La Liga 2014/2015

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Skydefinten »

De råbte at Messi var subnormal. Det tolker jeg som "out of this World". Og ikke handicappet.
Der er mindreværdskomplekser en' mas' på Bernabeu.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: La Liga 2014/2015

Indlæg af emo »

"@barcastuff: 17 of Messi's 21 Liga hat-tricks are pure hat-tricks, not including any penalty or dive #fcblive Ronaldo: 9 pure ones of 23 [via @messistat]"


Haha! Nuff said. Det er en stat som vil noget. Er jo helt oppe på Blau kvalitet.
Allez...

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af OliverDK »

:eek:
Liga ranking:
1. Real Madrid
2. Barça
3. Atleti
4. Sevilla
5. Valencia
6. Villareal

Penalty goals:
Real Madrid (7)
Barça+Atleti+Sevilla+Valencia+Villareal (5)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Heartbreaker »

Har vi fem andre kun fået fem mål tilsammen? :eek:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fatter ikke at han kan få sig selv til at juble så meget.. Ækelt. Hans dive er helt til grin og Undiano Mallenco fløjter prompte, ingen tøven.. Man skulle tro at der ikke var andre end Cristiano i hans lille verden.

phpBB [video]

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Skydefinten »

OliverDK skrev::eek:
Liga ranking:
1. Real Madrid
2. Barça
3. Atleti
4. Sevilla
5. Valencia
6. Villareal

Penalty goals:
Real Madrid (7)
Barça+Atleti+Sevilla+Valencia+Villareal (5)
Ja ja. Men CR er co. er meget farligere i feltet end resten tilsammen...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Heartbreaker »

Wauw, det er jo bare klamt. Lad os håbe, der kommer en masse opmærksomhed omkring det.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Skydefinten »

Christiano utilfreds med at Bale ikke spiller bolden til ham i går - i 3 tilfælde. Arrogante hat.
phpBB [video]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af ulrich »

Jeg gad godt opleve en sæson, hvor en anden angriber i real bliver topscorer. Bare for at se smørhår græde snot og snakke om klubskifte.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Storken »

Det kræver en helt speciel mentalitet at blive den bedste, hvis man ikke har et gudsbenådet talent. Vi snakker en dedikation af en anden verden for at komme dertil, hvor Ronaldo er nu. Jeg tror faktisk slet ikke folk forstår, hvor meget han vil det. Han har trænet 50.000 timer med et eneste formål. Han har stået på træningsbanen i regnvejret, når det gjorde ondt, mens vi andre spillede FIFA på Playstation. Han gik ikke i byen om fredagen, da han havde kamp om lørdagen. Han har tænkt fodbold altid. Fodbold er hele hans liv.

Nogle vil kalde Ronaldo en superegoist, men i mine øjne er han bare villig til at ofre alt for at blive den bedste.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:Det kræver en helt speciel mentalitet at blive den bedste, hvis man ikke har et gudsbenådet talent. Vi snakker en dedikation af en anden verden for at komme dertil, hvor Ronaldo er nu. Jeg tror faktisk slet ikke folk forstår, hvor meget han vil det. Han har trænet 50.000 timer med et eneste formål. Han har stået på træningsbanen i regnvejret, når det gjorde ondt, mens vi andre spillede FIFA på Playstation. Han gik ikke i byen om fredagen, da han havde kamp om lørdagen. Han har tænkt fodbold altid. Fodbold er hele hans liv.

Nogle vil kalde Ronaldo en superegoist, men i mine øjne er han bare villig til at ofre alt for at blive den bedste.
Men det forklarer jo ikke hans attitude i forhold til de andre hold kammerater.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Skydefinten »

Storken skrev:Det kræver en helt speciel mentalitet at blive den bedste, hvis man ikke har et gudsbenådet talent. Vi snakker en dedikation af en anden verden for at komme dertil, hvor Ronaldo er nu. Jeg tror faktisk slet ikke folk forstår, hvor meget han vil det. Han har trænet 50.000 timer med et eneste formål. Han har stået på træningsbanen i regnvejret, når det gjorde ondt, mens vi andre spillede FIFA på Playstation. Han gik ikke i byen om fredagen, da han havde kamp om lørdagen. Han har tænkt fodbold altid. Fodbold er hele hans liv.

Nogle vil kalde Ronaldo en superegoist, men i mine øjne er han bare villig til at ofre alt for at blive den bedste.
Derfor behøver man ikke at smide håndtegn, lave ansigter og gestikuler efter holdkammerater, som uden tvivl vil ham det bedste, efter blot 5 minutters spil, som jeg så ham gøre imod Celta Vigo.
Der er vist ingen som betvivler hans dedikation og lyst til at score ;-)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af Storken »

Det er vigtigt at forstå, at sportsstjerner kun tænker på sig selv. De har udelukkende deres egen succes for øje. De ville slet ikke kunne blive sportsstjerner, hvis ikke succes betød alt for dem. Der var ingen som ville kunne gennemgå de mange tusinder timers træning, hvis det ikke var for deres egen skyld. Det er derfor egoisme er et grundlæggende karaktertræk ved sportsstjerner.

Ronaldo vil det bare endnu mere end de andre. Han vil gøre alt for at blive den bedste. Han ønsker ikke skabe venner på banen. Hans dedikation (egoisme) har ingen grænser. Og det er derfor Ronaldo er så god.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5499
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 577 gange
Blevet takket: 565 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Storken skrev:Det er vigtigt at forstå, at sportsstjerner kun tænker på sig selv. De har udelukkende deres egen succes for øje. De ville slet ikke kunne blive sportsstjerner, hvis ikke succes betød alt for dem. Der var ingen som ville kunne gennemgå de mange tusinder timers træning, hvis det ikke var for deres egen skyld. Det er derfor egoisme er et grundlæggende karaktertræk ved sportsstjerner.

Ronaldo vil det bare endnu mere end de andre. Han vil gøre alt for at blive den bedste. Han ønsker ikke skabe venner på banen. Hans dedikation (egoisme) har ingen grænser. Og det er derfor Ronaldo er så god.
Jeg er uenig. Ronaldinho og gamle Ronaldo var begge lige så dedikerede, men havde abosolut intet af det egoistiske som Cr har... Ej heller Messi. Jeg synes egentlig bare du søger en eller anden bortforklaring på mandens åbenlyse egoisme.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: La Liga 2014/2015

Indlæg af emo »

Enig. Synes at der er kandidater nok som modbeviser Storkens påstand. Selvf. er der nogle som passer ind, ligesom CR, men langtfra alle.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 32 gæster