FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 362
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Hristo »

“Vi modtager ikke løn fra klubben, så du er nødt til at have projekter og arbejde ved siden af, og det er svært. Jobbet som vicepræsident kræver en absolut dedikation, der ikke tillader mig at kombinere det med andre ting”, sagde Eduard Romeu.

Det der er jo helt sort, hvis det skal tages så bogstaveligt, som det lyder. Det er fint at være en medlemsejet klub, men man kan ikke forvente, at folk skal arbejde gratis, og samtidig drive en klub i den absolutte elite.

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Hvis det fremgår af vedtægterne, så er der jo ikke så meget at rafle om, indtil de evt. bliver ændret.

Men der er vel ikke mange bestyrelsesposter, hvor man ligefrem kan leve af bestyrelseshonoraret. I FCK får man vist årligt lige omkring 125.000 kr.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

💸 Puma has increased their offer to Barça:

💰 €120m-€140m fixed per year
💰 €100m signing bonus

[Diario Sport]

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af hackmann »

Hristo skrev:
tors mar 14, 2024 5:20 pm
“Vi modtager ikke løn fra klubben, så du er nødt til at have projekter og arbejde ved siden af, og det er svært. Jobbet som vicepræsident kræver en absolut dedikation, der ikke tillader mig at kombinere det med andre ting”, sagde Eduard Romeu.

Det der er jo helt sort, hvis det skal tages så bogstaveligt, som det lyder. Det er fint at være en medlemsejet klub, men man kan ikke forvente, at folk skal arbejde gratis, og samtidig drive en klub i den absolutte elite.
Det er bestyrelsemedlemmerne der er ulønnet. De betaler faktisk for at beside posten, da de indtil nu har stiller en bankgaranti mod underskud. Men da er også en del goder som billeter, rejser, hotel og forplejning. sponsor tøj mm. Især trænings turen til USA var velbesøgt :mrgreen:

Det er op til hver medlem hvor meget tid de vi ligge i det. Der er ikke alle der given den fuldtid. Nogle giver det 1 dag om ugen eller mindre.

Bestyrelse er Laporta, Yuste, Elena Fort osv. De blev valgt som en liste
https://www.fcbarcelona.es/es/club/orga ... -directiva

Ledelsen og nedad er lønnet. Det er bl.a Deco
https://www.fcbarcelona.es/es/club/orga ... -ejecutiva

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fornuftigt!
Barça have told the Spanish Football Federation that they don't want their young players to participate in the EUROs or the Olympic Games. [Cadena SER]

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hmm… :roll:


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
tors mar 21, 2024 5:08 pm
Billede
Hvordan kan Lewa toppe listen og samtidig spille aht?
Tænk hvis han begynder at levere ligesom da han spillede for Bayern 🤞🏼
MDCCCXCIX

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Ialocin »

Lopezzz skrev:
tors mar 21, 2024 9:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors mar 21, 2024 5:08 pm
Billede
Hvordan kan Lewa toppe listen og samtidig spille aht?
Tænk hvis han begynder at levere ligesom da han spillede for Bayern 🤞🏼
Han spiller jo heller ikke så dårligt, som du og flere andre giver udtryk for. Han har haft en lang periode, hvor der var utrolig langt mellem snapsene, men i de seneste måneder synes jeg, at han har gjort det ret godt. Men det er som om, du ikke vil anerkende, når han rent faktisk præstere som han eksempelvis gjorde mos Atletico Madrid.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Ialocin skrev:
fre mar 22, 2024 11:50 am
Lopezzz skrev:
tors mar 21, 2024 9:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors mar 21, 2024 5:08 pm
Billede
Hvordan kan Lewa toppe listen og samtidig spille aht?
Tænk hvis han begynder at levere ligesom da han spillede for Bayern 🤞🏼
Han spiller jo heller ikke så dårligt, som du og flere andre giver udtryk for. Han har haft en lang periode, hvor der var utrolig langt mellem snapsene, men i de seneste måneder synes jeg, at han har gjort det ret godt. Men det er som om, du ikke vil anerkende, når han rent faktisk præstere som han eksempelvis gjorde mos Atletico Madrid.
Han er helt anonym i 7 ud af 10 kampe så hvordan skal man anerkende ham for det?
Synes han skal først levere en godkendt indsats i mindst 4 kampe i træk før jeg siger noget positivt om ham.
Han skylder os rigtig meget.
Men jeg håber at vi kommer af med ham hurtigst muligt. Jeg tror ikke at nogen vil savne ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af !Option »

Lopezzz skrev:
fre mar 22, 2024 1:21 pm
Ialocin skrev:
fre mar 22, 2024 11:50 am
Lopezzz skrev:
tors mar 21, 2024 9:29 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors mar 21, 2024 5:08 pm
Billede
Hvordan kan Lewa toppe listen og samtidig spille aht?
Tænk hvis han begynder at levere ligesom da han spillede for Bayern 🤞🏼
Han spiller jo heller ikke så dårligt, som du og flere andre giver udtryk for. Han har haft en lang periode, hvor der var utrolig langt mellem snapsene, men i de seneste måneder synes jeg, at han har gjort det ret godt. Men det er som om, du ikke vil anerkende, når han rent faktisk præstere som han eksempelvis gjorde mos Atletico Madrid.
Han er helt anonym i 7 ud af 10 kampe så hvordan skal man anerkende ham for det?
Synes han skal først levere en godkendt indsats i mindst 4 kampe i træk før jeg siger noget positivt om ham.
Han skylder os rigtig meget.
Men jeg håber at vi kommer af med ham hurtigst muligt. Jeg tror ikke at nogen vil savne ham.
Han har alene i indeværende sæson været direkte involveret i DOBBELT så mange mål som nr. 2 på listen. Ja han har haft en nedgang i form, ligesom resten af holdet i øvrigt, men hans mål/assist tal bliver svære at undvære. Jeg har også bandet ham langt væk flere gange, men hans G/A er der ikke andre i klubben der kommer i nærheden af hverken denne eller sidste sæson.
Rey Abi!

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

Det er jo det - selv en aldrende Lewan på 80 % distancerer resten af holdet med længder.

Han har forståeligt fået kritik - for han har ikke været sig selv i hverken spillet med bolden eller afslutningsspillet, men hvis han finder formen som mod Atl. Madrid, hvor han vel var banens bedste, så må han gerne blive... for reelt har vi vel ikke en afløser. Roque virker i hvert fald ikke klar til at tage over..

Mésqueunclub
Indlæg: 377
Tilmeldt: lør dec 05, 2020 6:43 pm
Har takket: 11 gange
Blevet takket: 61 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mésqueunclub »

Hvis Lewandowski havde spillet i Bayern i dag havde han bombet lige så mange mål ind som får 2 år siden. Det er ikke kun ham der har underpræsteret. At bringe alder ind i det er også bare morsomt. Manden er den på holdet der er i bedst fysisk form (kun Araujo kan måske toppe ham). Han er den på holdet der er mindst skadet af alle vores spillere, alt i mens vi har flere 20 årige og under liggende med skader hele tiden.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster