017 9:31 pm
Har takket: 1 gang

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af MuSeKoBaSs »

Er ret ny her men har været Barca fan siden '97.

Et mesterskab til RM gør mig intet, de har fortjent det, sådan ligger landet. RM vil dog aldrig kunne overgå Barca, de kan kun tangere de rekorder vor klub har sat. 2xtreble og en sixtuple.. kan.kun.tangeres. Juve vinder ChL, backtoback forbandelsen fortsætter.. forhåbentligt. :?

Er det sådan, at nogle af jer herinde har slået hovederne sammen før og rejst ned til Catalonien for at se en kamp eller to?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: La Liga 2016/2017

Indlæg af Lopezzz »

MuSeKoBaSs skrev:Er ret ny her men har været Barca fan siden '97.

Et mesterskab til RM gør mig intet, de har fortjent det, sådan ligger landet. RM vil dog aldrig kunne overgå Barca, de kan kun tangere de rekorder vor klub har sat. 2xtreble og en sixtuple.. kan.kun.tangeres. Juve vinder ChL, backtoback forbandelsen fortsætter.. forhåbentligt. :?

Er det sådan, at nogle af jer herinde har slået hovederne sammen før og rejst ned til Catalonien for at se en kamp eller to?
Hej og velkommen.
Her kan du finde alt om rejsen til Barcelona http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=7&t=3625 ;-)
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster