Copa del Rey

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hæhæ. Losing streak på vej? Ej. Skal passe på. Men sjovt er det da.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Copa del Rey

Indlæg af Lopezzz »

De tabte til Sevilla i ligaen, remember :razz:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:Sergio Ramos - manden der kamp efter kamp kan smadre folk med et gult kort i forvejen uden at få sit 2. kort. Det er simpelthen utroligt at se på, at han kan slippe så meget af med det.
Hvad gjorde han?
qepd

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Barcaholic »

Er jeg den eneste der håber Madrid går videre? For min skyld må de meget gerne gå hele vejen til finalen i copa, så der flere kampe til dem. CL og ligaen må de derimod meget gerne tabe, gerne hver kamp.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Barcaholic skrev:Er jeg den eneste der håber Madrid går videre? For min skyld må de meget gerne gå hele vejen til finalen i copa, så der flere kampe til dem. CL og ligaen må de derimod meget gerne tabe, gerne hver kamp.

Ja, du er den eneste...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Det er svært at sige hvad der ville være værst for dem - flere kampe eller en hysterisk tilstand omkring klubben (fans og medier). Så længe det går skidt for Real så er jeg egentlig tilfreds.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Barcaholic »

SpillerSomMESSI skrev:
Barcaholic skrev:Er jeg den eneste der håber Madrid går videre? For min skyld må de meget gerne gå hele vejen til finalen i copa, så der flere kampe til dem. CL og ligaen må de derimod meget gerne tabe, gerne hver kamp.

Ja, du er den eneste...
Så folk vil hellere have at Madrid får pause og mulighed for hvile op mod de vigtigere kampe, end de vil ha at de ryger videre i den turnering der betyder mindst af alle?

Jeg er dog enig i, at hvis dette er begyndelsen på en formnedgang hos rivalen, så er det fint de ryger ud nu. :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Men tror heller ikke man skal undervurdere betydningen af et tidligt exit. De vil blive banket i medierne og fansene vil være efter dem.

Vigtigst er det dog at Real nu har tabt to kampe i træk. Der er blod i vandet og de kan tydeligvis tabe så lad os håbe at troen på sejr breder sig blandt der modstandere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Piquénbauer »

Mener forresten at have læst at Carvajal er skadet en måneds tid så elendige danilo skal tosse rundt for dem. Hvilket er fint for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Starnils »

Copa del Rey betyder meget for Madrid, da de gerne vil opnå det som Barca har gjort, nemlig at vinde en treble.
Socio. no. 54.257

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af MessiPogba »

Man må håbe, at det her er en repeat af Ancelottis sidste sæson (omend jeg godt kan lide Ancelotti). De gik også, hvad 33 kampe uden nederlag i Ancelottis sidste sæson, og så da de tabte, så gik det helt galt. Man må håbe på samme tendens.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Kubala »

Det er godt, at Celta vandt, og hvis de kan smide Real ud af turneringen, så vil det være endnu bedre. Man har brug for Reals modgang, og de vil mærke presset i medierne, hvis de ryger ud af CdR. Allerede efter Sevilla-kampen begyndte pressen at stille spørgsmålstegn.


Hvis de fortsætter i turneringen, kan de selvfølgelig have et noget presset kampprogram, men det kan også give motivation og boost til holdet.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af Barcaholic »

Jeg håber da i får ret hvis Madrid ryger ud. Jeg tror dog ikke det har så stor betydning som i snakker om.
Var det ikke sidste sæson de røg ud med det samme pga en papirfejl? De endte alligevel med en CL titel.

Men lige meget hvad, så håber jeg de nu render ind i en god solid krise. Der er ikke noget bedre end når Madrid lider. Det skulle da selvfølgelig lige være når Barca sprudler :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Copa del Rey

Indlæg af FCBSOCI »

Ser gerne at Real ryger ud af CdR for så ligger titlen til os.

Jeg synes, at Celta spillede en flot kamp mod RM og Vass gjorde det glimrende. Han er virkelig blomstret op i en stærk spansk liga. Respekt. Sisto kom også på banen. Sjovt mes lidt dansk islæt.

Anser dog stadig Madrid som klar favorit til at gå videre, men der er i det mindste spænding om det samlede resultat. Herligt. Men fedt hvis Celta går videre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster