FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 11:39 pm
Antimadridista skrev:
tirs mar 09, 2021 11:20 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 11:10 pm
Piquénbauer skrev:
tirs mar 09, 2021 11:04 pm
Den artikel er 6 år gammel. Skader har ikke været gode ved bellerin.
Jeg tænker at han stadig er rigtig hurtig. Så også en artikel for nylig, hvor han kom ind lige efter Aubameyang i en klubtest.
Kan du finde den artikel? Har set ham nogle gange i denne sæson og speed er ikke den primære kompetence jeg bemærker.

https://www.arsenal.com/news/revealed-h ... as-retuned

https://www.sportbible.com/football/new ... s-20180823

https://ke.opera.news/ke/en/sports/e444 ... d08bd04a61

Den sidste er den nyeste, men generelt set er der rigtig mange artikler om de hurtigste spillere og det skifter tit, hvem der ligger til i toppen, men Bellerin er altid med i top 10 eller lige deromkring og det har han været siden han var 20 år. Så skal vi bare nøjes med at sige at han f...... hurtig og så lade det være ved det?
Vi kan da sagtens kalde ham fucking hurtig, hvis det kan glæde dig. Ser ham dog stadig helst blive i London.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Generelt udfordrer Barcas backs ikke. Alba og Roberto gør ikke. Dest gør dog, men han skal ligesom integreres på holdet. Og så skal han ligesom tro på sig selv og få noget selvtillid.

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:
tirs mar 09, 2021 11:47 pm
Minder Bellerin egentlig ikke lidt om Alba? Begge dribler ikke særlig meget. Cancelo kunne minde lidt om Alves. Også en, der har spillet på midten for City og er teknisk dygtig. Desuden udfordrer han en del. Dribler rimelig meget. Ydermere kan han umiddelbart spille begge back positioner og gør det godt begge steder. Ham kan man til gengæld ikke købe, så det.
Der var lidt rygter om ham, da han ikke rigtig slog til i Italien, var der ik..?
Nu styrer han PL, så nej han ryger nok ikke på en fri transfer ;-)

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:
tirs mar 09, 2021 11:53 pm
Kubala skrev:
tirs mar 09, 2021 11:47 pm
Minder Bellerin egentlig ikke lidt om Alba? Begge dribler ikke særlig meget. Cancelo kunne minde lidt om Alves. Også en, der har spillet på midten for City og er teknisk dygtig. Desuden udfordrer han en del. Dribler rimelig meget. Ydermere kan han umiddelbart spille begge back positioner og gør det godt begge steder. Ham kan man til gengæld ikke købe, så det.
Der var lidt rygter om ham, da han ikke rigtig slog til i Italien, var der ik..?
Nu styrer han PL, så nej han ryger nok ikke på en fri transfer ;-)
Det kan jeg ikke huske, men måske har du ret. Og ja, han er pt. den bedste højre back i PL, grundet at Liverpool sejler og Alexander-Arnold har det svært, så Cancelo kan man ikke bare købe. Man skulle nok have slået til, inden han skiftede til City.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg kan i hvert fald ikke se perspektivet i Bellerin. Sats på Dest og Emerson, og så have Roberto med i det også.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca får i øvrigt selv snart en af de hurtigste backs i verden, når Balde bliver rykket op.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15029
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 10, 2021 12:02 am
Barca får i øvrigt selv snart en af de hurtigste backs i verden, når Balde bliver rykket op.
Ja helt ærligt hvorfor skal vi snakke om andre når vi har Balde. Ingen har hørt om Pedri men se ham nu ;-)
MDCCCXCIX

Madameskrald
Indlæg: 1251
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Madameskrald »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 09, 2021 8:11 pm
Jeg siger heller ikke, at man skal skyde ham det i skoene. Han var verdens bedste, så det er der ingen grund til. Men når du nu er ved Pep, så havde i modsatte side en Abidal, som var Alves´ modsætning. Han havde altid et vågent øje på defensiven og det var guld værd, når en af de tre andre blev fanget for langt fremme på banen. Jeg har savnet en type som Abidal på holdet, lige siden han holdte og der ser jeg ligheder med Emerson. Dest er i øvrigt overhovedet ikke noget, der bare mindre om Alves, nej, nej. Han minder mere om Alba, men ikke Alves. Alves havde den der vildskab og fandenivoldskhed, som gjorde at han kunne piske holdet igang, hvis de hang lidt i bremsen eller manglede intensitet. Den savner jeg i lige så høj grad , som jeg savner Abidal og hans defensive årvågenhed. Dest? je, nej, den må du længere ud på landet med, han har lang, lang ,lang, lang, laaaaanng, vej til det niveau. der ser jeg Emerson værende tættere på Alves. han har den der tilstedeværelse i kampene, som Alves også havde.
Måske skal du læse, hvad der bliver skrevet. Hvem ser du som mere lig Alves i truppen end Dest?

Hvis du forveksler mit indlæg til en relation til topniveau og/eller tilstedeværelse, så kan jeg godt forstå din vildfarelse (Emerson er i øvrigt ikke i truppen).

Ps. Ballerina diskussionen er vel underordnet - chancerne for et køb er alligevel meget små; økonomien er simpelthen ikke til at købe små dyre højrebacks.

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca Barça »

Kubala skrev:
tirs mar 09, 2021 11:47 pm
Minder Bellerin egentlig ikke lidt om Alba? Begge dribler ikke særlig meget. Cancelo kunne minde lidt om Alves. Også en, der har spillet på midten for City og er teknisk dygtig. Desuden udfordrer han en del. Dribler rimelig meget. Ydermere kan han umiddelbart spille begge back positioner og gør det godt begge steder. Ham kan man til gengæld ikke købe, så det.
Generelt kunne vi jo nærmest bruge hele Man City's hold. Spillerne er jo alle sammen udvalgt af Guardiola, så de har jo lige netop de kvaliteter, der skal til for at spille Tiki-taka. I nyere tid er de klart det hold, som nærmest spiller fodbold a la Barca 2009-2012...

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Bliver nogle spændende opgør og en hård vej til finalen.

Umiddelbart skulle man jo tro Barcelona og Lyon stod til at mødes, men det kan være PSG endelig kan slå Lyon indbyrdes.

Og spændende med Harder tilbage mod Wolfsburg for Chelsea.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det irriterende at vi først skal spille på mandag!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5174
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kvoller »

Piquénbauer skrev:
lør mar 13, 2021 10:49 am
Hvor er det irriterende at vi først skal spille på mandag!
Pisse træls. Og så først kl 21.

Iniesta007
Indlæg: 578
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 32 gange
Blevet takket: 84 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Så er det dejligt man er efterlønner og ikke skal tidlig op :shh:
Vi kan jo bruge ventetiden på at se Real og Atletico smide p. :wtf: .
Iøvrigt rart at se et bysbarn der ikke er (håber jeg) Bayernfan, dem har vi nok af her i byen. :twisted:
Take care og god kamp mandag.

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Hvis man synes der er længe til mandag, så kan jeg da informere om, at både Barca B og Barca Femeni spiller i morgen!
B-holdet møder Espanyol B kl. 12 og Barca Femeni spiller 17:30 mod Valencia. Begge kampe vises på Barca TV+.

Som optakt til sidst nævnte kan man eventuelt tage et kig på Sid Lowes interview med Vicky Losada:

https://www.espn.com/soccer/barcelona-w ... ada-and-co
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster